יובל חדד - הנדסאי חשמל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 2/3/2016 10:43 ● ערב ערב 2748
יובל חשמל – חשמלאי מוסמך מבצע את כל סוגי עבודות החשמל. תכנון וביצוע עבודות חשמל לבניין, תעשייה ופרטיים וכן אחזקת מבנים
יובל חדד - הנדסאי חשמל

התעסקות בעבודות חשמל מיועדת אך ורק לחשמלאים. עבודות שכאלה הן לא עניין של מה בכך ויש להתייחס אליהן ברצינות ובמקצועיות, בידע ובזהירות רבים כדי שלא יסכנו מחד ויעשו את העבודה כמו שצריך לאורך זמן מאידך, על כן אל לנו להתעסק בתקלות או בעבודות כאלה – עלינו לסמוך אך ורק על חשמלאים. לשם כך, בבואנו לבחור חשמלאי, עלינו לדעת היטב שהוא אכן מוסמך ומנוסה ויבצע את העבודה על הצד הטוב והבטוח ביותר.

כזה הוא החשמלאי – יובל חדד, המצוי בתחום החשמל מעל ל- 20 שנה. את רזי המקצוע למד בממ"א אילת – בקורס מוסמך לפני כ- 20 שנה, שלאחריו עשה קורס חשמלאי ראשי, ולאחרונה השלים את לימודיו כהנדסאי חשמל.

בין מקומות העבודה בהם עבד: 10 שנים כמנהל עבודה באיי. סי . די . סי, 'אריקור', פרויקטים בשחמון ועוד. לפני שנה וחצי, מצוייד בנסיון רב השנים, יצא יובל לדרך עצמאית.

יובל עוסק בעבודות בניין, תעשייה, עבודות פרטיות, אחזקה ותחזוקת מבנים. הוא זה שנכנס ראשון אל הפרויקט ויוצא ממנו אחרון בוודאות ובבטחון שכל עבודות החשמל בוצעו על הצד הטוב ביותר.

ראוי לציין כי יובל עשה עבודות חשמל במעל ל- 1,000 יחידות דיור בשחמון, בפרויקטים כמו א. לוי, 'צמנטכל' ואחרים. לא מכבר סיים יובל פרויקט של העירייה - שני בניינים של המרכז להתפתחות הילד בשכונה א'.

יובל חדד חרט על דגלו: מקצועיות, ניסיון רב שנים, אמינות, עמידה בלוח זמנים, מחירים סבירים וזמינות. על כך יעידו לקוחות מרוצים רבים שמעבירים את הבשורה מפה לאוזן.


ויש לו גם טיפ לסיום: "יש למנוע כניסה של מים ללוח החשמל, על ידי אטימה של הגג (לפני בוא החורף) וצינורות החשמל שמגיעים לגג. במידה וחדרו מים למערכת החשמל, יש לנתק את המפסק הראשי בלוח ולקרוא לחשמלאי מוסמך".

 


ליצירת קשר: 053-7770540.

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש