אחלה - פלטינום גריל

מאת: אביבה דקל ● 22/6/2016 14:56 ● ערב ערב 2764
'אחלה' היא מסעדת גריל אותנטית כשרה המפנקת את אורחיה בתפריט מגוון ומצוין. כשמתחשק ליהנות משיפוד טרי, מתבשיל מצוין, ממרק בתיבול תימני, או מסלטים טריים בלווי לאפות הנאפות במקום - אין מקום טוב יותר מ'אחלה'
אחלה - פלטינום גריל

ב- 8.8 השנה חוגגת 'אחלה' 12 שנות פעילות מהן 6 שנים בבעלות משפחת בן אפרים. הבעלים חן וטל בן אפרים יחד עם מנהל המסעדה אסף אזולאי שידרגו את המסעדה והביאו את 'אחלה' להכרה בינלאומית. השניים דואגים שכל דבר בה יהיה מושלם - החל באוכל, דרך הצוות ועד השירות האדיב והניקיון המופתי. מרגע שנפתחת המסעדה ועד סגירתה היא הומה בלקוחות מכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסיה ולא בכדי - האוכל המצוין, המחירים סבירים והיחס האישי והחם, שמקבל כל לקוח, מושכים לכאן אילתים ואורחים צפוניים רבים המכירים ותיירים מחו"ל הזוכרים את המסעדה מביקורים קודמים.

בשנת 2014, זכתה מסעדת 'אחלה' בתעודת הצטיינות של האתר TRIPADVISOR, שהוא האתר הגדול בעולם שבו המבקרים מדרגים את בתי עסק שונים, מעלים תמונות, חוויות ותגובות. האתר מתבסס על דעותיהם של המבקרים ומשקף מהימנות את רמתה של המסעדה ונחשב לאתר הגדול והחשוב בעולם. הפרס שקיבלה המסעדה לא גרמה לבעליה ולמנהלה לשקוט על שמריהם, "זה היה פרס חשוב ביותר בשבילנו", הם אומרים, "וזה רק גרם לנו לעבוד עוד יותר קשה כדי להרים את הרף עוד יותר גבוה ולדאוג שאצלנו יקבל כל לקוח אוכל טעים וטרי ביותר, שירות אישי מצוין והרבה אהבה וישוב לבקר אותנו שוב בכל פעם שמתחשק לו משהו טעים, כי אצלנו הכל אחלה".

המקום ממוזג ונעים והריחות הממלאים אותו מעוררים תיאבון ומזמינים. בחלל הפנימי 150 מקומות ישיבה ועוד מאה מקומות מתחת לכיפת השמים. בואו התרווחו בכיסאותיכם, פתחו את התפריט והתחילו ליהנות.

מה בתפריט:

*מתחילים ב- 18 סוגי סלטים המגיעים לשולחן ברגע שהתיישבתם. הסלטים כולם טריים ומוכנים במקום מדי יום עם דגש על חומרי הגלם הטובים ביותר.

*בהמשך - תבשילים ביתיים המוכנים יום יום במקום: מפרום מוסקה וממולאים בשר עגל טרי באיכות שיא.

*בין המרקים: מרק שעועית, מרק עוף ומרק בשר בתיבלון תימני, מוגשים בתוספת תפוחי אדמה מאודים וחילבה.

*דגים על גריל פחמים

*מבחר של למעלה מ- 30 סוגי שיפודים ביניהם מככבים שקדי עגל, כבד אווז מילניום בנוסח 'אחלה', פרגיות מוקפצות בבצל ויין ומנת הבית 'סטייק הדר' - סטיק אנטרקוט 400 גר' מוגש עם כבד אווז.

*תפריט זה מוגש בתוספת לאפות חמות מהטבון שריחן ממלא בכל שעה משעות היום והערב את חלל המסעדה.

*לקינוח - מבחר גדול של מנות אחרונות ולסיום תה קפה ובקלאווה על חשבון הבית.

*ואם אתם ממהרים ובא לכם לטעום שווארמה טובה או כל שיפוד אחר בלאפה, פיתה או באגט, אתם מוזמנים לבוא ולהתפנק בשירות הטייק אווי של המסעדה. בשירות ה-TA  נהנים תושבי אילת משתיה על חשבון הבית.

 

תושבי אילת זוכים לפינוקים מיוחדים ולהנחה של 10% בישיבה במסעדה.

ניתן לערוך במקום אירועים בתיאום מראש.

המסעדה כשרה באישור רבנות אילת וניתן למצוא כאן בשרים בכשרות חלק בית יוסף ובשר עטרה וכל העופות כשרים למהדרין.

 

כתובת: רח' קאמן 1 צמוד למסעדת ניוז קופי & בר.

פתוח: א-ה 12:00-23:00 שישי סגור, שבת החל מחצי שעה אחרי צאת השבת ועד 23:00.

טלפון: 08-6342555.

חניה: יש , גישה לנכים: יש.

 

 

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש