טור מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 16/12/2015 09:51 ● מה נשמע 422
בס"ד
טור מיסטיקה

לורד אריסטו שלום.
 בעלי ואני עדין המומים לאחר הביקור אצלך. לאחר ששמענו עליך מהחברים שלנו, האמת היינו די סקפטים האם יש עולם הבא והאם באמת אפשר לדבר עם המתים, זה ניראה לנו מוזר. אנחנו חרשים, ויש לנו ילדים חרשים, מצב זונה ולא רגיל ולחברה בישראל לא קל לקבל אותנו וגם לנו קשה מאוד לשמור על קשר עם אנשים שאינם חרשים ואינם מבינים את שפת הסימנים, כך שעבורנו להגיע אלייך זו הייתה החלטה גדולה ומשונה, כי לא ידענו איך נבין אותך או אם המתים ידברו אלינו איך נשמע אותם, אבל אתה היית נהדר, דיברת לאט וברור, וכך יכולתי לקרוא את שפתך והבנתי הכל. אמנם כשריגשת אותנו והתחילו לרדת הדמעות, היה לי קצת קשה, אבל גם את זה עברנו. לא היה קל כשאמרת שאימא שלי בחדר והתחלת לדבר בשמה עמנו. עד עכשיו כולי רועדת מהשיחה הזו. היא דיברה דרכך ואמרה לי כל כך הרבה דברים חשובים ואישיים שאתה לעולם, כאחד שממש לא מכיר אותי או אותה, יכולת לדעת. היא אמרה לי הכל. אתה באמת עזרת לנו לסגור מעגל חשוב ואז כשגם לפתע הופיע הדוד ז"ל של בעלי, וגם הוא דיבר דרכך, זו הייתה ללא ספק אחת החוויות הכי מדהימות בחיינו. אני ממליצה לכולם לעבור אותה אתך, כי זה ממש אמיתי ומרגש.
עכשיו עוד יותר מתמיד, אני בטוחה שיש אלוקים ויש עולם הבא ושאנחנו בכלל לא מתים אלא חוזרים לגלקסיה שהגענו ממנה. אני יודעת ומבינה שזה נשמע הזוי, ועד שהייתי אצלך ושמעתי את הדברים, לא האמנתי בחיים שיש אפשרות שדבר כזה יכול להיות, אבל עם מציאות אי אפשר להתווכח. רק אימא שלי ידעה את הדברים שאתה אמרת לי כשהייתה בחדר ואמרה לך מה לומר לי. אלה היו הדברים הכי רגישים ואישיים שבינה לביני וזה מילא אותי באושר אדיר עכשיו כשאני יודעת שהיא ממשיכה לראות אותנו ולהיות עמנו. התקשור אתה עזר לי לפתור כמה בעיות חשובות. הייעוץ שלך בנושאים שונים, כיוון אותי לעשות הרבה יותר נכון את הדברים, ואני בטוחה שמהיום בעלי ואני נמליץ עליך בחום לאנשים, ונשוב להגיע אלייך בעצמינו בקרוב. תודה לך גם על הברכה, היחס האישי והחם. עושה טוב על הלב לדעת שיש אדם כמוך- מורה רוחני בישראל .שאלוקים יברך אותך.


מוטי וציפי .
קוראים יקרים זה ללא ספק מחמם את הלב לשמוע כאלה דברים, כי אכן תקשור זה דבר מאוד אמיתי וזו מתנה אדירה שאלוקים העניק לי, את הזכות הזו לעזור לבני אדם בזמן שקשה להם. אני מדיום המילניום בזכות היותי מדיום דור עשירי. גם היום, לאחר כל כך הרבה שנים שאני כזה, אני עדין עם דמעות בעיניים כשהם מגיעים ומבקשים ליצור דרכי קשר עם המשפחה שלהם. אני לעולם לא אסכים להפריע למתים ולקרוא להם רק בגלל שהלקוחה שלי רוצה. זה אסור ביהדות. אני מתקשר אך ורק עם המת אם הנשמה שלו מופיעה בעצמה ומבקשת ממני להעביר את המסר שלה. במקרה כזה זו חוויה בלתי נשכחת.
שלכם לורד אריסטו


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש