כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2016 11:11 ● ערב ערב 2754
כל המבצעים, הטרנדים והעיצובים שרק יצאו מהתנור

אירוקה 

 

 

רשת 'אירוקה' פותחת מחדש את הסניף ב'טיילת נפטון' באילת בהשקעה של כמיליון ₪.

הסניף המחודש יכלול קולקציות משקפי שמש של המותגים הגדולים וביניהם:  Prada, Gucci, Celine, Dior,   Tory Burch, McQueen Dolce & Gabbana, Marc Jacobs, Swarovski ועוד.

החנות המחודשת, המשתרעת על שטח של כ- 50 מ"ר, היא החנות השמינית בעיר אילת.

צילום: אלעד גוטמן

 

כפר השעשועים

 

 

להיט חדש ומטורף.

עטיפת בקבוק COOL של חברת דיאמנט, פטנט עולמי!

הלבישו את הבקבוק בעטיפה האישית שלכם, מתאים לרוב הבקבוקים עד 500 מ"ל.

עכשיו ב'כפר השעשועים' אילת, מרכז 'ביג' אילת, 08-6315468.

 

 

ג'ק קובה

 

 

 

'ג'ק קובה', רשת חנויות הבוטיק היוקרתית להלבשה תחתונה, משיקה קולקציית בגדי ים עשירה ומגוונת המציעה פתרונות למבני גוף נשיים שונים: בגדי ים מחטבים, בגדי ים של שנטל פריז בהתאמה מושלמת וקו בגדי ים יוקרתיים וסקסיים של המותג האיטלקי גולד לייבל, שמשלים העונה את האוסף של הרשת לחוף הים והבריכה.

 

Gold Label- מותג בגדי ים איטלקי המציע מגוון רחב של בגד ים סקסיים, בעיצוב אלגנטי, שילוב של איבזור יוקרתי, בדים איכותיים ורמות גימור מושלמות.

 

Chantelle Paris   - שנטל פריז, מותג הלנז'רי היוקרתי, מציג קולקציית בגדי ים עם שילוב בין FIT מושלם, יופי, טכנולוגיה מתקדמת, וכל המצוינות של 'שנטל' בחזיות עכשיו גם בבגדי ים עד CUP H.

בגדי ים מחטבים - בגדי ים שמורידים מידה שלמה בזכות הבד החדשני Miratex שחזק פי 3 יותר מכל בגד ים אחר. מחטב וממצק את הגוף בנוחות.

להשיג ב: טיילת נפטון  I קניון ICE MALL קומה ב.

 

W – שעונים ותכשיטים

 

 

 

Michel Herbelin

 

Michel Herbelin הוקמה בצרפת בשנת 1947 ושמה לה למטרה לייצר שעונים מקוריים, יצירתיים ובאיכות הגבוהה ביותר. מראשית דרכה תוך התבססות על עקרונות אלו, Michel Herbelin התוותה קו שלם של שעונים ייחודיים רק לה וממשיכה להרשים ביצירת שעונים המשלבים עיצוב צרפתי ואיכות מכאנית שוויצרית (כל המנגנונים בשעוני Michel Herbelin הם שוויצרים לחלוטין).

Michel Herbelin - מגוון רחב של שעונים לגברים ולנשים בפלדת אל- חלד, זהב, פלדיום ועוד מתכות, רצועות עור ושרשרות מתכת איכותיות וייחודיות, צמידי יד דקים במיוחד, לוחות עשויים מאם הפנינה ושילובי יהלומים וזרקונים.

 

מחיר הקולקציה לצרכן החל מ- 2,500 ₪. 

 

להשיג ב- W. קניון 'אייס מול' קומה 2 וקניון 'מול הים', קומת הכניסה.

 

 

נעלי SCOOP

 

 

 

 

 

 

רשת ההנעלה SCOOP משיקה:  קולקציה בהשראת הדנים- ג'ינסים

 

מה שפעם נחשב לאחד הטאבואים הגדולים בעולם האופנה וטרנד מאוס לכל פאשניסטה שמכבדת את עצמה, היום הוא המראה המועדף והנצפה ביותר ברחובות הערים הגדולות בעולם - טרנד הג'ינסים. במשך שנים נחשב בד הג'ינס כבגד עבודה, וככל שחלף הזמן, בד הג'ינס התפתח ונהיה מתוחכם יותר.

 

רשת נעלי SCOOP מציעה קולקציית נעלי נשים וגברים על טהרת טרנד הדנים - ג'ינסים בכל הגוונים, להשלמת הלוק הסופי עם טוויסט מיוחד.  אין כמו לנעול נעל בבד ג'ינס שמקפיץ את ההופעה ונותן לה לוק קז'ואלי מלא אמירה. אם אתה בעניין של להתלבש לפי צו האופנה - נעל ג'ינס היא ה-פריט לקיץ הקרוב.

 

בין דגמי הקולקציה ניתן למצוא: לגברים- נעלי 'סניקרס' מיוחדות וכפכפים, לנשים- סנדלי עקב, כפכפי וסנדלי פלטפורמה ו'סניקרס' בבד ג'ינס.

 

טווח מחירים: 99.90 ₪  - 299.90 ₪.

 

נעלי סקופ - כתובת: שביל פעמי שלום 9, בנין הספירל, ליד הגשר בטיילת הצפונית, טלפון 08-9283555.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש