חומוס אליהו – הניגוב עם הגרוב

מאת: אביבה דקל ● 1/6/2016 09:48 ● ערב ערב 2761
צילום: חיים דוד / במקום שמוכר בעיקר חומוס, צריך קודם כל שהחומוס יהיה טוב וטעים וב'חומוס אליהו' החומוס הוא באמת מצוין. את החומוס מכינה במקום שיר, בעלת העסק, ללא שום קיצורי דרך והוא הבסיס ל- 99,9% מהמנות המוגשות כאן 
חומוס אליהו – הניגוב עם הגרוב

הסניף הראשון של רשת 'חומוס אליהו' נפתח לפני שמונה וחצי שנים ביוקנעם על ידי אליהו, חסיד ברסלב, והיום 'חומוס אליהו' היא רשת כשרה למהדרין המונה 34 סניפים בפרישה ארצית. בעלת הזיכיון של הסניף האילתי היא שיר אבידן, בת 24 בסך הכל, המנהלת עסק לתפארת "כמו גדולה". המקום נקי מצוחצח ומזמין, ואת האנרגיות הטובות הממלאות את המקום מספקות ביד רחבה בעלת העסק שיר והמלצרית הודיה המקבלות כל אורח בחיוך רחב.

את כל המאכלים שתקבלו כאן מכינה שיר במו ידיה, אפילו את הפיתות מכינים ואופים במקום,  והאוכל כאן הוא כייף אמיתי. פה אין תפריטים המגיעים לשולחן, כל המנות שתוכלו ליהנות מהן רשומות בגיר על לוח התלוי על קיר המסעדה ויש כאלה המגיעים מדי יום כדי לנסות בכל יום מנה אחרת. המנות – שכל אחת מהן היא ארוחה מלאה - כולן מצוינות והמחירים קצת מצחיקים. וזה מה שהיה רשום על הלוח ביום בו בקרתי במקום:
חומוס פטריות - 30 ₪, חומוס עם בשר - 35 ₪, חומוס עם פול , חומוס טחינה או חומוס גרגרים  - 25 ₪ למנה, משאוושה – חומוס, טחינה שום חריף ולימון - 25 ₪, חמשוקה – חומוס עם שקשוקה - 30 ₪. 
סלט המלך –עגבניה, מלפפון, בצל, גרגרי חומוס, טחינה, ג'אלה - 22 ₪. 
על כל המנות אפשר לקבל 'רפיל' ללא תשלום נוסף. את התוספות – צ'יפס וכדור פירה – לא מטגנים כי אם מכינים בשיטת אידוי, כל תוספת  ב - 13 ₪ בלבד, ותוספת ביצה במחיר - 1 ₪ בלבד.
צמאים? במחיר 7 ₪ בלבד יגישו לכם כאן לימונדה מצוינת תוצרת בית ואפשר לשתות כמה שרוצים, והקפה הוא על חשבון הבית.

כדאי מאד להגיע ל'חומוס אליהו', ליהנות מהמנות מעשה ידיה של שיר ולספוג את האנרגיות הטובות הממלאות את המקום.
המקום כשר למהדרין ושומר שבת. 

 

שיר והודיה

מיקום: הבורסקאי 9, אזור תעשיה אילת מול 'פלאפון', פתוח: א-ה 09:00-18:30, שישי 09:00 עד שעתיים לפני כניסת השבת. טלפון: 08-9217177. WWW.HUMUS-ELI-YAHOO.COM


חדשות אילת