מקבלים את פני החורף בריקושט

מאת: אביבה דקל ● 18/11/2015 13:29 ● ערב ערב 2733
הקיץ כבר מאחורינו,  הימים מתקצרים והלילות מתארכים, באויר מרגישים כבר את הסתיו  והחורף מתקרב, ובריקושט יודעים שאם רוצים להיות ערוכים בזמן כשיגיע החורף אסור לחכות לרגע האחרון והמדפים והקולבים מתמלאים בבגדים ונעליים לקראת הימים הקרים.
מקבלים את פני החורף בריקושט

כמו תמיד, מאז נפתחה ב- 2003, מתאימה 'ריקושט' את המלאי שבחנות לעונה שבפתח. כעת משהחורף ואתו הקור כבר בדרכם אלינו. כדאי מאד להגיע לבדוק מה מציעים לכם כאן ולהצטייד במה שצריך כדי שהחורף לא יתפוש אתכם ללא ביגוד מחמם. ואם אתם מתכוונים לצאת לטיול חורפי  בריקושט תמצאו כל מה שצריך כדי להתגונן בפני הקור שאילתים ממש לא מכירים..



מה הכינו לכם בריקושט לחורף המתקרב

 

* מעילים ופליזים– אטומים לרוח ועמידים בפני גשם. בעלי יכולת בידוד גבוהה ביותר ומתאימים לכל מזג אויר – גם לחורף הישראלי וגם לחוף האילתי שיכול להיות קר מאד, . ואם אתם בדרך לחו"ל,ב 'ריקושט' ו תמצאו מעילים וז'קטים של טובי היצרנים שיגנו עליכם גם מפני השלג והגשם של החורף האירופאי. לדוגמה: מעילים וג'קטים THE NORTH FACE, או מעילים וג'קטים של OUTDOOR RESEARCH  , וגם מותג חדש שנכנס לריקושט JACK WOOLF SKIN תוצרת גרמניה, בלעדי לרשת 'ריקושט'.  ב'ריקושט' תוכלו למצוא גם מגוון רחב של מעילים וג'קטים תוצרת ישראל כמו OUT DOOR שהם זולים משמעותית מהמוצרים המיובאים, אבל ללא פשרה על האיכות.
*הלבשה תחתונה תרמית המתאימה לכולם גם לנשים וגם לגברים – ביגוד מקצועי מנדף זיעה לעוסקים בספורט אתגרי ולחיילים החשופים לקור. 
ביגוד תרמי מתאים לכל מי שסובל מקור וגם למי שלא מגדיר את עצמו סובל מקור – אין ספק שהלבשה תחתונה תרמית היא נוחה ונעימה, מחממת ומגנה מפני הקור ומשפרת את איכות החיים בחורף.
*גרביים תרמיים שיחממו את הרגלים , של המטיילם, של החיילים ושל אלו הסובלים מקו, תוכלו להסתובב בהם בבית על המרצפות הקרות והרגליים יישארו חמות.


כל מוצרים אלה ידועים באיכותם הגבוהה וילוו אתכם ויחממו אתכם חורף אחר חורף וטיול אחרי טיול.

* נעליים ומגפים אטומות ומבודדות מפני שלג וגשם לנשים מתוצרת JACK WOLFSKIN . וגם הלהיט החדש מגפי BLUNDSTONE תוצרת אוסטרליה – המותג שכבש את המדינה ותוכלו לראותו על רגליהם של גברים ונשים מכל הגילאים וגם על רגליהם של בני נוער. מגפיים אלה, המתאימים לנעילה גם בקיץ וגם בחורף במבחר צבעים, מוצעים לכם עתה ב'ריקושט' במחירים אטרקטיביים במיוחד.

*מבחר גדול מאד של צעיפים, כובעים וכפפות .

 

* חרמוניות בכל המידות .

 

* מעילי גשם ומכנסי גשם מתקפלים.

 

* שקיות חימום חד פעמיות .

 

 * נעלי בית פרוותיות ונעימות לגברים ולנשים מבית BEDROOM ATHLETICS 


בנוסף לציוד המיוחד לחורף, תמצאו כמו תמיד ב'ריקושט' ציוד לטיולים ולקמפינג - תרמילים, אוהלים, אולרים, פנסים, שפע של מזוודות, תרמילים מכל הסוגים ועוד הרבה מאד דברים שאתם צריכים וגם כאלה שלא ידעתם שאתם צריכים.

 



ריקושט
כתובת: מרכז ביג
טלפון: 08-6339938
שעות פתיחה: א'-ה' 09:30-21:30, שישי 09:00-15:00 מוצ"ש 18:30-22:3-
גישה לנכים וחניה יש

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש