כי לתינוק שלכם מגיע הטוב ביותר BEBE CAR

מאת: אביבה דקל ● 18/11/2015 16:17 ● מה נשמע 418
מחפשים עגלה מושלמת לתינוקכם, או ריהוט מתאים לחדר? אל תתפשרו על משהו שהוא פחות מהטוב והיפה ביותר– היכנסו ל- BEBE CAR באזור התעשייה  ותבינו על מה אנחנו מדברים
כי לתינוק שלכם מגיע הטוב ביותר BEBE CAR

'בבה קאר' היא מותג ספרדי המיוצר כולו, על כל חלקיו, באירופה ברמה הגבוהה ביותר. לחברה סניפים בכל ארצות אירופה, והסניף המרכזי שלה בארץ הוא בראשון לציון. לא מכבר נפתח סניף של 'בבה קאר' באילת, וכעת יכולים גם התושבים בעיר ליהנות מהעגלות האיכותיות והיפהפיות האלה. הבעיה היחידה שעלולה להיווצר כשתגיעו לחנות היא שיהיה לכם קשה להחליט באיזו עגלה לבחור. 

שלד העגלה עשוי מאלומיניום כרום ניקל שאינו מחליד, וגוף העגלה עשוי  במגוון גדול מאוד של צבעים וחומרים: עור, עור מלאכותי ובדים בכל הצבעים. גם הריהוט המגוון שתמצאו בחנות הוא ברמה גבוהה ביותר – המיטות עשויות מעץ מלא, הגימורים של השידות מושלמים והצביעה בצבע היפוקסי.  המיטות של 'בבה קאר' גדולות בממדיהן ממיטות התינוק הרגילות, מה שהופך אותן עם גדילת הילד למיטת מעבר לפני מיטת הנוער, דבר שיחסוך מכם זמן וכסף. העגלות של 'בבה קאר' מגיעות עם טיולון, סלקל, סל שכיבה, שמשיה ותיק התואמים לעגלה, ועשויים מחומרים דוחי נוזלים, מבודדים וניתנים לכביסה במכונה. העגלות עשויות מחומר מבודד, כך שתינוק השוכב בעגלה מוגן בפני רעשים ומפני פגעי מזג אוויר. בין אם הטמפרטורה בחוץ קרה מדי או חמה, הטמפרטורה בעגלה היא אופטימלית לתינוק. העגלות הן ידידותיות למשתמש – קלות לקיפול ולניקוי ומצוידות בבולמי זעזועים המגנים על התינוק מפני הזעזועים והמהמורות שבדרך.

לא מתפשרים על איכות

את העגלות של 'בבה קאר' תוכלו למצוא בחנויות רבות ברחבי הארץ, אבל החנות של 'בבה קאר' ברחוב 'המוצר' באזור התעשייה של אילת היא חנות יבואן והמכירה כאן היא ישירה – מהיבואן לצרכן, מבלי לעבור ידיים נוספות בדרך, מה שאומר שהמחירים כאן זולים יותר מבכל חנות אחרת. המכירה בחנות באילת היא בסיטונות וגם לפרטיים. המחירים שווים לכל כיס – משתנים מעגלה לעגלה- ולדברי מקסים בוסקילה, מנהל הסניף באילת, הם גם הזולים בארץ, בעיקר באילת בה נהנה הלקוח מהפטור ממע"מ.

ב'בבה קאר' תמצאו גם את המותג 'מאמאס אנד פאפאס', שהייחוד שלו בכך שהוא מתפרק ויכול לשמש כעגלה, כטיולון, כסל שכיבה או סל קל ואין צורך במתאמים.

"השירות שתקבלו אצלנו", אומר מקסים, "הוא יוצא דופן בכך שאני עומד לרשות הלקוחות בכל שעה, לא סבירה ככל שתהיה. בלא מעט מקרים טלפן אלי לקוח וביקש לבוא לקנות עגלה לפני שהוא עוזב את העיר, ולמרות שהשעה שבה ביקש להגיע לחנות היא שעה בה החנות כבר סגורה, פתחתי בשבילו את החנות ונתתי לו שירות וגם ייעוץ בקשר למוצרים של חברות אחרות".

החנות גדולה ומרווחת,  היכנסו, הסתובבו ובטוח שתאהבו מה שתראו.  בין המוצרים שבחנות בנוסף לעגלות ולרהוט: וילונות, מצעים, כסאות בטיחות ועוד.

ולא פחות חשוב לציין- על כל המוצרים בחנות 'בבה קאר' מקבלים שלוש שנות אחריות.

 

 

'בבה קאר'-

כתובת: רח' המוצר 13, איזור תעשיה אילת

טל: 08-6378888, או בנייד של מקסים  0544445937

פתוח: א'-ה' 10:00-18:00  שישי 10:00-14:00

במקרים דחופים לצלצל לנייד של מקסים ולמעט שבתות תקבלו ממנו מענה וגם שירות.

 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש