מאיי בייבי – My Baby

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 14/10/2015 09:27 ● ערב ערב 2728
חנות לבגדי ילדים ותינוקות איכותיים מרהיבה. ממש במרכז העיר ובמחירים שווים לכל כיס
מאיי בייבי – My Baby

ביום שני השבוע הגעתי לחזית מרכז 'שלום', ממש ליד בנק דיסקונט, וכבר מרחוק שבתה את ליבי הצבעוניות של חנות בגדי הילדים והתינוקות 'מאי בייבי'.
בעלת החנות, רוזי המקסימה, קידמה את פניי בחיוך רחב. נכנסתי פנימה ופשוט נהניתי לראות את המגוון הרחב של הבגדים לכל דורש וגם הצבעוניות כאמור.
החנות הקטנה והמטריפה נפתחה ממש לפני החגים עבורנו ובמיוחד לילדים שלנו, שאוהבים שהבגדים שהם לובשים יהיו גם יפים ולא פחות חשוב – נוחים.
החנות הזו היא ה'בייבי' של רוזי. רוזי, תושבת אילת, אמא וסבתא, החליטה להגשים חלום: "מה שהביא אותי לפתוח חנות שכזו היא אהבתי הרבה לילדים, לדעתי זה המגע המכסימלי עם הזן הטהור הזה, שבזכותו אנחנו מוארים".

אז מה יש לנו בחנות?


"יש לנו כאן בגדי בנים ובנות מגיל אפס ועד גיל 12. הקולקציה מתחדשת כאן חדשות לבקרים בפריטים יפים ואיכותיים. יש לנו כאן בגדי קיץ, מעבר, חורף. יש גם בגדים חגיגיים לאירועים, ובהמשך הקולקציה תלך ותגדל. יש כאן את כל סוגי הבגדים למעט פיג'מות: חליפות לגן, לביה"ס, סווצ'רים, מכנסיים, חולצות, שמלות, בייסיק תינוקות – ממש מגיל 0 ועוד".

מה מיוחד בבגדים בחנות?


רוזי: "אני עובדת עם שני מותגים: חברת 'אביגדור', מותג בעל שם מאוד נפוץ באזור המרכז, עם מוניטין של יותר מ- 40 שנה, שהגיע עד באר שבע. לפני 8-10 שנים היו מעטים שהחזיקו את המוצרים שלו. אני הכנסתי את המותג לחנות שלי, ובטח אמהות וסבתות מכירות אותו היטב ויודעות מה טיב המוצר הזה. אני אישית העברתי את הבגדים האלה מילדיי לנכדיי, שנים על גבי שנים, הצבע אינו דוהה, איכות הבד נשמרת וממש נעים לעבוד איתו. מותג נוסף שהכנסתי לחנות הוא 'צוציקים', שאין מי שאינו מכיר אותו. לא תמצאו כאן מוצרים תוצרת סין, איכות מאוד חשובה לי, מרגישים אותה מיד לכשלובשים את הבגד. אני יודעת בוודאות שכל מה שנקנה כאן מחזיק לאורך שנים רבות. המחירים כאן באמת שווים לכל כיס. אני רוצה שכל ילד וילדה יהנו מהמוצרים האיכותיים האלה. אם יש בקשות מיוחדות של לקוח, אני מוכנה ללכת לקראתו ולהביא עבורו את מה שהוא רוצה. אני באמת רוצה לתת מענה לכל מגוון האוכלוסיה".
יש לציין כי בחנות תוכלו למצוא גם נעליים ב- 50 ₪ לזוג של חברת 'לורן' האיכותית. כל הקודם זוכה.
בקרוב יעלה אתר אינטרנט של העסק, בו יועלו דגמים חדשים לשם עדכון קהל הלקוחות.
רוזי חרטה על דגלה: איכות, שירות ואמינות מעל הכל.
כל שנותר לכם הוא לבוא ולהתרשם. אני ממליצה בחום.

תמונת כתבה


'מאי בייבי', שעות פתיחה א'- ה' 9:00-19:00, ו' – 9:00-14:30. כתובת: שדרות התמרים, מרכז שלום, חנות 147, צמוד לבנק דיסקונט, מול השדה. טלפון: 0527461410

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש