גאלביס – המקום הנכון לאוהבי הג'חנון

מאת: אביבה דקל ● 1/6/2016 16:01 ● מה נשמע 446
צילום: זוהר רביבו / אולי יש עוד מי שמאמין שג'חנון הוא מאכל תימני. בפועל, ג'חנון הוא כבר מזמן מאכל ישראלי העולה על שולחן ארוחות הבוקר של ישראלים רבים ונחשב לאחד המאכלים האהובים והפופולריים. הוכחה לכך שהג'חנון כבר לא שייך לתימנים בלבד היא סיגל דויקר - בת לאם מרוקאית ואב הודי, נשואה לבעל ממוצא הודי, שאת מטעמי ידיה תפגשו ב'גאלביס'. זהירות ממכר
גאלביס – המקום הנכון לאוהבי הג'חנון

למרות שאין לסיגר דויקר שום קשר לעדה התימנית, כשתטעמו את הג'חנונים שלה ואת מטעמיה המזוהים עם העדה התימנית, תתקשו להאמין. מזה עשר שנים שהיא עוסקת בתחום הכנת מעדנים אלה, וכעת משהפכה עיסוק זה לעסק עצמאי, כדאי לכם לבוא לטעום, לקנות או להזמין ב'גלאביס'.

ללקק את האצבעות


בלב אזור התעשייה, בין מוסכים, בתי עסק ומקומות בילוי, ליד ' אור 87" מחכה לכם, אוהבי הג'חנון, המלאווח, הבורקס, קובנה והחמין, הממלכה של סיגל דוויקר- 'גאלביס'. מקום מעוצב בסגנון עדכני, בצבעי אפור שחור ואדום, נקי ומצוחצח המגיש לכם בדיוק את מה שאתם אוהבים. כל מנה שסיגל מכינה במו ידיה טעימה ונמסה בפה. במשך כל ימות השבוע פתוח 'גאלביס' לפני הצהריים בין 10:00 ל- 13:00 למכירת קפואים. 
ביום חמישי מתחילים להכין מחדש את הג'חנון, הקובנה והחמין, כדי שבסוף השבוע יגישו אותם לסועדים שיבחרו להגיע במיוחד ולאכול במקום או לקהל המבלים בסביבה. ביום חמישי בבוקר כבר מעמידים את החמין ובשעה 23:00 , כשנפתח המקום, כן, לא התבלבלתם, אפשר ליהנות ממנו, עד ששוב נסגר המקום בחמש לפנות בוקר.
בימי שישי פתוח 'גלאביס' בין 08:30-16:00 למכירת מה שסיגל מכנה 'קפואים': בורקס, ג'חנון, זיוה, ומלוואח, מעשה ידיה, שהיא מכינה במקום ומקפיאה לאלו המבקשים לאפות את כל אלה אצלם בבית.
בשישי בערב נפתח שוב המקום לאלו הרוצים לאכול במקום, וגם כמובן ל'טייק אווי' ומשלוחים, והוא פתוח רצוף עד שבת בשעה 16:00, שאז בערך נגמר האוכל. בשישי בערב ובלילה מגיעים הבליינים, אותם מחליפות בשבת בבוקר המשפחות המגיעות למקום ליהנות ממעשי ידיה של סיגל, בעוד המשלוחים של הג'חנון יוצאים מ'גאלביס' לכל קצוות העיר, מלווים בביצה קשה, רסק עגבניות וסחוג.
סיגל דוויקר נשואה ואם לארבעה ילדים, החליטה לפני מספר חדשים לפתוח עסק משלה בתחום בו היא עוסקת מזה עשר שנים. ובני משפחתה התנדבו לעזור בעסק. הבת אודל בת השש עשרה,  עוזרת בשבתות, הבן דור כמעט בן שמונה עשרה והבעל עוזרים בלילה – כולם עוזרים ומפרגנים, כולל הילדים הצעירים- אדיר בן ה-11 ורוי בן ה-8.
ואם אתם חוגגים על ארוחת בוקר בשבת יום הולדת או אירוע אחר, סיגל מציעה להזמין סיר ג'חנון. רק תגידו לסיגל כמה סועדים משתתפים בחגיגה, והיא תדאג לשלוח לכם סיר או שניים, שיספיקו לכולם. והמחירים סבירים. מנה של ג'חנון, כולל ביצה קשה, רסק עגבניות וסחוג רק -20 ₪ למנה.
אבל אל תחכו לאירוע - כל שבת יכולה להיות שבת חגיגה, אם תזמינו לעצמכם ולמשפחה ג'חנון של סיגל. 'גאלביס' כבר אמרנו?

 

 


גאלביס
מיקום- אזור התעשייה אילת. המסגר 11 ליד 'אור 87'
טלפון: 050-4664445 ,  08-8600027
פתוח- יום ה' 23:00-05:00, יום שישי 09:00-16:00  ומהשעה 23:00 עד שבת 16:00 רצוף.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש