י.ש אחזקות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 22/6/2016 15:26 ● ערב ערב 2764
פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום האינסטלציה. אחזקת דירות, בתים, בניינים ובריכות. כל סוגי השיפוצים. אם לא תנסו – איך תתלהבו?
י.ש אחזקות

הכירו נא שני חבר'ה צעירים, שי גלילי ויקי זקן, חברים ושותפים לעסק אשר עושים עבודתם תחת הכותרת "סוף מעשה במחשבה תחילה" ומביאים לכם, בכל תחום בו עוסקים, את הטכנולוגיות החדישות והאיכותיות ביותר בשוק.

את העסק פתחו לפני שנה וצברו מוניטין רב בשל הראייה החדשנית שחוסכת לכם המון כאב ראש ולפעמים אפילו כסף.

אז במה עוסקים השניים?

בתחום האינסטלציה – מביאה החברה לאילת והערבה התחתונה את מיטב הטכנולוגיה למתן פתרונות לבעיות אינסטלציה מסובכות. תחומי התמחות החברה הם: איתור נזילות, פתיחת סתימות, ייבוש קירות רטובים, ייבוש רצפות מנזקי הצפה, תיקוני פנים צנרת ומרזבים. איתור, איטום ותיקון פנים צנרת בבריכות שחיה – איטום חדרי מכונות, איטום בורות שאיבה, מכירת משאבות לבורות שאיבה ותוכנות. החברה מפעילה גם מעבדת לחות הבודקת את אחוזי הלחות לאחר נזילה בהתאם לתקן הישראלי ומספקת דוחות מדויקים ללקוח. החברה מספקת גם שירותי ביובית.

התיקונים נעשים בשיטה חדשנית שאיננה מצריכה הריסת קירות והחלפת צנרת, אלא בדיוק כמו שרופא עושה צינתור לחולה שיש לו בעיה באחד העורקים, כך באמתחת החברה מכשור פורץ דרך שמאפשר לעשות צנתר בצינורות הביוב של הדירה, הבית, העסק, המוסד ועוד. לא מיותר לציין, כי החברה נותנת אחריות בת שנתיים לתיקוני פנים צנרת בשיטת הצינתור. כמו כן, מחזירה החברה את הלחץ לקווי המים על ידי ניקויים בשיטה פורצת דרך שהמציאו השניים ובעלות מינימלית.

בתחום אחזקת בתים ומבנים –החברה מטפלת בבתים/דירות להשכרה משלב התיווך על כל המשתמע מכך, דרך עבודה בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע, עבודות אחזקה ועד מפתח. הדבר חוסך ללקוח זמן וכאב ראש והוא יכול להיות בטוח שהנכס שלו בידיים הכי טובות שיש.

י.ש אחזקות עוסקת יד ביד עם בעלי מקצוע גם באחזקת בתים, מבנים, מוסדות, מלונות ובנייני דירות. כמו כן, היא עוסקת בכל סוגי השיפוצים והעבודות: ריצוף, צבע, עבודות גבס, חלוקה ליחידות, התקנת דלתות, החלפה של גופי חימום של דוודים ועוד.

העסק הוא קבלן באילת של חברת הביטוח 'שכל' מבית 'שגריר' אשר מבצע איתור ותיקון נזקי מים וצנרת בתחום ביטוחי המשכנתא וכולל כמובן הגשת דוחות לשמאים ולחברת הביטוח.

החברה עובדת עם פרויקטים של קבלנים כמו זה של 'פרץ בוני הנגב', הבונה בכביש העוקף. בנוסף עובדים השניים עם בתי מלון כדוגמת רשת 'פתאל' (בתחום הבריכות), עם חכ"א (עבודות במרינה), מתחם התחנה המרכזית (קווי מים), עם קיבוצים בערבה התחתונה כמו אילות, קטורה ועוד, עם מסעדות כדוגמת 'פסטורי', 'קפה', עם מתחם 'לב אילת' – תחזוקת יחידות הדיור ועוד.

שי ויקי חרטו על דגלם: ייעוץ ועבודה מקצועיים, רצינות, ראיה מחוץ לקופסה יחד עם יד על הדופק בנוגע לכל הטכנולוגיות החדשות וראש פתוח, עמידה עקבית בלוח הזמנים, זמינות, אמינות, עבודה באווירה כייפית ושירות מכל הלב וכמובן אחריות על עבודות (למשל - שירוולים ותיקון פנים צנרת – 5 שנים) וליווי הלקוח לאחר גמר עבודה. "אנחנו נהנים מכל הלב מהעבודה ומזה שאנחנו מצליחים לפתור ללקוחות בעיות", אומרים השניים ומוסיפים: "ואנחנו תמיד עם הראיה קדימה בנוגע לאילו הפתעות חדשניות להביא להם".

ליצירת קשר: יקי 050-2227444, שי 054-5401318.

 

חדשות אילת