אילת קרוואנס – גם בשטח

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 16/12/2015 09:45 ● ערב ערב 2737
צילום: זוהר רביבו / בניית קרוואנים בעיצוב אישי למכירה והשכרה = ומהיום גם שחקן חדש – קרוואן שטח הראשון מסוגו בישראל
אילת קרוואנס – גם בשטח

מה דעתכם לצאת לחופשה חלומית בשטח הררי, סלעי, עם נחלים, עליות וירידות ולקחת את הבית איתכם, לצאת לנסיעת אופניים בשטח או אפילו טרק רגלי? עד לא מזמן היה זה חלום של המון אנשים, אך לאחרונה פותח קרוואן השטח הראשון מסוגו בישראל, ובגאווה גדולה אני אומרת – שהוא פותח כאן באילת על ידי משפחה אילתית – חברת 'אילת קרוואנס', שזה לה מפעל חייה.

חברת 'אילת קרוואנס' קיימת כבר חמש שנים בבעלותו של חזי יאיר. החברה מייצרת קרוואנים איכותיים ושונים מכל מה שמייצרים בארץ לפי בקשת הלקוחות ובאמתחתה נגריה ומסגריה, שנותנות שירות לקרוואנים אך פועלות גם כמחלקות עצמאיות. בנוסף, במקום חטיבה שלמה של קרוואנים להשכרה.

אחרי שנתיים של פיתוח ועבודה, הגיח לפני כחודשיים לעולם קרוואן השטח הראשון הישראלי, האבטיפוס, שנבנה בשל הביקוש של אנשים שאוהבים לטייל בשטח, ונאלצים לישון באוהלים או ברכבים, פתרון שאינו כל כך נוח. הקרוואן עבר נסיעת מבחן מדהימה ויצא כשיר לעבודה בשטח.

קרוואן השטח הוא קרוואן מאוד חזק, בנוי מעגלת ברזל יצוק, עם שני סרנים מאוד חזקים כשעל כל גלגל יושב פיסטון להוריד את רמת הטלטלות והוויברציות, מגן תחתון חזק מאוד עם מגלש משופע אחורי – שיכול להגיע לכל וואדי ולהתגלש על החלק האחורי ללא כל נזק, וכמו כן – מערכת ג'יירו לפילוס אוטומטי: בלחיצת כפתור – יורדות להן מבטן הקרוואן רגליים כמו במטוס, נוגעות ברצפה ומפלסות את הקרוואן על ידי הרמתו והורדתו על פי תנאי השטח ועל מנת שהקרוואן יישאר תמיד מיוצב ומאוזן.

בקרוואן מיכל מים של 300 ליטר ומערכת פאנלים סולריים חזקה עד מאוד, שיכולה להפעיל את כל הפסיליטיס בקרוואן בין 10-12 שעות, ללא התערבות גנרטור. אחת הפונקציות החדשות שהוכנסו לקרוואן היא – ברגע שהמצבר מגיע ל- 15% תפוקה, ישנו בקר שמזהה זאת ונותן פקודה להנעת גנרטור באופן עצמאי למשך 10-12 שעות. כאשר המצבר נטען ל -98% - הבקר מזהה זאת ומפסיק אוטומטית את טעינת הגנרטור. כשרוצים להתחבר לחשמל חיצוני, הממיר הקיים בקרוואן מזהה זאת ומטעין את המצברים. כלומר המערכת החכמה בקרוואן – יודעת בכל רגע נתון על איזה סוג חשמל הוא עובד, ובהתאם מתפקדת עצמאית לנוחות מרבית.

בקרוואן מקלחת גדולה ומפנקת, פינת ישיבה שהופכת למיטה זוגית וכן מיטה זוגית נוספת עם ריפוד איכותי על פי רצון הלקוח, מטבח מפואר, מקרר, משאבות, תאורות, סוכך חשמלי, כולם עובדים על המערכת הסולרית. חימום המים בקרוואן נעשה על ידי מערכת גז, כך שתמיד יש מים חמים. כמו כן, תמצאו בקרוואן מזגן גדול יחסית לתנאי מזג אוויר קיצוניים.

אז למה אתם מחכים? חלומכם מתגשם: חופשות חלומיות בשטח בקרוואן שהוא אך ורק שלכם ממש בהישג יד. ולאילתים: 10% הנחה על כל סוגי הקרוואנים, גם השטח כמובן.

 

 

 

אילת קרוואנס, רח' השרברב, א.ת שחורת. ת.ד 9047, אילת 88000. להזמנות:

איציק – 052-7722400, חזי – 053-7277268. ובאתר האינטרנט אילת קרוואנס – www.eilatcaravans.co.il. בפייסבוק – אילת קרוואנס מכירה השכרה.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש