טיסות לתאילנד – 7 סיבות למה כדאי לכם לנפוש בתאילנד

מאת: או-מד מדיקל ● 8/11/2015 09:15 ● ערב ערב 2065
אתם מוכנים לחופשה הבאה שלכם, ומחפשים מקום חדש שהוא גם מגרה וגם מרגיע מבחינה תרבותית? מחפשים לברוח קצת מכול החדשות המטרידות שמאפיינות את ארצנו הקטנטונת, ולהירגע בארץ זרה, אקזוטית ובמחיר סביר? תאילנד היא המקום בשבילכם.
טיסות לתאילנד – 7 סיבות למה כדאי לכם לנפוש בתאילנד

אם החופים הלבנים והנקיים והאווירה המרגיעה לא ישכנעו אתכם, אזי האנשים הידידותיים והאוכל הטעים יעשו זאת. חפשו טיסות לתאילנד מישראל, וצאו לבקר באחד המקומות היפים ביותר על פני כדור הארץ, עם אינספור אתרים, אטרקציות וכול סוגי הטיולים שמתאימים לכול סוג של מטייל. ואל תתפלאו אם תיהנו עד כדי כך שבכלל לא תרצו לחזור. 


הנה שבע סיבות שבגללן אתם צריכים להיות בתאילנד עכשיו

 

הכסף שלכם שווה הרבה יותר בתאילנד – טיסות לתאילנד אולי לא כל כך זולות, אבל בתי המלון, המזון שתאכלו והבגדים שתקנו – כולם זמינים במחירים שהם מעבר לסביר. מה שאתם עלולים לשלם עבור בית מלון שמשקיף על החוף בארה"ב, תקבלו בחצי מחיר בתאילנד. וארוחה אחת שתקנו מאנשי הכפר המקומיים או ממוכרי הרחוב תעלה לכם רק דולר אחד.

האנשים בתאילנד ידידותיים בצורה בלתי רגילה – לא סתם קוראים לתאילנד "ארץ החיוכים". המקומיים הם נעימים, מאושרים ומוכנים להושיט עזרה כשאתם הולכים לאיבוד. זו מדינה שמקבלת תיירים בברכה, אבל לא מטרידה אותם.

האוכל התאילנדי ירעיד את עולמכם – לא חוויתם אוכל תאילנדי אמתי עד שטעמתם אותו בתאילנד. לא רק שהאוכל לא יקר, אלא שהוא גם מאוד טעים. יש מגוון רחב של אפשרויות, ואם יש לכם מזל, תוכלו גם לבחור את הסרטן או הלובסטר הטרי ישר מהמכל. שאלו את המקומיים מה הם ממליצים, ואין ספק שתהיו מרוצים מהבחירה. רק קחו בחשבון שהרעיון שלהם למאכל פיקנטי קרוב יותר לכדור אש בפה, אז עדיף להזמין מנה מתונה ולא חריפה.

בנגקוק היא המכה (Mecca) של התרבות – בנגקוק, בירת תאילנד היא עיר קוסמפוליטית והגדולה ביותר בתאילנד. העיר מציגה את המורשת ואת התרבות התאילנדית, עם שווקים צפים, מקדשים, מטבח מקומי, ברים על הגגות וחיי לילה סוערים. ה-Grand Palace והמקדש Temple of Dawn הם האתרים המפורסמים ביותר בעיר אז אל תוותרו עליהם. בקיצור, אף פעם לא ישעמם לכם בבנגקוק.

מסיבות ירח מלא – מסיבת ירח מלא היא מסיבת חוף שהחלה ב-Haad Rin באי Ko Pha Ngan ונמשכת כל הלילה. המסיבה נערכת מדי חודש, ביום שלפני או אחרי הערב שבו הירח מלא. מסיבות מפורסמות אלה מבטיחות מוסיקה נהדרת, צבעים זוהרים, צבעי גוף וריקודים אינטנסיביים עם אלפי חוגגים.

האי פוקט הוא גן העדן האמתי בתאילנד – אנשים שאוהבים את החוף, צוללנים וחובבי ספורט מים מצאו במקום את חופשת החלומות שלהם. בנוסף, השקיעות המדהימות והרב-גוניות הן מראה שאסור להחמיץ. הפארק הלאומי Khao Phra Thaew, עם יערות הגשם וחיות הבר המוגנות, גם הוא אחד מאוצרות פוקט והוא מציע מסלולי הליכה רבים ומפלי מים.
 
ולבסוף, תוכלו לבקר ב-Ko Phi Phi, האי שבו צולם הסרט "החוף" עם ליאונרדו דיקפריו – אי לא מיושב זה מציע חופים עם חולות בתולים, צוקים מרהיבים ומים כחולים צלולים עותקי נשימה. תרגישו כאילו אתם חיים בתוך חלום.

לקריאה אודות שלוש הערים שחובה לראות 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש