מעוף - מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה

מאת: אביבה דקל ● 28/10/2015 09:27 ● ערב ערב 2730
הסיסמה של מעוף היא "ההצלחה שלכם העסק שלנו". במעוף עושים הכל כדי שהעסק שלכם יצליח ומלווים אתכם משלב היזמות או החלום עד להגשמתו ועד שאתם מרגישים בטוחים להמשיך בכוחות עצמכם.
מעוף - מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה

'מעוף' הינו מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה. 'מעוף' הוקם על מנת לסייע ליזמים ובעלי עסקים לשפר את סיכויי ההצלחה ואת התוצאות העסקיות. סניפי 'מעוף' פזורים בכל הארץ ממטולה ועד אילת. את סניף אילת מנהלת דנה סאיג ולצידה - הדר לגזיאל - רכזת קשרי לקוחות. איך עובד 'מעוף'? "לכל לקוח שפונה אלינו נקבעת פגישת מיפוי צרכים", מסבירה דנה סאיג, "לאחר שלמדתי קצת על העסק והלקוח, אני בונה תכנית עבודה בהתאם לצרכי העסק, לסוג העסק ולאישיות בעל העסק. מפגש המיפוי עולה 100-200 ₪ ולאחר מכן, העסק/היזם ממשיך לקבל ממני ליווי למשך שנתיים ללא כל תשלום נוסף". תוכנית העבודה יכולה לכלול - ייעוץ עסקי, ליווי למימון ואפילו קורסים/סדנאות. מגוון הקורסים ב'מעוף' הוא רחב וכולל בין השאר קורסי יוזמים עסק, מכירות, שיווק בפייסבוק ועוד. "אנו משתדלים להתאים את הקורסים לצרכי השטח בזמן אמת. דוגמה לכך היא קורס שיווק ושירות לתיירות האירופית שנפתח בעוד כשבועיים". "חשוב להדגיש כי כל השירותים הניתנים ב'מעוף' (ייעוץ, ליווי למימון וקורסים) מסובסדים ונמצאים בפיקוח משרד הכלכלה ולכן נגישים כלכלית לכל המעוניין". ומה אם העסק לא נפתח? "כל עסק שנפתח כאשר היזם אינו מוכן או הרעיון אינו בשל, עלול לגרור אחריו בעיות כלכליות, אישיות ואפילו משפחתיות. כך שאם עזרנו למישהו להגיע להחלטה הנכונה עבורו - גם אם היא שלא לשם פתיחת עסק - מבחינתנו זו הצלחה. ליווי נכון מהשלב הראשון יכול להיות ההבדל בין הצלחה וכישלון. ישנם הרבה יזמים/בעלי עסקים שהתחילו אצלנו וזכו להצלחה. על חלקם אפילו ייתכן וקראתם בכתבות. אנחנו מנועות מלספר עליהם שכן אנחנו מצדנו שומרים על סודיות".

לרשות 'מעוף' עומד צוות מנצח של יועצים ומרצים עסקיים במגוון תחומים רחב. ביחד עם הצוות במשרד, הם מסייעים לבעלי עסקים ויזמים לנווט דרכם להצלחה.

מעוף כתובת: בית הארז קומה ראשונה טלפון: 0768844877 פתוח: בימים א' ג' ה' 08:30-17:30 בימים ב' ד' 08:30-19:00 Eilat@4.maof.co.il חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש