בועות- המקום למסיבות וחגיגות מוצלחות

מאת: אביבה דקל ● 16/12/2015 14:16 ● מה נשמע 422
צילומים: סימונה אדרי / לפני כחודשיים פתחה ליאת יחזקאל את 'בועות' ב'בית אלמוג' – מקום שהחליף את 'פול פרטי', שבו הפיקה אירועים כל הקיץ. ב'בועות'  היא ממשיכה לעשות מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב – לארגן מסיבות, ימי הולדת וחגיגות מכל הסוגים, שגם האורחים וגם המארחים נהנים בהם, ומוסיפים לדבר ולהזכיר אותם לטובה זמן רב, כי כשעושים משהו שאוהבים, ועושים את זה מכל הלב זה תמיד מצליח
בועות- המקום למסיבות וחגיגות מוצלחות

מאז שהיא זוכרת את עצמה היתה ליאת יחזקאל זו שאליה פונים כולם כשרוצים לארגן יום הולדת למישהו או מסיבת הפתעה, והיא תמיד הצליחה להרים מסיבות שכל המשתתפים בהן נהנו מאוד, בעיקר בעל השמחה. באחד הימים אמרה לה חברה שהשתתפה באחד מערבי הבנות שארגנה ליאת, שלפי תאריך הלידה שלה, יעודה הוא לשמח אנשים, לארגן אירועים ולהפוך את זה למקצוע. שנה מאוחר יותר החליטה ליאת לנסות להפוך הפקת אירועים למקצוע ופתחה את מתחם 'פול פרטי' – מתחם סגור עם בריכה תחת כיפת השמים, בו הפיקה אירועים מכל הסוגים בהצלחה מרובה. לקראת החורף המתקרב קיבלה ליאת את הצעתו של שי חמו, ולפני כחודשיים העבירה את הפעילות שלה למתחם האירועים החדש שלה 'בועות' ב'בית אלמוג'.

כל חגיגה- הצלחה

ב'בועות' מארגנת ליאת ימי הולדת לכל הגילאים, החל מגיל שלוש ועד מאה ועשרים. חגיגות ברמה גבוהה, מהנות מאוד. ימי הולדת לילדים כוללות מפעיל לפי בחירה, בובות ענק, שולחן כיבוד מתאים לגיל הילדים ופיצות וברד בהגשה. אפשר גם להוסיף שערות סבתא או וופל בלגי, הכל לפי תקציבו וטעמו של הלקוח. ויש כמובן גם שולחן להורים על כוס קפה ועוגה. לבנות מבוגרות יותר מארגנת ליאת ימי הולדת- ספא מהנים במיוחד, ויש באמתחתה רעיונות רבים נוספים.  האירועים כולם מוצלחים מאוד, ותגובות בעלי השמחה שנשלחו לליאת מדברות בעד עצמן. לדוגמא:

כותבת חגית אשר: "אמהות יקרות, חייבת לפרגן לליאת אטיאס 'בועות' .חגגנו שם יום הולדת היום וליאת מקסימה, סבלנית, מחבקת – הכל היה בשפע, נקי, דאגה תמיד שהכל בסדר ושאנחנו מרוצים. אז ליאתי, מאחלת לך המון בהצלחה ותמשיכו כך. אילתים צריכים מקום חם ואוהב לחגוג בו ואת בהחלט מספקת את הסחורה. תודה".

דוגמא נוספת? כתבה לוסי אטיאס:

"ליאתי תודהההההה רבה, נהנינו מאד. הילד ב'היי' ואמר שהיתה לו את יום ההולדת הכי יפה. בזכותך עם כל השפע שנתת ועשית ובזכות מני שעשה הפעלה מושקעת ושווה. אין עליכם. תודה רבה רבה".

בנוסף לימי הולדת מארגנת ליאת ב'בועות' מסיבות רווקים, ערבי גיבוש, ערבי צוות, בר/בת מצווה, מסיבות חושך, ערבי קריוקי ועוד. בכל יום חמישי ערב שנות השמונים לקהל המבוגר יותר. ליאת תארגן לכם כל אירוע שתירצו והכל לפי טעמכם והתקציב העומד לרשותכם ויש גם אפשרות לשלם עבור אירוע בשלושה תשלומים.

אז בפעם הבאה שתרצו לארגן יום הולדת או כל מסיבה שהיא צרו קשר עם ליאת יחזקאל ושמעו מפיה מה יש לה להציע.

 

 

 

'בועות'-

מיקום: בית אלמוג

טלפון ליצירת קשר:  ליאת: 053-6315887

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש