באגט דולפין – אהבה מהביס הראשון

מאת: אביבה דקל ● 14/10/2015 09:12 ● ערב ערב 2728
צילום: חיים דוד / בלב מרכז התיירות, יש מקום שאילתים רבים מכירים כבר 30 שנה ואוהבים וכמוהם עולים אליו לרגל גם אורחים המגיעים לאילת ממרכז הארץ ומחו"ל – מקום טוב לאכול משהו טעים בלי הרבה גינוני טקס ובמחיר הכי סביר שאפשר - "באגט דולפין תאכל תבין" נסו גם אתם ולא תצטערו - המקום נקי, ממוזג, נעים ונוח, המחירים סבירים, והשירות מצוין והעיקר - האוכל תמיד מגוון וטעים, ומה שחשוב מאד בחום של אילת - תמיד טרי
באגט דולפין – אהבה מהביס הראשון

החל ממאי 2013, אז עבר העסק לידיהם של משה לוי ואחיו בן יחזקאלי, הם לא מפסיקים לרגע לחדש ולהוסיף מטעמים לתפריט, אמא פאני ממונה על הסלטים ועל הטעמים ודואגת שמה שיוצא מהמטבח יהיה מושלם. כולם יודעים שכאן אין הפתעות - הבאגטים הטריים נאפים במקום, את הסלטים הטריים מכינים בכל יום - סלט מרוקאי, סלט ירקות קצוץ, כרוב ירוק וסגול, סלט תירס, פלפלים חריפים ורוטב הבית המומלץ שלהם שמורכב משום, שמיר, פסטו ומיונז, ממרח לימון, ממרח פסטו, ממרח זיתים,טחינה ביתית, מטבוחה ביתית ועוד. זו כנראה הסיבה שהחל משעות הבוקר הומה המקום בלקוחות שהגיעו לפתוח את היום בבאגט טרי עמוס כל טוב.

בין המנות ב'באגט דולפין' במרכז התיירות - חביתה רגילה, חביתת נקניק, חביתת ירק, ואולי ביצה קשה או שקשוקה, מבחר נקניקים גדול לא פחות: פסטרמה רומנית, רגילה ובגריל, סלאמי רגיל, קוניאק וסלאמי איטלקי, כתף בקר, טונה טבעית עם או בלי ביצה וסנדוויץ' טוניסאי. ועוד לא דיברנו על המיוחדים – באגט עם רוסטביף קר או חם, טוסט נקניק, מעדן אווז חם או קר, מיקס נקניק בתוספת בצל מטוגן ורוטב צ'ילי.
ואפשר גם ליהנות ממנות בצלחת : שניצל עוף אמיתי, חזה עוף, פרגיות, קבב, שווארמה, מוקפץ תאילנדי, מעורב ירושלמי. כל המנות בצלחת מוגשות עם צ'יפס או טבעות בצל.
יש גם סלטים אישיים - סלט דולפין עם חזה עוף או שניצל, סלט טונה עם ביצה קשה.
ואפילו הטבעונים יכולים למצוא כאן מנה לעצמם - שווארמה טבעונית 'סייטן' - עשויה חיטה וסויה.

כל מנה ב'באגט דולפין' היא ארוחה מלאה, מזינה, טעימה וטרייה ובמחיר מצחיק. אפשר לאכול במקום או לקחת. ואם לא מתחשק לכם לצאת מהבית - טלפון אחד ל'באגט דולפין', ושירות המשלוחים של המקום יגיע אליכם... משלוחים חינם מעל 2 ארוחות עד השעה 18:00.

וגם עסקיות יש ב'באגט דולפין' לבחירה: עסקית חביתה - 35 ₪, עסקית נקניק - 40 ₪ ועסקית בשר - 45 ₪. עסקית מיוחדים - כגון פרגיות, רוסטביף, אווז או שווארמה - 50 ₪.
כל ארוחה עסקית כוללת באגט, צ'יפס ושתייה.

לתושבי אילת 10% הנחה.

* לבעלי עסקים דיל מצוין לארוחות עובדים.

'באגט דולפין' - הכל טרי וטעים - תאכל תבין.

תמונת כתבה


באגט דולפין המקורי
כתובת: מרכז התיירות
טל: 077-5373270, 08-6373270
פתוח- ימים א'-ה' 10:00-04:00, שישי וערבי חג סגור,
שבת - מצאת השבת עד 04:00.
שירות משלוחים: משעה 11:00-03:00
בפייסבוק: באגט דולפין


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש