יעלים עושים בית ספר למוסיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2016 16:03 ● ערב ערב 2754
תלמידי בית ספר 'יעלים' למדעים ואומנויות הבמה, בניהולה של אורנה כהן, עשו 'בית ספר למוסיקה' במופע השנתי המסורתי שהתקיים השבוע בתיאטראות אילת. במהלך המופע הפגינו הילדים מגוון כישורים וסגנונות מוסיקליים ולא מעט מחוות
יעלים עושים בית ספר למוסיקה

את האירוע פתחו המנחים הצעירים וסיפרו על התוכניות המוסיקליות מהן נהנים תלמידי בית הספר ובתוכן שיעורי מוסיקה ונגינה עם המורה אירנה פשצ'וק, שיעורי נגינה עם מורי הקונסרבטוריון ומקהלה בניצוחו של רותם סרי במסגרת תכנית "מצוינגב". במהלך הערב הופיע המוזיקאי רון בננו, שבנו לומד בבית הספר, ביחד עם מקהלת תלמידים בשיר רגאיי אופטימי במיוחד. עוד במהלך הערב הוקרן הסרט "תודה אריק", שהופק על ידי התלמידים בהובלת המורה לקולנוע ערן רמלר. הסרט הוקדש לדמותו ויצירותיו של הזמר אריק איינשטיין ז"ל, והקהל נהנה ממגוון שירים וריקודים של הזמר. עוד במהלך האירוע, הופיעו התלמידים בקטעי מחול לצלילי סגנונות מוזיקליים מגוונים בהנחיית תכלת כאון, ביניהם: רוקנרול, מוזיקה קלאסית, מוזיקה ים-תיכונית ועוד.
כבכל שנה, השתתפו כאמור כל תלמידי בית הספר במופע וההורים נהנו מאוד מהמופע הססגוני וממגוון הכישורים של ילדיהם. כבר למעלה מעשור בו פועל בית הספר 'יעלים' כבית ספר על אזורי בתחומי מדעים ואומנויות הבמה. במסגרת זו, לומדים כל תלמידי בית הספר מכיתות א' עד ו' בתכניות הייחודיות שמציע בית הספר, לצד שתי קבוצות מצטיינים במדעים ושתי להקות מחול. לצד לימודים פדגוגיים מציע בית הספר סביבות לימוד תואמות ומתקדמות, בכללן מעבדה חדישה לביולוגיה ימית, מעבדה לחקר החי וכיתת מדעים הכוללות מיכשור מתקדם המאפשר לתלמידים למידת חקר בקבוצות קטנות וליווי אישי לצד יציאה לסיורים לימודיים באילת ומחוצה לה. בתחום אומנויות הבמה, לומדים כל התלמידים מחול בסטודיו מקצועי, מוסיקה, שירה ונגינה. הלימוד מכיתות א' עד ו' בא לידי ביטוי בהשתתפות כל תלמידי בית הספר בטקסים ובמופע השנתי. 

 

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש