נישה 17 – המועדון של כולם

מאת: אביבה דקל ● 13/4/2016 11:07 ● ערב ערב 2754
'נישה 17' הוא מועדון ביליארד וסנוקר מיוחד במינו, מקום שאפשר לשחק בו סנוקר, להאזין למוסיקה, ליהנות מבר במחירים אטרקטיביים ולפגוש אנשים באווירה נינוחה וביתית.
נישה 17 – המועדון של כולם

'נישה 17' הוא לא מקום מעונב, תוכלו להגיע הנה גם במכנסיים קצרים וסנדלים וגם לבושים ליציאה. האווירה במקום גורמת לאנשים להתחבר ולהרגיש נוח בכל לבוש בו הגיעו למקום, ואם באתם לבד ורוצים להצטרף לקבוצה, ברוב המקרים תתקבלו בעין יפה. 
במקום חמש שולחנות סנוקר בגדלים שונים: 12 פיט, 10 פיט ו- 9 פיט. הציוד מתוחזק ברמה גבוהה ונעים לשחק במקום - בדרך כלל משחקים על שולחנות בגודל 10 ו- 9 פיט. השולחן הגדול של 12 פיט מיועד למקצוענים.  אבל לא רק סנוקר וביליארד יש במקום - אם אתם חובבי קריוקי - תרגישו בבית: אתם בוחרים את השירים ומפעילים לעצמכם. גם אם אתם מתכננים לערוך ערב גיבוש לצוות, זהו מקום מצוין היכול להכיל החל מקבוצות קטנות בנות חמישה או עשרה איש ועד לקבוצות של 80 איש. גם ימי הולדת נעים לחגוג כאן שכן בשעות הערב המוקדמות, זהו מקום מצוין להגיע עם המשפחה לשחק קצת סנוקר, להאזין למוסיקה, שברוב המקרים תוכלו לבחור בעצמכם וליהנות מבר מצויד היטב בכל סוגי המשקאות הפופולאריים המגיש גם משקאות קלים קרים וגם שתיה חמה, כך שכל אחד יוכל ליהנות ממה שהוא אוהב ומה שמותר לו לשתות בהתאם לגילו. הכניסה לקטינים רק בליווי מבוגר.
גיא שישו בעל המקום הגיע לאילת בשנת 2000 מבת ים. אז, כשהוא רק בן עשרים, היה כבר צלם מקצועי ושותף בעסק צילום ."הייתי רץ לפתוח את העסק בבוקר מוקדם, אחר כך רץ לצלם ברית או מסיבה ובערבים - לצלם חתונות, עבדתי קשה, אבל נהניתי מהעבודה כי צילום הוא המקצוע שלמדתי ואהבתי גם לעסוק בו. יתכן שהייתי נשאר בבת ים עד היום אילולא הזמינו אותי חברים שעבדו כמאבטחים באילת לבוא לבלות איתם חופשה קצרה. הגעתי לסוף שבוע והתאהבתי באווירה ובאנשים ותוך שבועיים, החלטתי שזה מה שאני רוצה. מכרתי את חלקי בעסק הצילום בבת ים ואת הציוד ובשנת 2000, הגעתי לאילת כדי להישאר. בתחילה עבדתי כמאבטח, מאבטחה עברתי לעבוד כאיש אחזקה ב'הילטון מלכת שבא' ועשיתי אקסטרות בכל המחלקות. הרגשתי כמו בחגיגה גדולה. העיר הזו עשתה לי רק טוב. חצי שנה אחרי שהגעתי לאילת, פגשתי את סימה אשתי ואחרי חמש שנים נישאנו, והיום יש לנו שלושה ילדים. מ'הילטון' עברתי למלונות 'פתאל' ועבדתי כמנהל שירותי מטבח של 'גולדן טוליפ פריווילג'' ואחרי זמן מה, מוניתי למנהל שירותי מטבח של מלון נוסף ולמנהל משק של 'עיר המלכים'. אני אוהב לעבוד ועמדתי בכל המשימות. שלוש עשרה שנה הייתי במלונאות, עד שהחלטתי לעבור למשהו אחר".
למה מועדון סנוקר? אני שואלת 
"זיהיתי שחסר באילת מקום בילוי שהוא לא רק בר כי אם משהו חברתי במחירים אטרקטיביים. מניסיוני במלונאות, ידעתי שהמשכורות שם לא גבוהות מאד והחלטתי לפתוח מקום שיפנה לכל האוכלוסיה וגם לעובדי המלונות".
ואכן, הרבה מאד מהאורחים של גיא ב'נישה 17' הם עובדי בתי המלון הנהנים לבוא לשחק סנוקר ולהעביר ערב באווירה נינוחה ובמחירים סבירים, ואם הם רוצים בכך, הם יכולים גם לבחור לעצמם את המוסיקה שברקע. למקום מגיעים גם תיירים רבים ואורחים מהצפון שחיפשו מועדון סנוקר באילת ומצאו את 'נישה 17' ב'גוגל' וב'פייסבוק' ומגיעים למקום שוב ושוב. כל לקוח שמגיע אלי מקבל פנקס כרטיסי הזמנה לחצי שעת משחק חינם להפצה בין חבריו כדי שיגיעו ויחוו את המקום, והם אכן מגיעים ומתאהבים מיד. השיטה עובדת, ומספר הלקוחות הקבועים הולך וגדל. 
בתוך המועדון ממוקמת תחנת הרדיו 'חוף אילת' שהיא גימיק בפני עצמו. "אנחנו נותנים במה לכל מי שמעונין בכך - גם ליוצרים ומוסיקאים אילתים וגם לבעלי עסקים ולא גובים כסף על הפרסום. הרעיון הוא שמתוך הפירגון ההדדי נוצרת אווירה של חברות. אם אני נותן במה לזמר והוא מגיע עם חבריו, וכך גם בעלי עסקים שמגיעים עם חברים וכולם נהנים מהאווירה ומהמשחקים וגם מהרדיו – גם אנחנו נהנים. חנה זיו זרקה היא מנכ"לית הרדיו ומשדרת שלוש שעות בשבת מוסיקת אהבה רומנטית מכל העולם. זויה פאנה משדרת תוכנית בה היא פונה גם לקהל הרוסי שבעיר שכן התכנית משודרת בשפות רוסית, עברית ואנגלית ומשדרת מוסיקת עולם וגם נותנת במה לאמנים רוסים המתגוררים באילת. התכניות של זויה הן תוכניות נושא וכל תכנית עוסקת בנושא אחר. כל תכנית היא שונה, ושדרנים תמיד מוזמנים להצטרף ולהעלות רעיונות לתוכניות.
אז אם אתם מחפשים מקום נעים, ממוזג, מקום שנעים להעביר בו זמן בין אם לבד ובין אם בהצטרפות לחבורה, האזנה למוסיקה או לקריוקי או למשחק סנוקר או ביליארד, הגיעו לנישה 17 ועד מהרה תהפכו את המקום למקום הקבוע שלכם. 

 

 

כתובת: שד' מרכז רזין. 
מס' טלפון: 08-6750888.
שעות פתיחה:  19:00-05:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש