גינון א.ח.ר

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/4/2016 11:00 ● ערב ערב 2754
אין כמו לשבת בגינה שלך על כוס קפה, גינה מעוצבת לפרטי פרטים, עם צמחיה מותאמת לאזורנו ולדעת שבחרת את הגננים הטובים, המקצועיים, שעושים אמנות של ממש ומלווים אתכם עם כל הלב והנשמה. 'גינון א.ח.ר' כבר אמרנו?
גינון א.ח.ר

לא כל יום מזדמן לי לשבת ולראיין ופשוט להתאהב באנשים שעומדים מאחורי עסק זה או אחר. אבל השבוע זה קרה לי. האחים דב ומיקי מ'גינון א.ח.ר' הם לא רק גננים מדהימים, הם קודם כל בני אדם, עם לב ענק ואהבה ללקוחות, לעבודה ולצמחים אותם הם שותלים בגינה שלכם, מלאי תובנות בכל תחום שלא תשאלו אותם, לרבות תחום הגינון, כשהכל נעשה מחד במקצועיות ללא פשרות ומאידך - ברגישות ואהבה שאין שניות להן, ועכשיו אני יכולה להודות בפה מלא שאני שמחה שפגשתי באנשים כאלה, וכשתהיה לי גינה ב"ה, הם אלה שיעשו את העבודה.

דב ומיקי, בעלי חברת 'גינון א.ח.ר' (אותיות ראשונות של שמות ילדיו של דב), בתחום הגינון כמעט 30 שנה, ותק שלא יסולא בפז, נסיון רב שנים בכל סוגי הגינות, שהרי הם הגיעו אלינו לפני יותר מ- 25 שנה ממושב ליד נהריה, כך שתהיו בטוחים שהם בקיאים בגננות בכל רצף האקלים מנהריה ועד אילת. דב: "אפשר לומר שאנחנו מכירים ואוהבים את האדמה מקרוב מגיל מאוד צעיר כמושבניקים והיה לנו ברור שנעסוק בתחום".

העסק 'גינון א.ח.ר' מתמחה בתכנון, הקמת, עיצוב ואחזקת גינות עם המון מעוף אמנותי, התחשבות בתנאי האקלים ובצמחיה המתאימה לו. כמו כן – בונה העסק מערכות השקיה ממוחשבות כולל מערכות דישון ועוסק גם בדשא סינתטי מסוגים שונים. ומכיוון שהבעלים הם גם העובדים אצלכם, תהיו בטוחים שתקבלו את העבודה הכי טובה, מעניינת, מפתיעה ואיכותית שיש. אצל דב ומיקי הייעוץ לבניית גינה הוא חינם, וכמובן שהם משתפים פעולה עם רצון הלקוח ומלווים אותו כולל בחירת הצמחייה ביחד לתוצאה סופית לשביעות רצונו של הלקוח, אך גם לשביעות רצונם – כי כמו שהם אומרים, בכל הקמת גינה הם עובדים כאילו זו הגינה הפרטית שלהם. ולא בכדי המוניטין שלהם רץ בעיר, והלקוחות המרוצים מעבירים את הבשורה.

דב ומיקי עובדים עם לקוחות פרטיים, מוסדות, ועדי בתים ומלונות באילת ובערבה. לדוגמה, בין הלקוחות המוסדיים שלהם נמנים המכון הבינאוניברסיטאי, מרכז פיס +60 ועוד.

על הקמת גינות תקבלו אחריות של שלושה חודשים.

'גינון א.ח.ר' חרטו על דגלם נסיון רב שנים בכל סוגי הצמחייה, מעוף, חדשנות, עיצוב אמנותי, ליווי של הלקוח בזמן העבודה וגם לאחריה, מקצועיות ואיכות ללא פשרות, עמידה בלוח זמנים, זמינות ולא פחות חשוב -  שירות מכל הלב והנשמה.

 

 

אז למה אתם מחכים? עכשיו בדיוק הזמן להכין גינתכם לאביב - קיץ או להגשים חלום ולהקים אחת כזו. ויש גם מבצע - לשבוע בלבד (14.4-20.4) – 10% הנחה למביאי כתבה זו.

 

גינון א.ח.ר, ליצירת קשר: דב – 052-2396157, מיקי – 052-6009599.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש