תריסי גלילה חשמליים לתעשייה ולמוסכים

מאת: או-מד מדיקל ● 13/10/2015 11:09 ● ערב ערב 2065
תריסים חשמליים נגללים נחשבים לפתרון האיכותי, היעיל והמתקדם ביותר לסגירת מפתחים בכל גודל. ניתן למצוא תריסים חשמליים במפעלי תעשייה, רשתות שיווק, מוסכים, חנויות וכמו כן הם נפוצים לסגירת חניות פרטיות. מסך התריס מיוצר לרוב משלבי פלדה או אלומיניום, השלבים מושחלים זה בזה ליצירת מסך עמיד, אחיד, אסתטי וחלק. את התריס ניתן להתקין במפתחים גדולים או קטנים, התריס נועד לסגירת המפתח ולהגנה על הרכוש הנמצא במבנה, או לשם הגנה על רכבים בחניות פרטיות וכאמצעי יעיל למניעת גניבות וכניסת זרים. עם זאת, חשוב לפנות רק לחברה מקצועית המתמחה בתכנון, ייצור והתקנת תריסים נגללים, חברה מוכרת ואמינה מבטיחה עבורכם איכות גבוהה, עמידות לאורך זמן, התקנה אסתטית מושלמת ושירות מהיר לכל בעיה או תקלה.
תריסי גלילה חשמליים לתעשייה ולמוסכים

מערכת פיקוד חשמלית

בעבר היה ניתן לרכוש תריסים נגללים עם מנגנון תפעול ידני. בשנים האחרונות נהוג לרכוש תריסי גלילה חשמליים, מאחר והם נוחים לתפעול, ואינם דורשים מאמץ פיסי לפתיחה ולסגירת המפתח. חברה מקצועית מתאימה לוח פיקוד חשמלי יעיל ואיכותי לתריס, יש להקפיד על התאמת מערכת הפיקוד החשמלית למשקל התריס, גודל המפתח, אופן השימוש ותכיפות הפתיחה והסגירה של התריס. מומלץ לרכוש תריס חשמלי נגלל עם מערכת פיקוד חשמלית מתקדמת הכוללת גם הגנה מפני סגירת התריס על עצם זר, באמצעות התקנת חיישן פוטו אלקטרי, ומעצור חירום במקרים של הפסקת חשמל. את המערכת החשמלית לפתיחת וסגירת התריס יש להתקין במרכז הציר או בצד התריס, בהתאם לגודל המפתח ומשקל התריס החשמלי. מנוע צד נחשב לאמין ויעיל, אך יש לוודא כי מדובר במנוע איכותי ועמיד הפועל בשקט. ישנם שני סוגי מנועי צד עיקריים- מנוע הפועל באמצעות גלגלי שיניים ומנוע סגור עם תמסורת גיר. חשוב לדעת כי ניתן להפעיל את התריס החשמלי באמצעות מתג הפעלה המותקן לצד המסך הנגלל, או בעזרת שלט רחוק המאפשר תפעול נוח ויעיל ממרחק קצר או ממרחק של עשרות מטרים, בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח.

פתרון מושלם למיגון והגנה על רכוש

תריסי גלילה חשמליים נחשבים לפתרון המושלם לבתי עסק וחנויות, למוסכים בעלי מפתח רחב, למפעלי תעשייה, לרשתות שיווק ולחניות פרטיות. התריס מונע כניסת זרים למבנה או לחניה הפרטית וניתן לבחור בין תריס אחיד המונע מזרים להביט לתוך המבנה או תריס מחורר עם אפשרות להטבעת לוגו או שם העסק לבין תריס שקוף המיוצר מפולי קרבונט עמיד ואיכותי, פתרון זה מיועד לחנויות הממוקמות בקניונים. את התריס הנגלל חשוב להזמין רק מחברה מקצועית ובעלת ותק בענף, כיוון שיש לקחת מידות מדויקות של המפתח ולהתאים ללקוח פתרון איכותי ועמיד בהתאם לצרכיו. כך לדוגמה ניתן להזמין תריס בעל שכבת בידוד למניעת חדירת חום למבנה או למניעת בריחת קור, תריס עם שכבת בידוד אקוסטי ופתרונות מתקדמים נוספים בהתאמה אישית. לקריאה נוספת בנושא היכנסו לכאן

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש