מועדון הקראטה מצמיח אלופים

מאת: או-מד מדיקל ● 3/3/2016 09:33 ● מה נשמע 433
לצד אלופי שייט וענפי ספורט נוספים, מצמיח גם מועדון הקראטה באילת בניהולו של סנסאי זאזא אוקוג'בה, אלופי אירופה ועולם, מידי שנה. כ- 15 מתלמידי בית הספר לקראטה זכו בשנים האחרונות באליפות העולם, אליפות אירופה ואליפות ישראל ורוסיה. בשבוע שעבר (ד') אירח ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי את מאמן הקבוצה ואת המצטיינים בלשכתו וברך אותם על ההישגים המרשימים.
מועדון הקראטה מצמיח אלופים

מועדון הקראטה באילת הוקם לפני כ- 3 שנים על ידי מאמן הקבוצה זאזא אוקוג'בה - נשיא  פדרציה פודוקאן קראטה-דו בישראל, דן 8 בקראטה ולומדים בו כ- 40 תלמידים. כבר בשנה הראשונה לפעילותו הצליח המועדון לקטוף מדליות מאליפויות ותחרויות נחשבות.

כחלק מעידוד למצוינות מזמן ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, כל תושב אילת הזוכה להערכה והצטיינות כדי לברך אותו על כך ולהאיר אותו בזרקור מקומי. במפגש עם חברי המועדון ברך ראש העירייה את מאמן הקבוצה ואת המצטיינים על הגאווה שהם מביאים לעיר ביניהם: ניקול טורקלוב (בת 10) – אלופת עולם פעמיים ברציפות, ליה טריסטין (בת 9) – אלופת עולם ואלופת אירופה, אביה אלפסי (בת 12) – אלופת עולם ואלופת אירופה, אמילי קוטלר (בת 6) – אלופת עולם, יערה טריסטין (בת 18) – אלופת עולם 3 שנים ברציפות וממוקה טטרשווילי (בן 50) אלוף אירופה.

לברכות להן זכו המצטיינים מראש העירייה הצטרף גם חבר המועצה אינג' אולג צ'רנמוריץ' אשר הודה לראש העירייה וליעקב מלכה מנהל אגף הספורט בעירייה אילת על התמיכה במועדון וציין "כשמשקיעים התוצאות לא מאחרות לבוא". ראש העירייה  ברך את המאמן על התוצאות וציין "אתה מתחיל כאן מפעל בעיר אילת שאנו גאים בו ונשמח לסייע בצמיחתו".

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש