גל תעשיות שלטים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 30/9/2015 09:09 ● ערב ערב 2726
הבשורה הגיעה לאילת. שילוט ברמה אחרת מלווה במקצועיות, בחדשנות ובתעוזה. עמידה דקדקנית בלוח זמנים. ומחירים? נמוכים ביותר
גל תעשיות שלטים

לא אתם לא חולמים, גם לנו האילתים מגיעה חדשנות שיש בכל רחבי הארץ בתחום השילוט. על כן, החלטתי לבוא ולראות הכצעקתה, ומה אומר - התאהבתי. כבר בכניסה לעסק אפשר לצפות בחדשנות, בעיצוב המזמין והמעניין הבנוי חיפוי ב'אלוקבונד' (פירוט בהמשך) אדום, נכנסתי פנימה למקום ענק ואסתטי, עם רצפה צבועה אדום והשתאיתי מהסדר המופתי, מהקירות המעוטרים בדגמי שילוט פורצי דרך, ממחלקת הגרפיקה המשוכללת ומהמיכשור המתקדם. כשכל עבודות החיתוך, הצביעה, ה- CNC, וכו' נעשות בחצר אחורית גדולה ולא כחלק מאולם התצוגה. בקדמת החנות - תהנו ממקום ענק מזמין, מאספרסו טוב, מייעוץ חינם ומהצעת מחיר הוגנת. כן כן, כי אפשר גם אחרת, לא עוד שלט מלבני, עליו מודבק השם, שזה כל כך אייטיז, אלא שלטים מעוצבים שכמותם טרם נראו באילת. כאן, מעוף ויצירתיות הם שם המשחק. והלקוחות - תקשיבו טוב - 100% מרוצים ומעבירים את הבשורה.
פגשתי בשני אנשים מדהימים, בעלי הבית מוטי גל - 15 שנה בתחום השילוט במרכז עם עסק מצליח וגם הנדסאי חשמל שהביא את הבשורה מהצנטרום של הפיילה של החדשנות, החולש על כל עניין האומנות והאמנות, העיצוב, המחשבה פורצת הדרך והמעוף והעבודה עצמה. לצדו של מוטי, תפגשו את תמר - תושבת אילת בדמה, שחולשת על כל הנושא האדמיניסטרטיבי ואמנית בעצמה. מוטי: "פתחנו את העסק מתוך אהבה אמיתית למקצוע, אני שמח שהרושם הראשוני שמתקבל אצל מרבית מלקוחותינו הוא המשפחתיות והחום".

אז מה מציעים ב'גל שלטים' ללקוחותיהם?


ובכן - שלטים מכל סוג, צורה וגודל שאפשר לדמיין: שלטים מוארים בצורות שונות, שלטים בחיתוך CNC (שלטים צורניים), שלטי חוצות, שלטי רחוב, תמרורים, שלטי תלת ממד ועוד, הדפסות ושילוט על וויטרינות, על קירות, חיפוי פנימי וחיצוני למבנים ב'אלוקובונד' - מערכת חיפוי אלומיניום בצבעים מרהיבים שונים המאפשרת מגוון פתרונות של חיפוי חזיתות חיצוניות ופנימיות (למשל לבריכות במקום גדר ואפילו במקום שיש במטבח) ובעצם של כל מבנה למטרות שונות. עוד תוכלו לקבל במקום - הדפסות דיגיטליות בפורמט רחב על קנבס, ויניל ובאנרים, תמונות קיר לחדרי ילדים למשל ברזולוציה מדהימה. בניית אותיות תלת ממדיות, אותיות צפות, חיתוך אותיות בפלוטר, שילוט מגנטי לרכב - לא עוד הדבקה ללא יכולת הסרה, שילוט למשאיות, בניית תערוכות ותפאורות, חיתוךCNC לפי דרישה, שקיות ניילון מודפסות עם שם הלקוח, שירותי גרפיקה מקצועיים, עבודות חשמל על ידי הנדסאי חשמל ועוד.
רוצים דוגמאות? קבלו!
פשפשתי בין העבודות ומצאתי שלט צורני ענק של פקק מואר (2X2 מ') – המיועד לבית עסק המוכר משקאות ('בר משקאות'). דוגמה נוספת - שלטי שמות של עסקים - כשהאותיות חתוכות ב- CNC, נצבעות וממוקמות במקום - עם אפשרות לתאורה חיצונית או תאורה אחורית (ממליצה לכם להציץ על השלט של העסק 'מריאז''), ובעצם השמיים הם הגבול ביצירתיות אצל 'גל תעשיות שלטים' - הם יגשימו לכם כל חלום!

ויש גם מבצע!
700 ₪ למ"ר לחיפוי 'אלוקובונד'!



מוטי ותמר חרטו על דגלם – מקצועיות, שירות אדיב ומהיר, איכות, מעוף, חדשנות, תעוזה, זמינות ולא פחות חשוב - עמידה בלוח זמנים - ולא כקלישאה - זמן זה זמן ומילה היא מילה, מחירים מהנמוכים בשוק ואחריות של שלוש שנים על כל עבודה.
מוטי ותמר מזמינים אתכם להנות מאולם התצוגה שלהם, לקבל ייעוץ חינם וגם לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומאחלים לכל תושבי אילת ואורחיה - חג סוכות שמח!

תמונת כתבה


תמונת כתבה


תמונת כתבה


גל תעשיות שלטים - רח' המוצר 17, איזור התעשיה אילת (מול ה'ביג'), טלפקס – 08-9166610, תמר – 050-7457822, מוטי - 052-4858310. אתר אינטרנט - http://gal-signs.com/ פייסבוק - https://www.facebook.com/galsigns.


חדשות אילת