מפתחים קריירה לסטודנטים

מאת: או-מד מדיקל ● 15/6/2016 16:02 ● מה נשמע 448
תוכנית המתמחים 'הדבר הבא' שמפעיל מרכז הצעירים בעירייה מזה ארבע שנים, שולבה לראשונה גם באקדמיה. במסגרת התכנית, משובצים סטודנטים שנמצאים בשלבים מתקדמים של לימודים אקדמיים, להתמחות בתפקידים ההולמים את תחום לימודיהם ואת האופק התעסוקתי שלהם.
מפתחים קריירה לסטודנטים
מפגש הסיום

19 סטודנטים הלומדים לתואר אקדמי באוניברסיטת 'בן גוריון' באילת בתחומי הניהול, כלכלה, מדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה, מלונאות ותיירות, תקשורת, משאבי אנוש ועוד, השתלבו במשרות התמחות, זאת תוך ליווי וחניכה צמודים מטעם מקום העבודה הקולט ורכזת פיתוח קריירה במרכז צעירים, מורן סולומון. הסטודנטים השתלבו בעמותות, ארגונים פרטיים וציבוריים בעיר, ביניהם: אלונים –שיקום נפגעי נפש בקהילה, המרפאה לבריאות הנפש של שירותי בריאות כללית, ריף הדולפינים, מכללת        גישה- האקדמיה ללחימה התפתחותית, השירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיריית אילת, עמותת אנוש, TSC חברה לייעוץ עסקי, חנן עמוס- ייעוץ כלכלי לעסקים ועוד.

אבי קנדלקר, מנהל משרד התיירות באילת, שלקח חלק בתכנית כמעסיק, משתף: "אני מסיים שנה שלישית בפרויקט המתמחים המבורך. עדי ספן, סטודנטית שנה ב' בניהול מלונאות ותיירות ביצעה את ההתמחות במשרד התיירות ועשתה עבודה טובה. אני מקווה לקלוט אותה אצלנו במשרד. אני ממליץ למנהלים במגזר הפרטי והציבורי להצטרף לתוכנית משום שהרווח הדדי, תרומה להשכלה ושילוב הון אנושי איכותי בשוק התעסוקה המקומי". אצל דיאגו רוגובסקי, פסיכולוג קליני-חינוכי ומנהל שירות ברה"נ מחוז דרום בקופת חולים כללית, התמחו חמישה סטודנטים לפסיכולוגיה: "על מנת שיוכלו לטפל, פסיכולוגים נדרשים לתואר שני. השלב הבא בפיתוח ההון האנושי הוא פתיחת מסלול לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטה באילת, מה שיסייע בהשארת הסטודנטים בעיר ולפיתוח התחום בעיר".

מפגש הסיום החגיגי של התוכנית התקיים בשבוע שעבר, במעמד ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי והמנהל האקדמי של אוניברסיטת 'בן גוריון' באילת - פרופ' נדב ששר, ובהשתתפות המתמחים,       המנחים המלווים, נציגי הארגונים הקולטים, צוות מרכז צעירים ומנהלת אזור דרום של התוכנית הארצית - שושנה שטיינר-צרפתי. ראש העירייה בירך את כל המתמחים והדגיש את תרומתה של התוכנית לפיתוחה וקידומה של אילת בהיבט של שדרוג ההון האנושי וגיוון מקורות התעסוקה, בד בבד עם התהוות מהלכים בקנה מידה אסטרטגי בהובלת מנכ"ל משרד האוצר.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש