תלמידי תל"י הרי אילת מתרגלים אנגלית בשירי אהבה

מאת: או-מד מדיקל ● 3/3/2016 09:42 ● מה נשמע 433
מידי שנה, ביום האהבה הבינלאומי, מתקיים בבית הספר תל"י הרי אילת, בניהולה של נורית חיימוביץ, ערב שירי אהבה באנגלית, בהשתתפות כל תלמידי שכבה ו' והוריהם. גם השנה, לבש בית הספר כולו חג לכבוד יום האהבה. מרחב בית הספר היה ערוך כמו בית קפה רומנטי עם מפות לבנות ועליהן לב אדום. הקירות עוטרו בשירי אהבה אישיים, שכתבו הילדים ואשר הוענקו להורים בהתרגשות רבה בסיום הערב. במהלך האירוע, דיברו כולם ושרו בשפה האנגלית.
תלמידי תל''י הרי אילת מתרגלים אנגלית בשירי אהבה

אין זו הפעם הראשונה, בה בוחר צוות תל"י הרי אילת לתרגל את האנגלית בדרך ייחודית. בחודש שעבר נפגשו תלמידי כיתות ה' עם שחקן הכדורסל קאליף ווייאט מהפועל "פתאל אילת" לשיח באנגלית על כדורסל ובכלל.

כך גם בערב האהבה, הנחו התלמידים הנרגשים את הערב באנגלית וכולם הצטרפו לשירי אהבה בשפה האנגלית. "השיר המסורתי הנכלל בערבים אלה, "אהבה נצחית" משנות השבעים עורר כבכל שנה את התרגשות ההורים" ציינה מנהלת בית הספר והוסיפה, כי בסיום הערב העניקו התלמידים להוריהם את השיר והזמינו אותם לריקוד איטי ומחבק.

ערב שירי אהבה הינו מפגש שיא בעקבות תהליך למידה בשעורי אנגלית. את ההכנות לערב זה, הובילו המורות לאנגלית ארן דולב ומלי רונן, והן כללו לימוד של השירים הנבחרים, הצגת קטעי הקישור וכן הכנת ברכות ואיחולים למשפחות והכל באנגלית. במסגרת התהליך, שהחל בחודש נובמבר למדו התלמידים חמישה שירים. הם למדו לקרוא את המלים, את משמעותן וכיצד יש להגותן בשפה הדבורה ובקצב שירה. כמו כן, התלמידים ניסחו את מחשבותיהם ואת האיחולים שלהם למשפחה בכתב ועברו תהליך של שיפור הכתיבה.

 

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש