חדש חדיש

מאת: או-מד מדיקל ● 4/11/2015 08:52 ● ערב ערב 2731
חדש חדיש

קופים וקופיפים

 

 

לכבוד שנת הקוף הסינית הבאה עלינו לטובה, מגוון רחב של דמויות קופים וקופיפים.

תכונות של ילידי המזל: סקרנים, מהירי תפיסה, מלאי רעיונות חדשניים, כושר המצאה, כריזמטיים, אנרגטיים, נחישות שאינה נגמרת, אינטואיטיבים, שומרים על חשאיות בכל הנוגע לעצמם ולתוכניותיהם, בעלי חוש הומור, אסתטיקה וחשיבות להופעה חיצונית, עסוקים בלמידה והתפתחות המגיעה להפנמה רגשית בשלב הבוגר של חייהם.

ידוענים ילידי שנת הקוף: וויל סמית, ג'ניפר אניסטון, טום הנקס, מייקל דגלאס, דני דה ויטו, לאונרדו דה וינצ'י, גודין, צ'רלס דיקנס, פרדריקו פליני.

כפר השעשועים אילת, מרכז 'ביג' אילת, 08-6315468

 

Jack Kuba רשת חנויות הבוטיק להלבשה תחתונה, המציעה מותגים יוקרתיים מבית שנטל, פסיונטה, דונה קארן ועוד, משיקה את קולקציית החורף

 

הסופ"ש שלך יכול להיראות נפלא, גם אם אין לך תכניות מיוחדות.

הוא כאן ובאדום לוהט ומהפנט!

הדגם הסקסי והאהוב חוזר גם בקולקציית החורף והפעם בצבע שיעלה את הטמפרטורות לחורף הקרוב.

 

רשת ג'ק קובה. קניון ה'אייס מול', קומה ב'. טלפון: 050-8894571.

 

מופתעים? גם אנחנו! בקניון 'אייס מול' מדווחים על זינוק בביקוש לאמצעים להגנה עצמית

 

אם חשבתם שבאילת רגוע והביקוש אינו מושפע מהמצב הביטחוני במרכז הארץ, כנראה תופתעו לגלות שבקניון 'אייס מול' חל זינוק בביקוש לאמצעים להגנה עצמית.

אם בימי שגרה עסוק רוי רוזנפלד, הבעלים של מטווח הירי 'איירסופט', בהפעלת חוויית הקליעה למטרה בכלי נשק מדומים, הרי שלאור המצב הביטחוני הפוקוס עבר מהאטרקציה עצמה לעמדת מכירת הציוד להגנה עצמית, הממוקמת במקום.

לדברי רוזנפלד: "אם בשגרה אנחנו מוכרים שני תרסיסי גז פלפל בשבוע, אז בשבוע האחרון מכרנו למעלה מ- 100 תרסיסים ביום! אם בשגרה אנחנו מוכרים שוקר חשמלי אחד בחודש, אז החודש יגיעו המכירות ליותר מ- 20 שוקרים חשמליים. עיקר הביקוש מגיע מישראלים שמבקרים בעיר ורוצים להצטייד באמצעי הגנה עצמית, כשלרוב הם רוכשים מספר יחידות, לשימוש אישי ולשימוש בני המשפחה".

פחות מופתעת מהביקוש הזה היא מנהלת השיווק בקניון 'אייס מול', טלי ביטון. לדבריה: "בכל מה שקשור למגמות, הביקושים באילת מתנהגים בדומה לביקושים במרכז ובצפון ואפילו יותר מזה. הסיבה נובעת מכך שרוב הקניות באילת מתבצעות על ידי תיירים, המגיעים מחוץ לעיר ומבקשים לנצל את החופשה לריכוז קניות ולהנאה מההנחה המשמעותית שנובעת מהפטור ממע"מ".

 

מבצע חורף ברשת SCOOP :1 + 1 מתנה על קולקציית החורף החדשה

 

 

 

המבצע כולל את כל קולקציית הנשים, הגברים והילדים, כולל קולקציית הערב, בה: נעלי עקב, מגפונים, נעלי סירה, נעלי בובה, מוקסינים, נעליים אלגנטיות לגברים ועוד.

המבצע עד גמר המלאי.

להשיג בנעלי 'סקופ', מתחם ה'ספירל'.

 

רשת הרמוניה לבית מציעה: מגוון רחב של ספלים ומאגים מהודרים ומעוצבים לשתייה חמה, לעונת החורף

 

בין הספלים/מאגים שניתן למצוא ברשת 'הרמוניה' לבית: ספלים לבנים עם הדפס במראה וינטג', ספלים עם הדפס של פרחים, ספלים בצבעים חלקים עם מתלים ועוד.

מחירים החל מ: 14.90 ₪ לחברי מועדון.

כרטיס המועדון של רשת 'הרמוניה לבית' הינו בעלות של 29.90 ₪ לשנה בלבד ומעניק: כ- 50% -10% אחוזי הנחה + הנחה ברכישה ביום ההולדת הטבות והנחות מתחלפות במהלך כל השנה.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש