'ליגת האלופות'- עיצוב שיער לגברים שמבינים עניין

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 18/11/2015 16:23 ● מה נשמע 418
צילום: חיים דוד / שמונה חודשים אחרי שהגיע לאילת והפך למעצב השיער המועדף על הגברים והילדים של העיר, עושה את זה עכשיו אלעד בן נון, מעצב השיער המוכשר, במספרת 'ליגת האלופות'. קונספט שמשלב עיצוב חדשני, אווירה מיוחדת וליין של בגדי ומוצרי כדורגל בכפיפה אחת. הנה הוא כאן
'ליגת האלופות'- עיצוב שיער לגברים שמבינים עניין

בבניין 7 לינדי, מול ה'שופרסל דיל' החדש (רחוב 'ירושלים השלמה'), התמקם לאחרונה מעצב השיער הכישרוני אלעד בן נון במספרה חדשה יפה ומעוצבת. 
'ליגת האלופות' היא לא סתם מספרה. כבר בכניסה יקדמו את פניכם תמונות הענק של הכדורגלנים הנחשבים בעולם. בתוך המספרה ימשיך הקונספט המיוחד הזה אל תמונות קיר ענקיות מליגת האלופות. בצד, ממתינה להנאת הבאים עמדת 'אקס בוקס' עם שלל משחקי כדורגל וגם מכונית מיוחדת לילדים קטנים שיעדיפו לשבת עליה כשאלעד מספר.
לצד עמדת התספורות תמצאו ב'ליגת האלופות' מגוון מוצרי הליגה למכירה: החל מכדורי רגל מקצועיים, דרך חליפות כדורגל איכותיות (מידות 4-18) של 'ברצלונה' ו'ריאל מדריד' ושלל אקססוריז לילדים: מטריות, כובעים (עכשיו גם כובעי צמר), צעיפים, שעונים, קופות חיסכון ועוד. כך שגם אם אתם מחפשים מתנה ליום הולדת לילד שאוהב כדורגל, זה המקום בשבילכם.

נולד לספר

שמונה חודשים בלבד עברו מאז נחת בעיר מעצב השיער אלעד בן נון ונדמה כאילו היה כאן מאז ומתמיד. בהינף יד נכנס מעצב השיער הכישרוני לתודעה של הגברים והילדים בעיר, שאוהבים את הטאצ' המיוחד שלו בשערם. את דרכו בעיר התחיל אלעד במספרת 'סיפור אחר' אותה פתח במרכז 'מור' וזכה להצלחה רבה. אחרי חצי שנה של עבודה והשקעה במקום, הוא מכר את העסק והמשיך הלאה בהגשמת פנטזיה נוספת שלו ופתח את מספרת 'ליגת האלופות'.
עכשיו הוא כאן, אוסף אליו את קהל הלקוחות הנאמנים שלו – גברים וילדים כאחד שחוזרים אליו ולא מוותרים על הידיים המקצועיות שלו. אם בשעות אחר הצהריים הילדים מככבים כאן, הרי שבשעות הבוקר במיוחד תמצאו כאן את הגברים. למרות שהמספרה מעוצבת בסגנון צעיר וחדשני, אלעד מספר גברים מכל גיל ולא מהסס לשנות לגברים תספורות של שנים, מעלה אותם על קו חדש ועדכני.
הרומן של אלעד והשיער התחיל איי שם כשהיה בן 12. בכל יום לאחר בית הספר היה מתייצב במספרת 'אלבז' המפורסמת בחדרה ובצפון כולו וחופף ראשים. ככה הוא התחיל את דרכו בתחום, כשזיהה את אהבתו לעיצוב שיער. מאז הוא היה שם 18 שנים, לומד, מפנים, מעצב עד שלפני שמונה חודשים החליט שהגיע זמנו לצאת לדרך חדשה ועצמאית.
לשאלה למה דווקא אילת? מספר אלעד כי הכל התחיל בזמן חופשה בעיר, כשזיהה את הצורך הקיים באילת במספרת גברים חדשנית. או אז הוא בחר לשלב את אהבתו לעיר עם אהבתו למקצוע ועם הצלחתו בשטח אי אפשר להתווכח.
אז אם חיפשתם את אלעד ולא הבנתם איפה הוא- תרשמו לפניכם את השם- 'ליגת האלופות'. אותו אלעד אהוב וטוב, אותה יד סופר מקצועית וחיוך. והוא כאן כדי להישאר.

 

 


 

'ליגת האלופות'
מיקום: רחוב ירושלים השלמה 2111 (בניין 7 לינדי), מול ה'שופרסל דיל'.
ימים ושעות פתיחה: א'-ה'- 10:00-20:00, יום שישי- 9:00 עד שעה לפני כניסת השישי.
טלפון- 054-5620217- רצוי להזמין מקום מראש.
f-  ELAD BEN NUN

  

חדשות אילת