בי סופט - מנהלת את העסק שלכם חכם

מאת: אביבה דקל ● 2/3/2016 10:29 ● ערב ערב 2748
אפי רביבו מתכנת מחשבים ובונה תכנות מאז 1998 ומשך השנים צבר ניסיון וידע רב. בשלוש השנים האחרונות, עבד אפי על שתי תוכנות ממוחשבות אותן החל לשווק לפני כחודשיים במסגרת  'בי סופט' – חברה המספקת פתרונות ממוחשבים לניהול עסקים, אותה הקים לפני שנה וחצי. התוכנה הממוחשבת המיוחדת שפיתח אפי תעזור לכם לנהל את העסק שלכם חכם. המערכת אותה הקים היא מערכת ידידותית לניהול חנות או משרד שתחסוך לבעל עסק זמן רב ועלויות מיותרות - סטארט אפ אילתי שבהחלט יש במה להתפאר בו.
בי סופט - מנהלת את העסק שלכם חכם

שתי תוכנות מציעה בי סופט ללקוחותיה בנוסף לתוכנות רבות נוספות:

BEEPOS
עמדת קופה חכמה לחנויות הממוקמת על ענן ועל ידי כך נותנת לבעל העסק שליטה בקופה שבחנות מכל מקום בו הוא נמצא. המערכת כוללת קופה רושמת חכמה וממשק ניהול חדשני וידידותי המציע לבעל העסק הרבה מעבר לביצוע העסקאות עצמן. המערכת עוזרת לבעל העסק לשלוט ולנהל את העסק שלו בזמן אמת וכוללת עדכוני מכירות, מלאי, לקוחות, סטטיסטיקות ועוד, כאשר כל הנתונים נשמרים ומגובים במערכת מאובטחת 24/7.


BEE OFFICE 
מערכת מתקדמת לניהול משרד המאפשרת להנפיק את כל סוגי המסמכים: הצעות מחיר, הזמנות עבודה, תעודות משלוח, חשבוניות, קבלות, ניהול מלאי, ניהול ספקים, ניהול עובדים ותזרים מזומנים. ניהול תזרים המזומנים הוא גולת הכותרת של התוכנה BEE OFFICE. במקום לשלם אלפי שקלים עבור תוכנות שונות או להיעזר ביועצים,BEE OFFICE  מספקת לכם את אמצעי ניהול התזרים שלכם ללא כל עלות נוספת.
העובדה שכל החומר העסקי שמור על ענן מאפשרת לבעל העסק או למשרד גישה מיידית לכל הנתונים שלו מכל מחשב בכל זמן ובכל מקום, וגם אם קרה נזק לעסק והמחשבים נפגעו - המידע העסקי לא ניזוק.
BEE SOFT  מתאימה את המערכות לצרכי המשרד או העסק באופן מלא כך שתתאים בדיוק לצרכים המיוחדים שלו ללא עלות נוספת. 


כמו כן תספק לכם BEE SOFT את כל החומרה הדרושה לכם בעסק - מחשב, מסך מגע, מדפסת טרמית, קורא ברקודים, מגירת כסף ועוד.
למרות ש BEE SOFT  הוא עסק חדש, אילתים רבים כבר גילו את הפוטנציאל ואת היתרונות של התוכנות שפותחו על ידי אפי, ועל לקוחות החברה נמנים עסקים רבים לדוגמה: קבוצת דיפ-סיאם, ליזרד קמפינג, מספרת דניאל, ד.ח. אדרעי מיזוג אוויר, המכבסה שלי, צלילות, גל-גל, ד"ר אורן קסוס ועוד רבים אחרים.
אחת הבעיות שיש לעסקים, בעיקר בשטח הקופות, היא התלות בנותני שירות הממוקמים במרכז הארץ ולא באילת. BEE SOFT  הוא עסק אילתי ומקימה הוא יליד אילת. המשרד נמצא באילת, והוא מהיר ומיידי ללא צורך בקשר עם מרכז הארץ. הגיע הזמן להשתחרר מתלות זו של נותני שירותים מחוץ לעיר, דבר הגוזל זמן יקר. צרו קשר עם  BEE SOFT ותנו לאפי להסביר לכם מה יש לו להציע כדי לשפר את סביבת העבודה שלכם. טלפנו לאפי, קבעו פגישה, והוא יגיע אליכם, ידגים את התוכנות וייתן הסברים במקום ללא תשלום וללא התחייבות.


אתר: WWW.BEESOFT.CO.IL ובפייסבוק  'ביסופט' או באנגלית BEESOFT. טלפון ליצירת קשר: 08-9109092 או 053-5885668. כתובת: רח' המסגר 2 א.ת. אילת  וגם מספר פקס 08-6378172.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש