ממניס – בית מאפה ודברים טובים

מאת: אביבה דקל ● 1/6/2016 09:55 ● ערב ערב 2761
צילום תמונות: מוטי חזן / חג השבועות בפתח וב'ממניס' מכינים לכם אין סוף דברים טובים לחג 
ממניס – בית מאפה ודברים טובים
תגיות:

כבר ביום שני ה- 6/6 תתמלא החנות בכל מה שצריך כדי לחגוג את חג השבועות הכי יפה וטעים שאפשר - עוגות גבינה מכל הסוגים, פשטידות חלביות, מאפים חלביים מלוחים ומתוקים אותם אופים במקום, ואתם מוזמנים לראות מבעד לחלון הזכוכית שלאורך קיר המאפיה את האופים בעבודתם -  וזו ללא ספק ההצגה הטובה ביותר בעיר. בנוסף למאפים מחכים לכם בחנות פסטות קפואות, שלל קינוחים, פלטות חלביות ופרווה, גלידות חלביות ופרווה, פירות קפואים מהם אפשר להכין שייקים, או בתוספת פרוסות היוגורט הקפואות, פרוזן יוגורט ביתי. לקראת חג השבועות, מכינים לכם כאן גם מבחר גדול של פירות העונה מכל הסוגים שיהיו תוספת מעולה לארוחת החג וגם ישמשו אתכם להכנת סלסלות ביכורים מושלמות.
במתחם 'משל' ברחוב ששת הימים, במקום בו שכנה 'גלידה פלדמן', נפתחה לפני קצת למעלה משנה 'ממניס' - חנות חדשה יפהפיה, מעוצבת להפליא בצבעי שוקולד בה מחכה לכם הפתעה בכל פינה. מצד אחד שולחנות עמוסים בכל סוגי המאפים – מתוקים ומלוחים, עוגות שמרים וגם לחם ולחמניות. בפינה אחרת מקררים מלאים עוגות מוס ומולם מדפי קופסאות סוכריות צבעוניות מכל המינים, סוגים שונים של שוקולד מובחר, כוורות מלאות יינות ומשקאות שונים, ומקפיאים מלאים חטיפים, שלגונים וגם כמובן את 'גלידות פלדמן' הנפלאות שמוצעות לכם כאן כמו תמיד במחירים מצחיקים. במקפיאים  תוכלו למצוא גם מבחר גדול של מאפים קפואים של חברת 'פילסברי' לאפיה בבית –  מכניסים לתנור והבית מתמלא ריחות טובים של אפייה ואתם זוכים לכל המחמאות. לקראת כל חג, מכינים כאן את כל המתוקים והמאפים המאפיינים אותו  - סופגניות בחנוכה, אוזני המן בפורים, בפסח - מאפים כשרים לפסח ולשבועות עוגות גבינה, פירות ופשטידות מעולות. 'ממניס' חוסכת לכם התרוצצות בין חנות מאפים לחנות יין ולחנויות ממתקים ולא רק בחגים – כאן תמצאו הכל תחת קורת גג אחת במחירים סבירים  ועל הדרך - גם ליהנות מכוס קפה על חשבון הבית. ואם אתם מתכננים יום הולדת, כאן תמצאו גם כל מה שצריך כדי לחגוג בגדול – הפתעות, בלונים, קישוטים וצעצועים. 
אפשר להגיע לחנות ולצאת לטיול מתוק במקום, או אם תרצו אפשר גם להזמין בטלפון ולקבל משלוח הביתה, או לפנק מישהו ולהפתיע אותו ובמקום פרחים או כרטיס ברכה, לשלוח לו מארז מעוצב של ממתקים, עוגיות ויין טוב. טלפון אחד והמשלוח בדרך. הצוות המקצועי והאדיב יעמוד לרשותכם ויעשה ככל יכולתו כדי לעזור, לענות על כל שאלה ולדאוג שתצאו מרוצים ומחויכים.   
ההנהלה והצוות  מאחלים לכל תושבי אילת חג שבועות שמח!
'ממניס' – חנות כשרה שומרת שבת, מיקום: ששת הימים 166, מתחם חנויות 'משל', פתוח: א-ה 06:00-22:00, שישי וערבי חג מ- 06:00-עד שעה לפני כניסת השבת. טל: 08-9573666. חניה יש וגם גישה לנכים יש. להתרשמות: אתר הפייסבוק 'ממניס'.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש