גאלרי בוטיק -  המקום בו תמצאו את דירת החלומות שלכם

מאת: אביבה דקל ● 25/11/2015 10:13 ● ערב ערב 2734
ברובע 6 בשחמון, במקום היוקרתי והמבוקש ביותר באילת המאופיין בפיתוח סביבתי מושלם, בבניה יוקרתית, בתכנון מודרני ובנוף עוצר נשימה, החלה חברת הבניה 'יובלים' לפני כשמונה חודשים להקים את פרויקט המגורים החדש 'גאלרי בוטיק' שנבנה תוך הקפדה על כל פרט, מפרט טכני עשיר וסטנדרטים הגבוהים ביותר וללא פשרות. אז אם אתם חולמים לעבור לבית חדש ולשדרג את סביבת המגורים שלכם – בואו ל'גאלרי בוטיק' והם יעזרו לכם להגשים את החלום
גאלרי בוטיק -  המקום בו תמצאו את דירת החלומות שלכם

חברת 'יובלים' היא חברת בניה ידועה הבונה מזה עשרים שנה במרכז הארץ, בעיקר באיזור תל אביב רבתי – רעננה רמת השרון, גבעת שמואל ועוד. 'גאלרי בוטיק', הפרויקט הראשון של חברת 'יובלים' באילת, הוא קומפלקס מגורים בן שני בניינים NEVO ו- YUVAL שמיקומו האטרקטיבי במיוחד הצופה על נוף המפרץ וקרבתו למוסדות חינוך, תרבות ופנאי הופכות את חווית המגורים בו למושלמת. בכל אחד משני הבניינים  31 דירות בנות שלושה חדרים בגודל 75 מ"ר עד 85 מ"ר, ודירות פנטהאוז בנות 4 חדרים בגודל של כ- 100 מ"ר + מרפסת בגודל 70 מ"ר + מרפסת גג בגודל 45 מ"ר, ומרבית הדירות פונות לים. לכל בניין לובי בגודל 250 מ"ר מעוצב על ידי אדריכל פנים המקנה הרגשה של לובי בבית מלון מפואר. תכנון הדירות נעשה על ידי משרד האדריכלים BLK, והם תוכננו כך שבין חלק מהדירות בנות שלושה חדרים קיר משותף שניתן להסירו וליצור משתי הדירות דירה גדולה מאד של חמישה עד ששה חדרים. פרויקט NEVO נמצא בשלב אמצע בניית שלד ואילו YUVAL - בשלב תחילת שלד. זמן קבלת הנכס בעוד כשנה וחצי.
חברת 'י.ש.ע יזמות והשקעות בע"מ' מבצעת את עבודות הבניה, מהנדס הפרויקט הוא אינג' מיכאל אהרונוביץ', והפיקוח על הבניה באחריות אינג' רוני משה. שני הבניינים נבנים בסטנדרט בניה גבוה ביותר תוך הקפדה על איכות וירידה לפרטים, מחומרים בעלי תו תקן. לדוגמה: החברה המספקת את הריצוף לדירות, את האריחים לחיפויים ואת הברזים וכלי הסניטציה היא חברת 'נגב', כל הכלים הסניטריים הם מסדרת 'נובו' האיכותית.
שיווק הדירות החל לפני כארבעה עשר חודשים, וכיום נותרו מתוך 62 הדירות בשני הבניינים רק כ-17 דירות, רובן דירות שלושה חדרים. מחיר דירת שלושה חדרים הוא החל מ 1,100,000 ₪, וחברת 'יובלים' עומדת לצדם של לקוחותיה בעצה ועזרה מול הבנקים בכל הקשור לנושא המשכנתא. 
"חתך הלקוחות אשר רכשו את הדירות הוא חתך סוציו-אקונומי גבוה, אנשים המכירים את העיר ואת רובע שש", אומר חיים אוזן, נציג הבעלים, "העובדה שהלקוחות הם אושיות אילתיות ברמה גבוהה  היא פועל יוצא מהעובדה שבנוסף לעובדת היות הפרויקט איכותי ויוקרתי מאד, שמרה חברת 'יובלים' על רמת מחיר. שיקול נוסף של לקוחות רבים היתה כמובן העובדה שהם זיהו שעכשיו זמן מצוין לקחת משכנתא והלוואות מהבנק בריביות נמוכות ביותר – משהו שכנראה לא ישנה בשנים הקרובות - ולרכוש את דירת החלומות שלהם".
אז אם גם אתם נמנים על אלו הרוצים לשדרג את רמת סביבת המגורים שלהם, צרו קשר עם חברת 'יובלים' והגשימו לעצמכם חלום.

 

גאלרי בוטיק שלב השלד

 


גאלרי בוטיק, ששת הימים 311. טלפון: חיים אוזן נציג הבעלים  0545569569. פתוח: א'-ה' 09:00-13:30,   16:00-19:00, שישי 09:00-13:00.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש