חדש חדיש

מאת: או-מד מדיקל ● 18/11/2015 13:13 ● ערב ערב 2733
חדש חדיש
כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

דר' קליין 

 

קרם ההגנה לספורטאים מבית ד"ר קליין - שומר על איכות הסביבה ושימור האלמוגים

מחקר חדש שפורסם, מוכיח כי קרם ההגנה שרובנו מורחים נגד החשיפה לשמש, גורם לנזק רב לשוניות ולאלמוגים בכל העולם. מתוך אהבתו הגדולה של ד"ר קליין לים, תכשיר ההגנה המתקדם לגולשים ולענפי הספורט השונים אותו פיתח, אינו מכיל חומר זה מתוך מחשבה לשמור ולהגן על הסביבה ועל כן נעשה שימוש ברכיבי מינרלים בלבד. התכשיר שומר גם על העור וגם על הים ועל איכות הסביבה.

קרם הגנה לספורטאים   Sunsport SPF 50של ד"ר קליין, הוא בעל מקדם הגנה גבוה SPF 50, עמיד במים, בעל פורמולה ייחודית ופעילה המותאמת במיוחד לעוסקים בענפי הספורט השונים כגון: גלישה, סקי, שחיה וכדומה. 

המטרות הטיפוליות של קרם ההגנה הן: הענקת הגנה מיטבית לעור מפני קרני השמש המזיקות, עמידות במים, סיוע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומניעת היווצרות כתמי שמש והיפר פיגמנטציה. מרכיביו העיקריים של הקרם: מסנני קרינה מינרלים בלבד, מינרלים מים המלח וויטמין B5.

 

את מוצרי ד"ר קליין ניתן להשיג באילת אצל ורד אסתטיקס.

כתובת: 7045/4, שביל הצבי 9 אילת.

טלפון: 050-9170772 ו/או 077-9339206 

 

פנטום 3

 

 

יותר אינטליגנטי, יותר חזק ונגיש יותר מאי פעם, הפנטום3  מציע חוויה מעצימה, שכיפית להטסה.

 

תעיף לשמיים וצלם את העולם שלך באיכות 4K או HD 1080p.

הפנטום 3 הוא קל להפעלה, משולב עם חבילה באופן מלא עם מערכת חכמה שעוזרת לך לעוף.

שידור HD חי המוזרם ישירות מהמצלמה שלך, המביא לך תצוגה חיה של כל מה שמתחת.

ממד חדש הוסף: תוכנת עריכת וידאו אוטומטית וזרימת וידאו הנותן לך לשתף מה שאתה רואה באופן מיידי.

 

להשיג ב'פטקום', קומת הקרקע קניון 'מול הים' ומרכז 'ביג' החדש.

 

עכשיו ברהיטי העיר - ספות נפתחות - מעוצבות בעיצוב חדשני ומודרני, ב 1,300 ₪ בלבד! כולל אספקה.

 

רהיטי העיר: מדין 12, אילת - 08-637-5555.

 

לכבוד חנוכה...

 

חג החנוכה ידוע כחג שהמאכלים המאפיינים אותו, הינם עתירי קלוריות ושומן ומטוגנים בהרבה שמן. כך לדוגמה, סופגנייה פשוטה מכילה בין 350-400 קלוריות, בעוד שהסופגניות ה'שוות' יותר, עם מילויי השוקולד והקצפות, מכילות אף יותר מ-500 קלוריות וישנן כאלו המגיעות עד ל-800 קלוריות! כך, שאם נאכל במשך 8 ימי החג רק סופגניה אחת מדי יום, נסיים את החג עם משקל עודף...

 

גם לביבות תפו"א, מכילות כ-150-200 קלוריות ליחידה, אך מי מסוגל להסתפק באחת בלבד? בערב אחד של החג, אנו יכולים למצוא עצמנו עם תוספת של אלף קלוריות בקלות.

חברת ברימאג - המתמחה ביבוא ושיווק כלי חשמל לבית, מציעה פתרון למאכלים המטוגנים ועתירי הקלוריות, באמצעות ה-MULTY FRY (מולטי פריי) מבית DeLonghi (דהלונגי)– מכשיר בישול ביתי,  רב תכליתי חדשני, לבישול וטיגון במינימום שמן.

בזכות שיטת הפעלתו של מכשיר ה-MULTY FRY, הפועל באמצעות מערכת חימום היקפית SHS, שהיא טכנולוגיה בלעדית, שפותחה על ידי מומחי DeLonghi, ניתן להשתמש במכשיר בטיגון ובבישול במינימום שמן. כך לדוגמה, מכשיר ה- MULTY FRYמאפשר הכנה מהירה של לביבות וסופגניות טעימות ובריאות, במינימום שמן. זאת בנוסף למגוון מאכלים רחב מאוד, החל מקוסקוס וירקות מבושלים, 'רטטוי' ועד פיצות, עוגות ופשטידות. משך בישול הסופגניות והלביבות ב- MULTY FRYהינו קצר ביותר. כל שצריך הוא לשמן מעט את התבנית של המכשיר ולאפות כ-12-15 דקות בלבד.

ניתן להשיג בדגמים שונים, החל מ-1190 ₪.

טרקלין חשמל, מרכז 'ביג' אילת.

 

ערכת דיאטה חדשה - דיאטה בשיטת diet on line

 

שיטתdiet-on-line  הינה שיטה שעוטפת את כל צרכיו של המשתתף בתהליך הירידה במשקל. השיטה מציגה בפניכם מודל אשר מעניק לכם תמיכה מכל הזוויות על מנת שתוכלו להצליח ולהגיע למשקל היעד שלכם ולהמשיך ולשמרו לאורך זמן!

ערכת דיאטה אולטימטיבית לחודש אשר מסייעת לירידה של עד 8 ק"ג. ברכישת הערכה לחודש הנכם מקבלים ליווי אישי מיועצת/תזונאית אישית למשך חודש אשר מלווה אתכם לאורך כל תהליך הדיאטה בווטסאפ, טלפון, פייסבוק ו/או מייל. 


הפורמולות בערכה מכילות את הצמחים העדכניים ביותר בתחום אשר ידועים כמסייעים בתהליך של שריפת שומנים, איזון רמות שובע ומתן תחושת חיוניות ואנרגיה. 

 

ערכת דיאטה לחודשיים - ירידה של עד 8 ק"ג!

ערכת דיאטה מהפכנית אשר מכילה פורמולות טבעיות לירידה במשקל.

הערכה כוללת ליווי אישי של תזונאית לאורך כל התהליך!

 

מחיר: 400 ש"ח

מיכלין, מרכז רכטר.

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש