אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 25/11/2015 10:30 ● ערב ערב 2734
טיפ לילידי  מזל השבוע: ילידי יום ההולדת חווים תקופה קשה במיוחד בגלל מעבר הכוכב סטורן במזל שלכם ולכן זהו זמן שבו מומלץ לכם לקבל עזרה חיצונית שתעזור למילוי המצברים.
אסטרולוגיה - צילה שיר אל

טלה

הכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך ורצון לחופש יושב במזל שלכם וגורם לכם לרצות חופש ושחרור מכבלים של מסגרת ומוסכמות. ומאחר ולא תמיד אתם יכולים לממש את כוונותיכם נראה שסף הסבלנות שלכם בתקופה הזו קצר במיוחד. זה הזמן לצאת לסדנה קצרה שבה תוכלו לקבל כלים שבהם תצליחו להיות ממוקדים וסלחניים הרבה יותר ובעיקר אל עצמכם. .

 

שור

נושאי כספים מאוד מטרידים אתכם כיוון שבמאזן הכלכלי שבו אתם חיים, ברור לכם שהקשיים שאתם חווים נובעים מהתנהלות לא נכונה. מוטב שתבררו מחדש את החברים שלכם כיוון שהם אלה שאתם מתייעצים איתם לעיתים קרובות, אך הם גם אלה שנותנים לכם עצות שמוטב לכם לא תמיד להקשי,ב להם אלא להתייעץ עם איש מקצוע מתאים שיעזור לכם בפתירת בעיותיכם.

 

תאומים

מחצית השנה שלאחר יום ההולדת היא תמיד תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שזה בדיוק הזמן שלכם לעשיית חשבונות נפש על מנת לבדוק מה נכון לכם לעשות בהמשך ועל מה כדאי לכם לוותר על מנת שלא יתפוס לכם את מרבית הזמן. אתם חיים לפי אידיאלים משלכם ולכן עכשיו זה הזמן לבדוק האם אתם חושבים ופועלים נכון ולהיות יותר קשובים לצרכים של אחרים.

 

סרטן

כל מה שקשור לנושאי עבודה ובריאות יכול מאוד להעיק עליכם בשלב זה של חייכם כיוון שהדברים שזורים זה בזה. אתם תלויים גם בחייהם של האחרים ולפיהם אתם יכולים לכוון את זמנכם ועיסוקכם. הבעיה היא שאתם צריכים להיות במאה אחוז בשני תחומים אלה ולעזור לאחרים ולכן זה בדיוק הזמן שבו יהיה לכם נכון לבקש עזרה חיצונית, כי לבד לא תוכלו להשתלט על הכול.

 

אריה

זוהי תקופה שבה אתם מאוד עסוקים עם צעירים מכם. אלה יכולים להיות הילדים שלכם או גם צעירים במעגלים רחוקים יותר מכם, אך עדיין כאלה שמאוד זקוקים לכם וליכולת שלכם לתת להם. נראה שמסגרת ומשמעת היא דבר מאוד משמעותי בפרק זמן זה על מנת להעמיד גבולות. חשוב לכם מאוד לגרום לצעירים מכם להבין שגבולות הם נכונים על מנת להעניק תחושת בטחון ויציבות.

 

בתולה

כל מה שקשור לענייני בית ומשפחה מאוד דומיננטי עכשיו אצלכם ואף מקשה על חייכם כיוון שדרישות החיים כרגע מאוד מרובות כלפיכם ואתם מנסים כרגיל להיות בסדר עם כל האנשים בסביבת חייכם. עליכם ללמוד להוריד מעל עצמכם אחריות ולא בהכרח לחשוב שאם אתם לא עושים את כל הנטל, הרי שהדברים לא ייעשו. שיתוף אחרים הוא שיעור טוב לחייכם .

 

מאזניים

כאשר שני כוכבים כמו מארס וונוס שמביאים תחושת טובה במערכות יחסים נמצאים במזל שלכם הרי שאתם נמצאים בתקופה מאוד טובה של חייכם שבה יש לכם יכולת ליהנות מהחיים ואף לקבל את הפידבק הדרוש על מנת להמשיך קדימה. תגלו שהדעה שלכם מאוד חשובה ונראה שהאנרגיה הטובה שאתם מושכים אליכם גורמת לכך שאנשים מחפשים את קרבתכם עוד ועוד.

 

עקרב

נושאים כספיים שונים גורמים לכם להבין שהחיים מבחינה כלכלית אינם תמיד וורודים כמו שחשבתם ויש לכם הרבה התעסקות סביב נושא זה. נראה שעד היום לא תמיד חישבתם את מצבכם הכלכלי בהתאם לנתונים בשטח והנה עכשיו החיים מראים לכם שאתם חייבים ללמוד לחסוך ואף להתנהל אחרת מבחינה כספית על מנת שתוכלו בהמשך לייצב את עצמכם.

 

קשת

ילידי יום ההולדת מרגישים חולשה ,כללית עייפות וחוסר באנרגיות וזוהי עובדה ברורה כיוון שלפני התחלות חדשות תמיד יש סיומים ואתם בתקופה שבה חשוב לכם לסיים מעגלים ישנים על מנת שתוכלו לפתוח במעגלים חדשים. רק כחודש לאחר יום ההולדת שלכם תרגישו שהנה עברתם כברת דרך משמעותית ותהיו פתוחים אנרגטית להתחיל בדף חדש.

 

גדי

למרות שיום ההולדת שלכם יחול רק בעוד כחודש וחצי הרי שכבר עכשיו אתם עסוקים עם נושאים רבים הקשורים לתת ההכרה שלכם ויש לכם תחושה שאתם רוצים לפתור בעיות ישנות שמפריעות לכם לעיתים קרובות להתחלות החדשות שהייתם מאוד רוצים ליישם. זוהי תקופה שבה האינטואיציה שלכם תגבר והיא זו אשר תיתן לכם מענה בכל פעם שאתם נזקקים לתשובות.

 

דלי

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מנסים למצב את עצמכם מחדש מבחינה חברתית ויכולים להכיר במובן החיובי, בשפע של אנשים חדשים שיכולים לעזור לכם בכך. כל שעליכם לעשות הוא קצת יותר לשווק את עצמכם, על מנת שאנשים יכירו אתכם ואת דרך חייכם וילמדו להכיר אתכם יותר לעומק. נכון שעדיין מבחינה כלכלית הדברים לא יציבים, אך גם זה יסתדר.

 

דגים

אתם עוברים קשיים מאד משמעותיים עם עצמכם בגלל הרצון להיות בסדר עם כולם. דבר ראשון עליכם לבדוק את הזמינות שלכם לאנשים קרובים כיוון שנראה שיש כאלה שמתלוננים שאתם עונים רק כאשר נוח לכם ובשאר הזמן מתעלמים מאחרים , גם אם הם מאוד זקוקים לכם. מומלץ לכם ללבן דברים עוד לפני שאתם סוגרים אותם באופן מקצועי/אישי ולא להשאיר קצוות פתוחות.

 

 

 

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

           

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש