מתנות מתכלות- המתנות של העידן החדש- 5 רעיונות משובבי נפש

מאת: או-מד מדיקל ● 20/9/2015 10:17 ● ערב ערב 2065
רוצים לשמח אדם קרוב לקראת החגים או ביום הולדת? רוצים להביע אהבה או הכרת תודה, אך לא בטוחים איזו מתנה יכולה להתאים? בדור הקודם הייתה נטייה לחפש מתנות אשר ישמשו את האדם לאורך שנים ארוכות, אך אחד הקונספטים של העידן החדש הוא דווקא מתנות מתכלות, כאלה שמשאירות רק זיכרון נעים ושמחה בלב.
מתנות מתכלות- המתנות של העידן החדש- 5 רעיונות משובבי נפש

מדוע דווקא מתנות מתכלות?


אנחנו חיים בעידן של תרבות הצריכה, וגם אם אנחנו משתדלים להימנע מצרכנות מיותרת, סביר להניח שכבר יש לנו בבית יותר חפצים ממה שאנחנו באמת צריכים. הדבר נכון גם לגבי האנשים הקרובים אלינו. ובכל זאת, לפעמים אנחנו אנחנו רוצים להעניק לאדם קרוב מתנה שתשמח ותביע את אהבתנו, לכבוד החגים, ימי הולדת או יום הנישואין. אבל לא תמיד אנחנו יודעים למה הוא זקוק, וסיכוי טוב שכבר יש לו בבית כל מה שהוא צריך ואף יותר. מתנות מתכלות הן פתרון טוב על מנת שלא להעמיס על הבית עוד חפצים שתופסים מקום , צוברים אבק על המדף ולא באמת נחוצים. מתנות מתכלות אמנם לא נשארות עם האדם לאורך השנים, אך הזיכרון הטוב נשאר.

רעיונות למתנות מתכלות


הנה 5 רעיונות למתנות מתכלות שיעשו טוב על הלב וישאירו זיכרון מתוק של חוויה מהנה:
1.מתנות טעימות: אחת האפשרויות היא להעניק מתנה שקשורה לאוכל. זה יכול להיות שוקולדים, בקבוק יין, שמן זית איכותי ועוד. אם תחום הכנת המזון קרוב ללבכם, תוכלו גם להכין משהו בעצמכם- ריבות ביתיות, לייקר ביתי, עוגות ועוד. אוכל עושים באהבה, וההתכוונות הזאת תעבור לאדם שיקבל את המתנה.
2.מתנות מעשירות: מתנה משמחת יכולה להיות השתתפות בסדנה, הרצאה, קורס או מפגש בנושא שלדעתכם מעניין אות אותו אדם. זה יכול להיות סדנת אמנות, סדנת בישול טבעוני, קורס בתקשורת מקרבת, הרצאה בנושא הורות, מפגש יוגה, סדנת כתיבה יוצרת ועוד. מתנות מסוג זה יכולות לתרום להתפתחות האישית, לפתוח כיוונים חדשים בחיים , ולהעניק חוויה משמעותית בעלת ערך מוסף אשר תשאיר חותם לאורך הזמן.
3.מתנות כפיות: מתנות מסוג זה מעניקות חוויה כיפית ומהנה חד פעמית. זה יכול להיות טיפול מפנק בספא, כרטיסים להצגה, ארוחה במסעדה ועוד. אם רוצים להשקיע יותר אפשר גם ללכת על מנוי לתאטרון, מנוי לחדר כושר, מנוי לסינמטק או השתתפות הקורס מעשיר במקום בסדנה חד פעמית. מתנות מסוג זה יכולות להתאים גם לילדים, למשל מתנה כיפית ליום הולדת יכולה להיות כרטיסים לפארק מים או לונה-פארק, כרטיסים לקולנוע או למשחק כדורגל, או מנוי לברכה.
4.מתנות מלבלבות: מתנה קלסית היא משלוח זר פרחים. זה יכול להתאים למגוון אירועים- יום הולדת, ארוחת חג או יום שישי, יום נישואין, כברכה אחרי לידה ועוד. לפרחים ישנה איכות מיוחדת של להביע רגשות כגון אהבה ושמחה, גם ללא צורך במילים. אפשר כמובן לצרף ברכה או מתנה נוספת כגון שוקולדים. היתרון במשלוח פרחים הוא שאין צורך להזמין מראש, אפשר לטלפן לחנות פרחים באזור המגורים, למשל פרחים בראשון, ותוך כמה שעות שליח יגיע עם הזר עד הבית. אם אתם מבקרים במשתלה, תוכלו לבחור מתנות שונות- עציצים או שתילים לגינה של ירקות או צמחי תבלין.
5.מוצרי קוסמטיקה וטיפוח: זה יכול להיות קרם גוף, סבונים, בשמים או מוצרי טיפוח נוספים. מומלץ לבחור מוצרי קוסמטיקה טבעיים, ללא חומרים כימיים אשר מזיקים לגוף ולסביבה, וכמו כן מוצרי קוסמטיקה מחברות אשר לא עורכות ניסויים בבעלי-חיים. מוצרים טבעיים ניתן למצוא למשל בחנויות טבע.


תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש