כיצד לבחור מעצבת פנים?

מאת: או-מד מדיקל ● 25/11/2015 12:57 ● ערב ערב 2733
תחום עיצוב פנים היה קיים מאז ומעולם, אך בשנים האחרונות נראה כי אנשים רבים הבינו את היתרונות הרבים בסיוע של מעצבי פנים בעת שיפוץ הבית, בעת עיצוב ואפיון מחדש או אפילו אם ברצונכם לרענן את הבית בצבעים חדשניים שיוסיפו לחלל חיות ורעננות. למעשה, תפקידה של מעצבת פנים, הוא לשבת עם דיירי הבית, להקשיב לרצונותיהם ודרישותיהם ולתרגם את המראה העיצובי לעיצוב מרשים בפועל. 
כיצד לבחור מעצבת פנים?

על כתפי מעצבת הפנים מוטלות לא מעט משימות, ובין היתר נראה כי הן כוללות: תכנון ואפיון הסגנון הרצוי, גיוס אנשי מקצוע מיומנים לכל שלב במהלך שיפוץ הבית, תכנון בצורה פרקטית ונוחה לכלל דיירי הבית, שימוש במרחב, בחירת חומרים איכותיים לשימוש במהלך השיפוץ, בחירת ריהוט המתאים בקפידה לחלל, אבזור הבית באקססוריז וטאצ'ים קטנים שיעטרו את החלל, עיצוב תאורה ועוד משימות רבות אחרות.


אז מה אתם צריכים לדעת דקה לפני שאתם בוחרים מעצבת פנים?

קבלו המלצות על המעצבת ובדקו את תיק העבודות שלה - הדרך הטובה ביותר לבחור מעצבת פנים הוא להסתמך על מכרים או חברים שהשתמשו לאחרונה בשירותיה והיו מרוצים, שהרי אם הם היו מרוצים, אין שום סיבה שאתם לא תהיו. דרך זו היא הטובה ביותר, כך תוכלו לחסוך הרבה כאבי ראש. מעבר לכך, רוב מעצבות הפנים מחזיקות באתר אינטרנט ובו תוכלו לראות קטגוריה של "תיק עבודות", שם תוכלו להתרשם מעבודותיהן הקודמות. 


כימייה - תהליך עיצוב פנים של הבית הוא ללא ספק מסע של ממש, והוא יכול להימשך תקופה ארוכה ובה תצטרכו להיות בקשר יומיומי עם מעצבת הפנים, לכן חשוב לבחור במעצבת פנים שהיא לא רק מקצועית ובעלת ניסיון עשיר, אלא שהיא גם אדם חביב, קשוב, אמפתי לצרכים שלכם וכמובן כזאת שמסוגלת לתקשר איתכם באופן יוצא דופן ולהכיל את דרישותיכם. במילים אחרות, אל תתפשרו על כימיה טובה כבר מהפגישה הראשונה.


נקודת מבט של מעצבת הפנים - עיצוב פנים הוא עניין של נקודת מבט, סגנון ואג'נדה עיצובית. ישנם בשוק מעצבי פנים מוכשרים ומקצועיים, אך הראייה העיצובית שלהם שונה מעט משלכם, ואינה תואמת להעדפותיכם ולטעמכם האישי. במקרים אלו, רוב הסיכויים שלא תהיו מרוצים מהתוצאה הסופית. על מנת להימנע ממקרים אלו, חשוב לוודא מראש כי מעצב הפנים ואתם רואים את הדברים באופן שווה, כך שבפגישה הראשונה תוכלו לוודא זאת ולבחון האם נקודת המבט של המעצב זהה לשלכם.  


תקציב אישי –  ידוע לכולם כי סיוע של מעצבת פנים בתהליך שיפוץ הבית יכול לגרום לכם לחיסכון כספי בכך שתימנעו ממגוון טעויות קריטיות שעליהם אתם עלולים לשלם בצורת הפסדים כספיים, כמו למשל בניית קיר שאינו מתאים ופירוקו. אך עם זאת, בענף העיצוב ישנה תחרות רבה וקיים טווח רחב של מחירים. בהנחה שהגדרתם תקציב מראש, תוכלו לבצע סקר שוק כדי לאמוד את המחירים, אך חשוב שלא להתפשר על איכות העבודה ומקצועיותה של מעצבת הפנים. 


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש