אחות צעירה ויפהפייה נולדה ל'אשרם' האהובה

מאת: אביבה דקל ● 1/6/2016 16:13 ● מה נשמע 446
צילומים: חיים דוד / אין מי שלא מכיר את 'אשרם' - החנות הקטנה והמדליקה שנוסדה בשנת 1999 על ידי אתי ושרון בן הרוש מאילת. השניים מילאו את החנות בפריטים מדליקים מסין, מהודו ומטורקיה, והפכו אותה לאבן שואבת לכל מי שהחליט לשדרג את מקום מגוריו ולהפוך אותו לבית אמיתי- למשהו מושלם, משהו מזמין ונוח. החנות שגשגה משנה לשנה, ומספר הלקוחות הלך וגדל, אבל בעליה לא נחו על זרי הדפנה של ההצלחה האילתית, ועד מהרה גדלה 'אשרם' והפכה מחנות מקסימה לחברת יבוא גדולה המייבאת בעצמה מסין, טורקיה ומהודו לכל מה שבית צריך. כיום היא מספקת סחורה לכחמש מאות חנויות ברחבי הארץ.
אחות צעירה ויפהפייה נולדה ל'אשרם' האהובה

כמו בקטנה רק בגדול


למרות שמגוון המוצרים גדל, ב'אשרם' המשיכו להקפיד על איכות ללא פשרות, על יופי ועל מחירים שכל אחד יכול לעמוד בהם. בד בבד עם הגידול במגוון המוצרים, הלך וגדל גם מספר הלקוחות, עד כדי כך שאתי ושרון זיהו צורך בפתיחת חנות נוספת שתאפשר גישה נוחה ללקוחותיהם הרבים. בימים אלו נפתחה הגלריה לעיצוב הבית של 'אשרם'- מרווחת, מוארת, מעוצבת בטוב טעם ומספקת אזור קניות נוסף ללקוחות 'אשרם'. כל מה שתמצאו בחנות הקטנה והמוכרת, תמצאו גם כאן,  בתוספת ריהוט משלים לבית. עכשיו רק בחרו באיזו משתי החנויות מתאים ונוח לכם יותר לערוך את קניותיכם.

לא תעמדו בפני היופי


המבנה בו שוכנת 'אשרם' החדשה, בולט בסביבה בעיצובו הייחודי. כשמתקרבים לחזית החנות ורואים את חלונות הראווה האלגנטיים, מבינים שבין אם אתם בשלב של עיצוב דירה או בית חדשים או רוצים לשדרג וליפות את מקום המגורים הקיים שלכם, הגעתם למקום הנכון. כשנכנסים פנימה דרגת ההתפעלות אפילו עולה, שכן עיצוב הפנים מרהיב. החנות עוצבה בטעם רב על ידי אתי ושרון, בעלי החברה, בצבעי לבן ועץ טבעי. על רצפת פרקט מעץ בהיר מסודרים פרטי הרהוט המשלים המוצעים למכירה, באופן שהם נראים כחלק מהתפאורה של החנות, וכאילו הם כאן כדי לספק נקודות צבע למקום. על גבי מדפים מוצעים מאות פריטים, שכל אחד מהם נבחר בקפידה ונועד ליפות את ביתכם ולשדרג אותו. 

מה בחנות?


*ריהוט משלים לבית: כורסאות, שרפרפים והדומים, שידות ועוד.
*מבחר ענק של וילונות: קצרים, ארוכים, פרחוניים, בדוגמאות שונות, חלקים, בצבעים שונים ובמגוון בדים. וילונות הצללה, האפלה וגם מוטות לווילונות במידות וצבעים שונים. בנוסף למבחר הגדול של וילונות מוכנים, בחנות מחלקה לווילונות בהזמנה מיוחדת, בהתאמה אישית, מבדים איכותיים ובתפירה עילית, כולל התקנה ושירות. 
*מחלקת מצעים גדולה: מציעה מותגים ישראלים ידועים כמו ורדינון, לצד קולקציות נוספות אותן מייבאת 'אשרם' הישר מהודו, סין וטורקיה.
*מבחר ענק של מגבות יפהפיות, רכות ומפנקות בכל הגדלים.
*שטיחים ושטיחונים בגדלים שונים ומפות מסוגים שונים.
*כריות שינה, לצד כריות נוי ושמיכות קיץ וחורף. 
*גופי תאורה בעיצובים שונים, חפצי נוי כגון פסלים יפהפיים וגדולים וקטנים, מראות מעוצבות, אותיות עץ לקישוט, פמוטים, סדורים של פרחי משי, שעונים ועוד פריטים רבים שכל אחד מהם ישדרג כל פינה בבית בה תציבו או תתלו אותו.
בשתי החנויות יעמוד לרשותכם צוות מקצועי שמעניק יחס חם ואישי ויעזור בעצה טובה בכל עת שתזדקקו לכך. אז למה אתם מחכים?

 


'אשרם' – גלריה לעיצוב הבית החדשה
כתובת: בורסקאי 13 צמוד לבית עופר
טלפון (טלפקס) בחנות 08-9206280
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 08:30-20:00, שישי וערבי חג 08:30-14:00   
'אשרם'-
 מיקום: החרש 10 מול 'הום סנטר'.
טלפון: 08-6317799.
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 08:00-20:00, יום שישי 08:00-15:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש