BT  - בורגר, טורטיה וסטיק אנטקוט  

מאת: אביבה דקל ● 1/6/2016 15:54 ● מה נשמע 446
צילום: חיים דוד / בבית עברונה, במקום בו שכנה עד לא מכבר 'אנטריקוט אקספרס', נפתח הסניף הראשון בארץ של רשת הבורגר- טורטיה BT. פרי יוזמתם ובבעלותם של שני צעירים אילתים – קובי אשר וליאון לאריש, שחיים מזה 17 שנה את תחום המסעדנות והולידו קונספט חדש וצעיר שמשלב אוכל טוב עם אווירת כדורגל צעירה ותוססת. וזו מבחינתם, רק ההתחלה
BT  - בורגר, טורטיה וסטיק אנטקוט  

קובי ולאון הם הבעלים של 'טוגראשי' ב'ביג', למקום החדש שלהם הם מביאים איתם שנים של ניסיון בתחום המסעדנות והשירות קובי ניהל בין השאר את מסעדת 'ניו יורק ניו יורק' באילת, ולאון את 'המחבוא של אדי', כך שאין ספק ששני אלו יצעידו את BT למקומות הנכונים. בהתחשב שמדובר ברשת אילתית בראשית דרכה שפורצת ממש עכשיו קדימה למקומות נוספים בארץ, אין ספק שזו המילה האחרונה.

חוגגים כל גול


מהמטבח הפרונטלי, הנקי והפתוח של המקום הקטן והמרתק הזה, המעוצב בצבעי שחור ואדום בסגנון אקלקטי, יוצאות מנות משובחות: המבורגרים, אנטריקוט, וחזה עוף על הגריל מוגש בלחמניות, בסוגים שונים של לחם איטלקי פריך וחם, או בטורטיות טריות אותן מייצרים במקום. חלק מהמנות מוגשות ללקוחות המסובים על הדלפקים שבמקום, אחרים לוקחים את המנות שהזמינו ב'טייק אווי' והרבה מנות נשלחות בידי שליחים ללקוחות מכל רחבי העיר. הטלפון להזמנת משלוחים ו'טייק אווי' לא מפסיק לצלצל לרגע והאווירה במקום צעירה ותוססת. הקונספט המייחד את המקום הוא החיבור בין האוכל הטוב לכדורגל. המנות קרויות בשמות של שחקני כדורגל מיתולוגיים כמו פלה, מראדונה, מסי, רונאלדו ואחרים, ועל המסכים שמול הדלפק עליו יושבים הלקוחות וצופים בטבחים המכינים את האוכל לעיניהם, מוקרנים בכל שעות היום משחקי כדורגל בשידור חי. בכל פעם ששחקן מבקיע שער, מקבלים כל הסועדים במקום צ'ייסר חינם כדי לחגוג איתו את הגול.

מגוון עשיר ומחירים נוחים


המקום נקי להפליא, כל המנות טעימות ומצוינות, הבשר והירקות טריים. את הבשר המשובח בו משתמשים להמבורגרים, טוחנים במקום, ואפילו את הרטבים  המדהימים מכינים במקום. כמו בכל רשת מצליחה, גם ב- BT המקום ממותג וישנה דמות חביבה של שור קטן שנמצאת בכל מקום. רוצים דוגמא למנות המיוחדות ולמחירים הנוחים?
*"בקהאם" – המבורגר בתוספת ביצת עין וחזה אווז מעושן במחיר 45 ₪ להמבורגר של -.150 גר' -.53 ₪ להמבורגר במשקל 220 גר'.
*"פירלו"- לחם איטלקי חם ופריך עם אנטריקוט פרוס, צ'ימיצ'ורי ירקות ומריחת הבית- במחיר 35 ₪.
*"ואן באסטן" - ג'בטה טרייה עם חזה עוף ברוטב שזיפים וירקות טריים במחיר 35 ₪.
ויש גם סלטים:
*סלט חזה עוף – נתחי חזה עוף ברוטב שזיפים על הגריל על מצע ירקות טריים במחיר- 34 ₪. 
* סלט אנטריקוט - נתחי אנטרקוט דקות צלויות בגריל ברוטב הבית על מצע ירקות טריים במחיר -39 ₪.
עוד תיהנו כאן מבשרים על הגריל בג'בטות חמות עם רצועות אנטריקוט דקות על הגריל בתוספת ירקות וצ'ימיצ'ורי, מבשרים צלויים על הגריל בטורטיות וגם קבאב ביתי בטורטיה - אליפות.
ב- BT  ניתן ל"הקפיץ לארוחה" (סגנון כדורגל כבר אמרנו ?! ) לכל מנה: מוסיפים 15 ₪ ומקבלים צ'יפס/ פוטטוס/טבעות בצל בייצור BT ובקבוק שתיה אישי.
 ואל לנו לשכוח את מנות הילדים:
'במבורגר'- המבורגר במשקל 75  גר' או שניצלונים, בתוספת טרופית והפתעות לילדים במחיר של -29 ₪ בלבד.
"אנחנו מקפידים מאד על ניקיון המקום, טריות הבשר, טעם הרטבים ואיכות הלחמים והטורטיות ומקווים באמצעות הקונספט הצעיר והמרענן בשילוב הכדורגל עם טעמי הבשר המשובח, להמשיך ולזכות באמון הציבור ולהפוך את הלקוחות ללקוחות חוזרים נאמנים שימשיכו להגיע אלינו, או לחילופין להזמין משלוח בכל פעם שירצו ליהנות ממנה משובחת. לאחר השלמת המיתוג העסקי והליווי הרשתי, אנחנו מצפים בקרוב לפתיחת כמה סניפים ברחבי הארץ וגאים בכך שסוף סוף תצא רשת מסעדות איכותית בכיוון ההפוך מאילת צפונה ולא רק ממרכז הארץ והצפון דרומה"- אומר הבעלים.

 


BT-
מיקום: בית עברונה ליד 'עוגה צ'אגה'
פתוח: ימים א'-ה' 11:00-01:00, שישי סגור,  שבת ממוצ"ש עד 01:00- 
המקום כשר שומר שבת
טלפון להזמנות 8629*

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש