שוואר-פיקס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 1/6/2016 09:56 ● ערב ערב 2761
שווארמה, פלאפל, שניצל וסביח. מנות איכות במחיר נוחות. הכי טעים ונקי בעיר
שוואר-פיקס

כשממש לא בא לכם על ארוחה ובא לכם להתפנק על מנת שווארמה או פלאפל, שניצל או אפילו סביח איכותיים במחיר נוח ובמקום סופר נקי, מומלץ לכם להגיע ל'שוואר-פיקס', הסניף האילתי של רשת בפריסה ארצית או להזמין משלוח עד הבית.

היה זה מיכאל חזן, בן 23, אילתי מלידה ושותפו דור בן שימול שהביאו את הבשורה לאילת לפני ארבעה חודשים כזכיינים של הרשת. בוטיק השווארמה והפלאפל הוקם בדיוק היכן שהיה ממוקם 'פלאפל טובול' המיתולוגי ומאז נפתח צבר מוניטין, ולקוחות רבים נוהרים אליו לחטוף איזו ארוחה קלה וטעימה במחיר שווה לכל כיס.

ב'שוואר-פיקס' תוכלו להנות משווארמה ופלאפל וגם משניצל וסביח טעימים וטריים בפיתה או בלאפה, לצד צ'יפס טרי וסלטי הבית הטעימים שמכינים במקום טרי טרי מדי יום: חומוס, סלט ירקות, כרוב לבן, בצל, חצילים, פטרוזיליה, חריסה ועוד, וכמובן שתיה קלה, גזוז של פעם וברד לצד כל אלה.

כחובבת פלאפל, אני שואלת את מיכאל: מה מיוחד בפלאפל שלכם?

"ברגע שטועמים אותו מתמכרים. הטעם הוא מיוחד מאוד ועשוי על פי מתכון סודי של הרשת, וכך גם השווארמה העשויה מבשר איכותי והתיבול שלה".

המקום מעוצב בטוב טעם, הגייני ונקי ומזמין לשבת לאכול במקום או להזמין במשלוח הביתה (מחיר המשלוח בעיר הוא 12 ₪ בלבד). המקום כשר בהשגחת רבנות אילת, והבשר במקום כשר למהדרין, כאשר התכנון בהמשך – לקבל תעודה הכשר למהדרין למקום.

והמחירים?

לדוגמה: מנת פלאפל בפיתה – 10 ₪, מנת שווארמה בפיתה – 20 ₪, בלאפה – 25 ₪, מנת סביח בפיתה – 15 ₪. עסקיות לדוגמה – מנת שווארמה בפיתה + צ'יפס + שתיה ב- 25 ₪ בלבד, עסקית פלאפל בפיתה – ב- 20 ₪ בלבד.

גזוז של פעם וברד – ב- 5 ₪ בלבד, וגם השתיה במקום זולה מאוד.

מעבר ללקוחות הפרטיים הנוהרים למקום, מספקים ב'שוואר-פיקס' מנות טריות וחמות גם לגופים גדולים כמו בתי ספר וגנים מדי יום (בין 100 ל- 200 מנות ליום) וכן מספקים מנות גם לאירועים כמו ימי הולדת וכדומה.

 

 

'שווארמפיקס', שעות פתיחה א-ה 10:00-23:00, ו' 10:00-16:00. כתובת: השחם 241 (פלאפל טובול לשעבר), מול ביה"ס 'יעלים'. טלפון להזמנות גדולות – 0534777209, טלפון למשלוחים  – 0777570540.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש