אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2016 11:26 ● ערב ערב 2754
אסטרולוגיה - צילה שיר אל
תחזית לתאריכים שבין ה- 14.4.16-20.4.16

טיפ לילידי השבוע

השמש בשמיים נמצאת במזל טלה בסמוך לכוכב אוראנוס שמביא איתו צורך בחופש. עובדה זו גורמת לכך שהצורך שלכם בשחרור ושינוי גבוה מהרגיל.

 

טלה

הכוכב מרקורי שאחראי על התקשורת נמצא אצלכם הפעם בבית הכספים, עובדה שמצביעה על כך שאתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לתחום הכספי בחייכם כתוצאה מאירועים שונים שלא בהכרח תלויים בכם ולא אתם יצרתם, אך איכשהו החיים הם אלה שזימנו לכם את זה. נסו לקחת פסק זמן כלשהו על מנת לנוח מאירועי השעה שלאחרונה לוחצים אתכם יותר ויותר כדי שתוכלו להגיע להחלטות.

 

שור

יכולת הביטוי שלכם כרגע במיטבה בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במזל שלכם. בדרך כלל אינכם המזל שזורם יחד עם תקשורת ותעדיפו יותר את השתיקה מאשר את הדיבור, ואולם הפעם יש לכם הזדמנות להשמיע את דעתכם, והיא אכן תכובד ותוערך. יחד עם זאת, את רגשותיכם האמיתיים עדיף שבזמן הזה לא תחצינו אלא תשמרו לעצמכם. זה בדיוק הזמן ללמוד את אופיים של האחרים ואז להגיב בהתאם.

 

תאומים

אתם מזל וורבלי מאוד, וכל הזמן יש לכם מה להגיד וכמעט על כל תחום בעולם, והנה בימים האחרונים אתם מרגישים שאתם מעדיפים לשתוק ולא לומר את דעתכם. למעשה, תחושו כך במשך כל החודש הקרוב ויהיה זה הזמן הנכון על מנת לעשות לעצמכם חשבונות נפש. באופן כללי אתם נמצאים בתקופה עדינה של חייכם ולכן כל החלטה שאתם מבצעים עכשיו דורשת חשיבה מוקדמת שמקיפה את כל העובדות.

 

סרטן

בית הקריירה שלכם צף ועולה בשבוע האחרון, וזאת לאחר תקופה שנסיבות החיים הכריחו אתכם לוותר על עצמכם ולהיות יותר קשובים לנסיבות הסביבתיות. נסו להשפיע על חברים קרובים שיבואו לעזרתכם במטרות שהצבתם לעצמכם על מנת שלא כל הנטל ייפול עליכם. נושאי עבודה מאוד משמעותיים, ולכן אתם חייבים להבין שכדי להצליח בתקופה הקרובה, אתם חייבים לחלק את הנטל בין המקורבים לכם.

 

אריה

במהלך כל התקופה הקרובה, תבנו את חייכם ואת הערכים בחייכם על סמך הנתונים שיכולים לעזור לכם להחצין את הכשרון האישי שטבוע בכם ועד היום לא יצא לכם להחצין אותו. זה בדיוק הזמן שבו עליכם לחשוב על עצמכם ולא להרשות לעצמכם לפעול בפזיזות. ייתכן ועכשיו תקבלו תשובות חיוביות מאנשים שעד היום לא תמיד קיבלו את דעתכם, אך עכשיו נראה שהשערים נפתחים בפניכם.

 

בתולה

זוהי תקופה טובה מאוד עבורכם, בגלל העובדה שאתם עדיין יכולים ליהנות מכל ההצלחות החדשות שהרווחתם בתקופה האחרונה. כספים שכל כך פעלתם עבורם התקבלו ואתם מוכיחים שוב ושוב שניתן לסמוך עליכם. זוהי תקופה מרעננת עם הרבה פירגון שיכולה להגיע מצד אנשים מקצועיים. במעגל הראשון של חייכם, פחות אוהבים את העובדה שאתם פורסים כנפיים לחיים בסגנון אחר.

 

מאזניים

אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת, ולמעשה זהו סוג של יום הולדת קטן, כיוון שמבלי לדעת אתם מבחינה אנרגטית מחפשים משמעות לחיים בדיוק כמו שמחפשים ילידי יום ההולדת. מצד אחד, יש לכם דחף להשתחרר מכל מה שכובל אתכם, אך מצד שני אתם ממש מרגישים שאתם זקוקים לכתף מרגיעה ומנחמת שתוכל להיות בשבילכם בכל פעם שקשה לכם בביצוע מטלות הכרחיות. זהו שבוע רגיש במיוחד.

 

עקרב

אתם עסוקים מאוד בכל הקשור לענייני עבודה ובטוחים שהדברים הטובים שיש לכם להציע בתחומים אלה יוערכו על ידי אלה שזקוקים לכם. עליכם ללמוד שלא כל דבר תלוי בכם ולכן חובה עליכם לדחוף את הנושאים שאתם בטוחים לגביהם בצורה יותר דרסטית עד כדי כך שכל מי שבסביבה שלכם יהיה מודע לתוכניות שלכם. נושאי כספים מאוד דומיננטיים והם אלה שמנהלים כרגע את חייכם.

 

קשת

אתם נמצאים בתקופה מאוד קשה בחייכם שבה אתם נדרשים מצד אחד לקחת אחריות על סגנון חייכם ומצד שני לשחרר את כל מה שכובל אתכם לעבר ואינו משרת אתכם יותר. הכוכב סטורן שנמצא במזל שלכם לא מניח לכם להסיר אחריות וכעת כאשר גם כוכב העשייה במזל שלכם, נראה שאתם פועלים בצורה מאוד אינטנסיבית עד כדי כך שאתם מאוד מתעייפים. הכריחו עצמכם לשמור על איזון.

 

גדי

אתם אנשים שבדרך כלל אתם פועלים בצורה ישירה ואינכם מסתמכים על המזל של אחרים, אלא בעיקר על המזל של עצמכם. אבל הפעם מומלץ לכם לא לפעול בדרך הרגילה והמוכרת, אלא לנסות ולפעול מאחורי הקלעים במידה רבה. למידת השטח תעזור לכם לדעת למי לחבור ואיך לממש תוכניותיכם ברמה כזו שפחות תצטרכו לסמוך רק על עצמכם, בכל פעם שאתם מעוניינים לפרוץ קדימה ולהגיע להישגים.

 

דלי

הסביבה הקרובה עומדת בשבוע הזה ולמעשה במשך כל התקופה הקרובה בראש מעייניכם. זהו הזמן הנכון להשקיע את מיטב האנרגיה שלכם בשימור ושיפוץ הקיים ואפילו לחשוב על מעבר דירה למי שיכולתו משגת. זה בדיוק הזמן שאתם יכולים לעזור לעצמכם בגיוס משאבים על מנת ליישם את מטרותיכם ובעיקר כאלה שיש ביכולתן לשדרג ולשפר את סגנון חייכם ואת חיי הקרובים לכם.

 

דגים

אתם מוטרדים מאוד בגלל ההיבט הכלכלי בחייכם שדורש שיפור ורצון ללכת קדימה. אתם תלויים גם באחרים ואין ביכולתכם לפעול על דעת עצמכם בלבד. נסו להתייעץ עם אנשים נוספים שקרובים אליכם ואולי בדרך הזו תצליחו לעלות על תוכנית שתוכל לעזור לכם וגם לסובבים אתכם לכבד את היעדים אליהם אתם חותרים. מבחינה מקצועית זוהי תקופה שתצטרכו לעבוד יותר קשה על מנת להוכיח את עצמכם.

 

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

  חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש