מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 25/11/2015 13:10 ● ערב ערב 2734
בס"ד / לורד אריסטו דה סילבר
מיסטיקה
מדיום המילניום, מתקשר, פותח בקלפים ומסיר עין הרע. מברך, פותח מזל, מורה רוחני ידוע בארץ ובעולם. 052-3255765.

סיפורים מהחיים

לורד אריסטו שלום וברכה. אני פונה אלייך כי אני חייבת את העזרה והברכה שלך. לפני שמונה שנים, באשדוד, הגעתי אלייך עם אימא שלי. הייתי בת 23, סטודנטית רווקה. הכרתי אז בחור שאמא שלי התנגדה לקשר איתו. היא הציעה לי שנפנה אלייך- מיסטיקן ידוע ויועץ נישואין, ומה שתציע- אקבל. לא הכרתי אותך, אבל הסכמתי, כי אתה מכיר את אימא שלי, היא בולדוזר אמיתי. אתה פתחת לנו בקלפים, צחקת ואמרת לאימא- זה יצליח לך. הבת שלך לא תתחתן עם הבחור הזה, אבל בעוד שנתיים היא תתחתן עם בחור שתחבבי, אבל זה לא יצליח. ואכן בדיוק ככה קרה. נכנסתי להריון מהחבר שלי, התחתנו, נולדה לנו נעמה המדהימה שלי, ואז הוא נעלם. הוא ברח לאוסטרליה והשאיר אותי כאן עם תינוקת בלי שום עזרה. ממש גבר אמיתי. בעל ואבא עם אחראיות. את הגט קבלתי שנה אחרי, וגם זה לא היה קל. היום ברוך השם, אני נשואה שוב לבחור מדהים שאוהב אותי ואת נעמה, שהאבא האמיתי שלה לא רוצה אפילו לשמוע עליה. בעלי אימץ אותה כביתו שלו ואמר לי בחופה, מתחת להינומה- "אנחנו משפחה אחת מושלמת", וריגש אותי עד דמעות. היום אנחנו רוצים ילד משלנו. עשינו כבר הכל וכלום לא הולך. הבדיקות מראות שהכל בסדר, ובכל זאת, כלום. לכן אני מאוד מבקשת מימך את הברכה שלך, ושגם תתקשר לנו בקלפים או תעשה כל מה שצריך, העיקר שיצליח. אני חולמת להעניק לו ילדים.
חמודה, הכל בעזרת השם יהיה בסדר גמור. עברת תקופה לא קלה, אבל מן השמים זיכו אותך ואת נעמה בחתן מקסים, והפעם גבר ממש לעניין השבח לאל. לפי התקשור והספר הקדוש אני רואה שאימא של הגרוש שלך עוד לפני החתונה לא סבלה אותך, ושהיו לכן כמה מריבות וויכוחים רציניים. היא אישה מאוד קשה ונקמנית, והיא עשתה נגדך כמה כישופים וקללות אצל ערבים ברמלה, היכן שהיא גרה. כבר אז היא התנגדה להכל, והיא זו שעזרה לבן שלה לברוח לאוסטרליה וגם שכנעה אותו שעדיף ככה. בתוך כל הרוע הזה שלה, כמה קללות לצערי עדין נשארו עלייך. אני אסיר אותן, נעשה לך את הברכה והטיפול הנכון ואת תהיי נקיה וטהורה כחדשה ואז ציק צ'ק גם תקלטי להריון. יהיו לכם בן ובת אמן. אני מברך אותך בכל טוב ורק בכל שפע אפשרי. שמרי על בית יהודי ותזכו למצוות והלוואי שנשמע בשורות טובות במהרה.
קוראים יקרים אנחנו יהודים. אסור לנו בשום פנים להתעסק בכישופים וקללות, זה חטא גדול והעושה זאת יביא על עצמו אסון גדול. עלינו ללכת בדרכי השם, להתנהג בדרך ארץ, להיות בני אדם, לעזור האחד לשני ולעשות רק מעשים טובים והרבה ברכות. משפחה זה ערך גבוה וטהור ביהדות. אני מברך את כולכם שתדעו ברכה, בריאות, הצלחה, אהבה, אחדות, אושר ושלום.
פגישות אישיות כל יום החל מהשעה12:00  לא בשבת .

מדיום המילניום, מתקשר, פותח בקלפים ומסיר עין הרע. מברך, פותח מזל, מורה רוחני ידוע בארץ ובעולם. 052-3255765.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש