טור הומיאופתיה

מאת: רותם ג'קסון ● 1/6/2016 10:00 ● ערב ערב 2761
ג'וס פלאס -טבע שלם בקפסולה אחת
טור הומיאופתיה

כולנו רוצים להיות בריאים, לחוש בעלי אנרגיה וחיוניות, להשיג את המשקל האידיאלי ולשמור עליו, לעשות ספורט ולהשלים לגוף את מה שנדרש לו, ולהרגיש טוב עם עצמנו מבלי לצום/ לצרוך כמויות של ויטמינים ותוספי תזונה ו/או לאמץ גישה טבעונית כזו או אחרת. מזון העל של ג'וס פלאס פותח במיוחד עבורנו, אחרי שהיה בשימוש בקרב אסטרונאוטים בהצלחה רבה, כדי להשלים לנו את התזונה במרוץ הבלתי נגמר שנקרא חיינו.
JuicePlus מגיע בקפסולות או בשייקים, המורכבים מהפירות והירקות המטיבים והעשירים ביותר עבור גוף האדם אשר גדלים ללא חומרי ריסוס והדברה. המזון של ג'וס פלאס לא בא להחליף את אכילת הפירות והירקות אלא לתחזק אותה. רוב האנשים לא אוכלים מספיק פירות וירקות או לא מגוונים בסוגים. אוכלוסיות רבות לא צורכות פירות וירקות בכלל (ילדים) ובנוסף, גם הפירות והירקות שאנו כבר צורכים נוטים להיות מעובדים, מרוססים ומדושנים בחומרים כימיים. המזון של ג'וס פלאס סוגר ביעילות מרשימה את הפער בין מה שאנחנו צריכים לאכול לבין מה שאנחנו באמת אוכלים! שלושת סוגי הקפסולות של JuicePlus – ירקות, פירות ופירות יער, מכילים רשימה מבורכת ומגוונת של פירות וירקות ולכן הם גם נספגים בגוף במלואם.
מאז שנוצר הפך ג'וס פלאס לתוסף התזונה הנמכר ביותר בעולם, האפקטיבי ביותר והנחקר ביותר כמוצר סופי. 
עדויות של שנים הראו שלקיחה קבועה של ג'וס פלאס מתכנתת מחדש את חילוף החומרים בגוף, גורמת לניקוי עדין של רקמות הגוף, מחזקת את פעולתם של איברי הניקוי כגון הכבד והכליות. מחזקת את מערכת החיסון, מפחיתה סימנים של דלקת וחוסר איזון הורמונלי, נלחמת ברדיקלים חופשיים ולפיכך מורידה סטרס ברמה הנפשית והפיסית, מתגברת תחושת השובע ופוחת הצורך בפחמימות וסוכרים. אתם עשויים לחוות אנרגיה טובה, שינה איכותית, בהירות מחשבה, משקל שמתאזן (ירידה במשקל או עליה במצבי תת תזונה ובעיות גדילה), שיפור בפעילות העיכול, עור בריא, שיער וציפורניים חזקות, תיקון והתאוששות טובה יותר של רקמות פגועות.
מוצרי ג'וס פלאס משווקים בישראל באישור משרד הבריאות על ידי זכיינים עצמאים והם נושאים תעודת כשרות של הרב יצחק דיין מז'נבה, שוויץ ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל. מוצרי ג'וס פלאס מתאימים לחולי צליאק(נטולי גלוטן) ולחולי סכרת. 

בימים שלישי ורביעי הקרובים יגיעו לאילת חבר המנהלים והצוות המקצועי של ג'וס פלאס על מנת להעביר הרצאות על כלים פשוטים נגישים ויעילים אלה לשמירה על בריאות מיטבית. 
ביום שלישי 7.6.16 בשעה 20:30 תתקיים הרצאה ראשונה (מיועדת בעיקר עבור אנשים עם נגיעה לתחום הספורט).
בכתובת:  רחוב אדום 186/2 (ימינה ממרכז רזין) בחצר של משפחת אפרתי בית רביעי משמאל. 

ביום רביעי 8.6.16 בשעה 20:30 תתקיים הרצאה שנייה וכללית במכללת "ניהול פלוס" בית הדקל קומה 2 (עין נטפים לשעבר)
לפרטים נוספים: 0523445704 בברכת בריאות שלמה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש