הכל בו לרכב – כל מה שצריך לרכב במקום אחד

מאת: אביבה דקל ● 9/9/2015 12:05 ● ערב ערב 2723
לפני כשש שנים, הוחלט בחברת 'ארנון שיווק דלקים ושמנים', שגם לאילתים מגיע מתחם בו יוכלו הנהגים לקבל את כל השירותים לרכב במקום אחד. כך נפתח בשטח תחנת הדלק 'צוף ים' 'הכל בו לרכב' לפי קונספט הנהוג בארה"ב – מתחם בו יכולים הנהגים למצוא כל מה שהם צריכים לרכב קל וכבד במקום אחד, נוח ונגיש
הכל בו לרכב – כל מה שצריך לרכב במקום אחד

פנצ'ריה, שטיפת מכוניות, תחנת סיכה, הכנה לטסטים וגם שירות דלקנים יעיל ונוח לעסקים, מוניות ומשאיות. את כל אלו וגם חנות בה אפשר למצוא את כל אביזרי הרכב, השמנים מכל הסוגים לפי תקן יצרני הרכב וגם מוצרי מולטי מדיה אותם יתקינו בשבילכם במקום, תמצאו להנאתכם ב'כל בו לרכב' הממוקם במתחם תחנת הדלק 'צוף ים'. ומה נוח יותר מזה לנהגים?
'צוף ים' היא תחנת הדלק הגדולה באילת. משתרעת על שטח של ארבעה דונם, עם גישה נוחה. כאן תוכן ונבנה 'הכל בו לרכב' לפי הקונספט הנהוג בארה"ב. במתחם 'הכל בו לרכב' ימצאו בעלי רכבים מכל הסוגים כל מה שהם צריכים:
שירות שטיפת רכבים – ניקוי חיצוני ופנימית, ידני או במכונה, פוליש ווקס לרכבים פרטיים למשאיות, אוטובוסים וגם לטרקטורים. כאן גם בודקים ומכינים עבורכם את כלי הרכב לטסט.
תחנת סיכה – טיפול 10.000 ו- טיפול 15.000 - טפול גדול. השמנים על פי תקן יצרני הרכב של חברת דלק.
מכירת מצברים של מיטב החברות (מצברים סגורים).
פנצ'רייה- תיקון תקרים, מכירת צמיגים וג'אנטים של מיטב החברות: דנלופ, מישלין, יוקוהמה, בריג'סטון, פלקן, ועוד. מי שקונה כאן ארבעה צמיגים, מקבל ביטוח לשנה על שני צמיגים. מי שקונה שני צמיגים, מקבל ביטוח לשנה על צמיג אחד. אם יצאת מהפנצ'רייה, עלית על אבן שפה והצמיג נקרע כתוצאה שלא מפגם ביצור הצמיג, עדיין תקבל צמיג חדש ללא תשלום!!!
שירותי חילוץ – 24 שעות שבעה ימים בשבוע.
חנות אביזרים – אין כמו 'הכל בו לרכב' לשדרוג הרכב. בחנות האביזרים תוכלו לרכוש מערכות שמע, מולטימדיה (כולל התקנה), מצברים, ריפודים, כיסויי הגה, נורות שטיחים , תוספים וכל האביזרים הקשורים לרכב.
הכנה לטסט- ל'כל בו לרכב' מומלץ להגיע גם לפני טסט. להחליף וישרים או צמיגים במידת הצורך, לבדוק מנורות, לעשות טיפול עשרת אלפים וחמש עשרה אלף טיפול גדול, החלפת שמנים ועוד. כאן בודקים ומכינים עבורכם את כלי הרכב לטסט, ועושים כל מה שצריך כדי שהרכב יעבור בהצלחה, ואתם תקבלו תמורה מלאה לכספכם.
מבצעים מיוחדים במתחם 'הכל לרכב'- טיפול עשרת אלפים וטיפול חמש עשרה אלף (טיפול גדול) במחיר -299 ₪ בלבד.
הצוות במקום מקצועי, אדיב וקשוב לצרכי הלקוחות. אז למה אתם מחכים? הגיעו למתחם 'הכל בו לרכב' ותבינו על מה אנחנו מדברים.

חברת 'ארנון שיווק דלקים ושמנים' מאחלת לתושבי אילת והערבה וכל עם ישראל שנה טובה, בריאות איתנה וכל היתר יגיע מעצמו.
הכל בו לרכב
מיקום: הכרמל 10 תחנת דלק 'דלק צוף ים' אילת.
טלפון 08-6335688
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-18:00, שישי וערבי חג 08:00-15:00
שירותי חילוץ פועלים שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה



תמונת כתבה


תמונת כתבה


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש