המספרה  של אבי

מאת: אביבה דקל ● 5/11/2015 15:31 ● מה נשמע 416
צילם: חיים דוד / אבי הספר מגדל כבר דור שלישי וגם רביעי של לקוחות. הוא הספר הוותיק ביותר באילת, שעדיין עובד במרץ ולקוחותיו הולכים אחריו בכל אשר ילך
המספרה  של אבי

בשנת 1975 הגיע אבי מירושלים לאילת ופתח את המספרה הראשונה שלו ליד 'ביתן הצילום' של בני ונצר. זה לא שלא היו אז מספרות באילת, אבל אבי היה כבר אז, בגיל עשרים, ספר גברים מנוסה וותיק, שכן התחיל לעבוד במקצוע בגיל חמש עשרה, ולקוחות רבים נהרו למספרה שפתח הספר הצעיר שזה אך הגיע העירה.

אבי קיבל את כולם בשמחה וטיפל בהם הכי טוב שאפשר – וזה מה שהוא עושה עד היום - ממשיך לעבוד במספרה החדשה והנעימה שפתח לפני כחודש מעברו השני של הכיש, ולקוחותיו ממשיכים לבוא אליו, כמו שבאו אליו כל השנים.

כשהתחיל לעבוד בגיל עשרים, היו מרבית לקוחותיו בגילו, כיום מספר אבי גם את לקוחותיו הוותיקים וגם את בניהם ונכדיהם, שלא יחליפו אותו בספר אחר. 

 

ספר לדורות

חייו של אבי שזורים בחיי העיר אילת, ורבים מכירים אותו גם מהמספרה וגם מחיי היום יום של העיר. יחד עם אבי, הגיעו לאילת שני אחיו ואמו. אחיו מתגוררים בעיר והם חלק ממנה מזה כארבעים שנה. אמו נפטרה בערב החג השנה וביקשה להיקבר באילת – לא רצתה להיפרד מאבי גם אחרי מותה.

במספרה שליד 'ביתן הצילום' לשעבר, עבד אבי עד 1988 ואז עבר למרכז 'סולל בונה'. אחרי 28 שנים שם, עבר אבי לאחרונה למספרה החדשה שלו, מעברו השני של הכביש – מול מסעדת 'הלב הרחב'. אבי עבר מקום, ושוב עבר, אבל הלקוחות שלו אינם מתבלבלים ויודעים למצוא אותו בכל מקום שבו יהיה. הם מצידם ממשיכים למסור את עצמם לידיו המנוסות. גברים שהגיעו אליו כשהם רווקים ועליזים בשנות העשרים, בגרו והם אבות לבנים וסבים לנכדים, וכולם מסתפרים אצל אבי.

 

אבי מספר בעיקר גברים,  אבל אתו במספרה עובדת ספרית מנוסה, מומחית לתספורות, תסרוקות, צבע וגוונים, המשתמשת לעבודתה בחומרים ברמה הגבוהה ביותר של 'וולה' ו'אינדולה'. ספרית זו היא גם מקצועית בפדיקור ומניקור, כך שהמספרה של אבי היא מספרה לכל המשפחה, וכולם מקבלים כאן טיפול מקצועי ביותר, במחירים סבירים מאוד.

המספרה מחולקת לשלושה – בחדר הגדול שבכניסה מטפל אבי בלקוחותיו, בחדר משלה מטפלת הספרית בלקוחותיה, וגם מעניקה טיפולי פדיקור ומניקור. חדר שלישי יאויש בקרוב על ידי קוסמטיקאית מקצועית שתעניק ללקוחות טיפולי פנים מקצועיים.

אז אם גם אתם לקוחות ותיקים של אבי, או גם אם טרם הכרתם אותו, אתם מוזמנים למספרה החדשה בשדרות התמרים, ומובטחני שתהיו מרוצים. 

המספרה של אבי

כתובת: שד' התמרים (מול 'הלב הרחב')

פתוח: ימים א'-ה'  09:00-20:00,  שישי 09:00-15:00

טלפון: 052-2941449, 08-9521537

 חדשות אילת

 

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש