זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 3/11/2015 21:42 ● מה נשמע 416
 תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 5-11/11/15
זודיאק

טלה-

נחישות ודחף עצום לקדם את הרצון להיות במקום הראשון בתחום העסקי בו אתם נמצאים. אתם פועלים ללא לאות לקידום המטרה. החלטה שהתקבלה אצלכם בין רגע עשויה להיות אבן דרך משמעותית לבניית המוניטין בו חפצתם. גם אם אתם נתקלים בחוסר אהדה, אינכם מרפים ופועלים מתוך נאמנות לרעיון ולדרך בה בחרתם. ההילה הזוהרת סביבכם ממגנטת וסוחפת את הסביבה לקחת חלק במה שאתם רוקחים.

שור-

קלפים המלמדים על שפע וזרימה. האווירה נעימה במיוחד והמראה שלכם בשיאו. בכוונתכם לנצל כל פיסת מידע לטובת תכניות מגירה במסגרת הביתית. תתכן אפילו רכישה של פריט יקר ערך. משהו בהערכה העצמית שנחלש לאחרונה, שב לתדריו הראויים וכשוורים נראה שאתם שועטים קדימה ללא היסוס על מנת לקבל את המגיע לכם ובכלל זה גם  בפן הזוגי רומנטי.

תאומים-

הישמרו מקנאה של אדם החותר תחתכם במקום העבודה. זו לא הפעם הראשונה שאתם מתמודדים למול חוסר פרגון מאדם זה. יש לעקור משורש תופעה זו על ידי הסרת הכפפות הדיפלומטיות. צפויה אנרגיה מתחדשת בתחום הזוגי והמגרש הביתי יהיה כתמיד בעדיפות העליונה רק שכעת תחוו את התמיכה, האהדה והמשיכה לה שאפתם לאחרונה.

סרטן-

טיהור המתח ביחסים האישיים הרומנטיים. תדר זה ילמד אתכם שיעור חשוב בתקשורת הבינאישית. תגלו שאי הבנה ניתנת לפתרון אם רק נביא את היכולת הוורבאלית לפעולה ונשוחח בנעימות על הדברים.

הצעות נישואין ורומנטיקה. בעבודה יתכן פירוד ונטישה. אל תהססו. עם רגישות כשלכם האינטואיציה תובילכם לצעד הנכון.

אריה-

תדר נפלא של שלווה והתעוררות רוחנית מאפיין את הקלפים שלכם. רובכם חוויתם לאחרונה חולשה גופנית ואולי מחלה שלמעשה אילצה אתכם לנוח ולהיטען לקראת ההמשך. אירוח משפחתי ימלא את ליבכם בשמחה וצפויה חגיגה אמיתית בביתכם. קרוב משפחה יפתיע בדברי שבח ואולי אפילו בשי יוצא דופן.

בתולה-

הזוגיות ומושגי האהבה מעסיקים אתכם בחודש האחרון והקלפים מספרים על פרשת דרכים וצורך דחוף להחליט. תסירו חשש ואל תערבבו בין מושגי האהבה לתחום הכלכלי. תקשיבו ללב ותיעזרו בשכל ולא להפך. הבריאות שלכם רופפת מעט מפאת עומס, תשתדלו להרפות ולהתחזק.

מאזניים-

שינויים במסגרת העבודה אם באופן ישיר או בצורה עקיפה ייצרו את האנרגיה והמצב שכה אוויתם לו. שינוי בתנאים יטיב עימכם בכל מקרה. חיזורים יוצאי דופן מלמדים על שינוי אנרגטי עצום במושגי הלב. להורים שבכם תתכן דאגה מיותרת בנוגע לאחד הילדים וחשוב לא למהר לשפוט. הקלפים מספרים על מתנה יקרת ערך. תיהנו.

עקרב-

נראה כאילו אתם מתנהלים מול שתי מערכות יחסים קוטביות וקשה לכם להחליט. נסיעה קרובה תפתור את כל ההתלבטות וגם תפתח אפשרויות נוספות. לאלו שמתמודדים עם ערכאה משפטית צפויה השבוע הקלה והדברים יקבלו צד שהינו לטובתכם. ביום חמישי צפויה הפתעה וסכום כסף לא מתוכנן עשוי להיכנס.

קשת-

מפגש מיוחד עם אדם רוחני ויוצא דופן יציב את ההתלבטות שלכם באור חדש ויוביל אתכם לאנרגיה חיובית במיוחד. דאגות בנושא כספי יעיקו מעט ויגרמו לכם לבצע בלימת חירום עד לשבוע יום ההולדת. תחושה של 'יחסים זקנים' דורשת תעוזה, לכן מוטב לכם לקחת את המושכות ולהניף את נושאי האהבה והמין.

 

גדי-

נראה כי אתם רגישים במיוחד בימים אלה. אתם עלולים להיעלב מאוד מבני הזוג שיאמרו את אשר על ליבם ללא כוונת זדון. ישנה המלצה להיערכות מחודשת בתחום העבודה ויתכן כי מוטב לכם לשקול שינוי מקום. נחת רבה מגיעה לאלו שיש כבר ילדים, ולמי שטרם הספיק תתכן הפתעה. היכרות שתוביל לקשר רציני ומשמעותי. הפתעה נעימה נוספת תתכן בתחום הכספי.

דלי-

תכליתיות בהיבט המקצועי. הסתערות על מטרות. זה דבר אשר יצור דלת תקשורתית מעניינת. אתם מקבצים לכם קהילה חברתית ומשפחתית תומכת לקראת הצעד הגדול. סרקזם וקיצוניות פנאטית עלולים ליצור איבוד שליטה, על כן מוטב לכם לנהל כל דו שיח ממקום של היגיון שיקול דעת ולא מתוך רוגז בלתי נשלט. הקלפים מורים על קידום ענייני הלב.

דגים-

ה'סקס- אפיל' שלכם בולט ואתם נראים טוב מתמיד. יכולת המחשבה המקורית מבטיחה פריצת דרך משמעותית. בכל הנוגע לעסקים יש לכם תקופה פורייה. תחושו תקשורתיים ופופולריים במיוחד. ימים טובים לראיונות עבודה ולימודים. מחשבות על שינוי המבנה המשפחתי. המגמה מעניקה לכם כוח ואופטימיות להמשך. 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש