זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 14/10/2015 09:02 ● ערב ערב 2728
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 8-14/10/15
זודיאק

טלה-


חוסר המיקוד שלכם בכל הקשור לנושאים כספיים מביא עמו תחושת כובד ותתכן אשליה כי לא ניתן להיחלץ מהמצוקה. המתינו מעט ותגלו שסכום ממקור לא צפוי בדרך אליכם. כאן השיעור שמוביל להתארגנות מחודשת ושונה.

שור-


תחושת האחרי חג מביאה עמה תחושת עונג ומשפחתיות. בולטת במיוחד העובדה שיבוא לכם להיראות במקומות הכי אין. החצנה והתבלטות. האכזבה מגיעה דווקא מבני הזוג. אתם מתמודדים עם החלטות רציניות בתחום הרומנטי. הגעגוע למה שהיה, ייצור תחושה בלתי מאוזנת.

תאומים-


רגישות בקיבה עלולה להעיק, הקפידו בתזונה. התחום הזוגי יעורר ספק ואף עלול להציף נקודות שמזמן בחרתם להסתיר. התחום הכספי מפנק, ואכן זורם אליכם שפע ואפילו זכייה אפשרית.

סרטן-


מתמודדים עם דברים לא פשוטים, אך בתוך כל המשברים יש לכם הרגשה של "הגנה עליונה- שומרים עליכם מלמעלה". אתם מרגישים שקיים כוח שמוביל בסופו של דבר לטובתכם. התחום הרגשי מבטיח מיסוד וחיבור. הזמנה לחיות את חייכם מתוך השלמה.

אריה-


אתם נפלאים תמיד ובעיקר כאשר אתם מאוהבים ומחוזרים. זה בערך מה שמרביתכם עתידים לחוות בימים אלה. הפינוק והמתנות של לתת ולקבל לוקחים אתכם תמיד לגבהים של נחת, אבל בענייני כסף ישנו מתח מיותר. אזהרה מפני מתח בעורף או גב תפוס. מחלת הארנק המתרוקן.

בתולה-


תדר של חרטה בנוגע להסכם שנחתם אם בכתב ואם בעל פה מול נושאי העבודה. ישנה אזהרה כי התמונה לא כפי שצפיתם. מומלץ לכם להשאיר את התוכניות שלכם בלב ולא להעלותם על דל שפתכם. ברגע שאתם פותחים פה התוכניות מתבטלות. שימו לב לצעירים בבית.

מאזניים-


האנרגיה של המאזניים בשיאה. הבנות זוהרות וההצלחה עומדת על הפרק. נוף חייכם מתגלה בתקופה זו וכל תוכנית שלכם כעת הינה ברת מימוש. התפקיד שדימיתם לקבל, בדרכו אליכם. זכיות מהימורים, הצלחה במבחנים, ימים נהדרים. יומולדת שמייח.

עקרב-


מהלכים שביצעתם לאחרונה מתבררים לכם כשגויים, זהו דבר שיכול לערער את שלוותכם הרגשית והפנימית כך שאינכם בוטחים עוד ברצונכם. ההרגשה הזו מלווה אתכם זה מכבר. ישנה נטייה לחזור על טעויות ולהישען על אותם דפוסים. קחו מרחק ותבינו. אתם חייבים לשנות זווית.

קשת-


צעד קדימה וארבע לאחור. ישנה הזדמנות שאתם מחמיצים מרוב התלבטות. אין שחור לבן ולעיתים יש להמר. השנה החדשה שמתקרבת מבטיחה התברגות מדויקת בשני תחומים חשובים- אהבה ועבודה. נראה כי עד לחודש פברואר המגמה שלכם בעליה והתהליכים מניבים פירות.

גדי-


הפתעות מרגשות ומפנקות מצפות לגדיות בימים אלה. אנשים שלא חשבתם לפגוש שוב מופיעים לפתע במשנה כח לתת ולפנק אתכן. אלו שיש להם ילדים- ייהנו בגאוות יתר ממחמאות שילדיהם יגרפו. צפויים לכם נחת וגאווה מהמגרש המשפחתי.

דלי-


בימים אלה תרגישו שאתם שבים למסלול המוכר והידוע בכל התחומים, כיוון שזה בדיוק מה שנחוץ לכם בשבועיים הקרובים. בעיה קשה אצל חברים קרובים תשאב מכם את כל הכוח. מוטב לשמור על תיחום ולהימנע מערבוב יתר, כך תוכלו לעזור וגם לשמור את הכוח.

דגים-


ישנה רגישות לביקורת מילולית בימים אלה, ולמרות חגיגות החגים אתם מותשים וכל רצונכם במנוחה. הקלפים מספרים על נסיעה קרובה שצפויה להתרחש בהפתעה. אין לעלות התנגדויות מיותרות. שמרו את האנרגיה שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש