חופשה קיצית מהנה – אם לא בארץ באילת, אז איפה כדאי לנפוש בעולם?

מאת: או-מד מדיקל ● 26/6/2016 09:43 ● ערב ערב 2764
עכשיו, כשהקיץ כבר כאן זה הזמן לתכנן את החופשה הקרובה, כזו שתכלול לא מעט אטרקציות, מקומות לינה מצוינים ובעיקר אווירה טובה. במקום לנפוש שוב באילת, אפשר לעלות על טיסה ולהגיע ליעדים מרהיבים, המתאימים לחופשה קיצית מהנה. אם לא בארץ, באילת, אז איפה כדאי לנפוש בעולם? הנה סקירה קצרה של כמה מקומות, שמומלץ להגיע אליהם ולבלות בהם את החופשה הקרובה:
חופשה קיצית מהנה – אם לא בארץ באילת, אז איפה כדאי לנפוש בעולם?

איי יוון

איי יוון מושכים אליהם רבים במהלך חודשי הקיץ בזכות החופים המרהיבים שהם מציעים, מקומות הלינה המצוינים וגם שלל האטרקציות שבהם, אותן ניתן לשלב במהלך החופשה. נופש באחד מאיי יוון הוא פתרון מושלם למשפחות עם ילדים, לזוגות המחפשים יעד רומנטי לבלות בו כמה ימים וגם לצעירים לפני או אחרי הגיוס. כרתים, רודוס, קוס, סנטוריני, מיקונוס, קורפו ועוד רבים אחרים מהווים יעד תיירותי בולט מאד, יעד שמציע את כל מה שצריך לחופשה מושלמת. מי שבוחר למשל באי כרתים, יגלה אי גדול עם לא מעט אפשרויות ללינה וגם חופים מקסימים. אפשר ללון בהרקליון, העיר הגדולה שבאי או בעיירות הקטנות יותר, כמו חאניה למשל. מי שבוחר ברודוס יגלה אי תיירותי מאד, אך יחד עם זאת גם קסום ומיוחד. הטיסה אליו קצרה, בחלקו הדרומי יש כמה עיירות נופש שכדאי ללון בהן – לינדוס, פאפקי וקולימביה וכמובן גם חופי רחצה מעולים.

תאילנד

תאילנד היא יעד מושלם לבלות בו את חופשת הקיץ, ולא משנה באיזה סוג של חופשה מדובר. אם מתכננים להגיע לתאילנד עם המשפחה במהלך יוני או אוגוסט, האזורים המתאימים ביותר לביקור במדינה הם חלקה המרכזי והאיים. במרכז תאילנד אפשר למצוא את בנגקוק המפורסמת, עיר הבירה ושער הכניסה הראשי למדינה, עיר שיש בה הכול מהכל: מקדשים עתיקים בני אלפי שנה, בניינים מודרניים חדשניים, שווקים ססגוניים, חיי לילה תוססים ומרכזי קניות ענקיים. אפשר לשהות בבנגקוק מספר ימים ולהמשיך בטיסת פנים אל אחד האיים המרהיבים של תאילנד. חופשה באיים היא הזדמנות לקחת פסק זמן וליהנות מאווירה נפלאה, מחופים מקסימים, מאתרי צלילה ייחודיים וגם מתרבות מקומית קצת אחרת.

אורלנדו, ארצות הברית

בין אם זו חופשה משפחתית ובין אם חופשה של צעירים, אורלנדו בארצות הברית, היא יעד נהדר לבלות בו את חופשת הקיץ, ובמיוחד לכל אלה שמחפשים אתגר ובעיקר הרבה מאד כיף. אורלנדו, שנמצאת במרכז פלורידה, נחשבת ליעד תיירותי המושך אליו המונים לאורך כל חודשי השנה ובמיוחד במהלך חודשי הקיץ. היא ידועה בעולם בזכות הפארקים הנהדרים שבה, פארקי שעשועים עמוסים במתקנים. הידוע שבהם הוא דיסני וורלד, פארק ענק עם מתקנים, אטרקציות מסוגים שונים וגם מופעים, המוצעים לאורחים. אפשר לעצור בממלכת החיות או בממלכת הקסם וגם לפגוש מקרוב לא מעט דמויות ידועות. יוניברסל סטודיוס הוא פארק נוסף, עמוס במתקנים שהוכנו בהשראת הסרטים שכולנו מכירים וגם כמה סדרות בולטות וידועות. ובל נשכח גם את הסי וורלד, עולם המים המרהיב, שבו תוכלו לראות מקרוב לווייתני ענק ובעלי חיים ימיים נוספים.

צפון איטליה

אגמים מרהיבים, עיירות קטנות וצבעוניות, פארקי שעשועים ומזג אוויר מושלם בקיץ, כל אלו ועוד הן סיבות טובות לארוז מזוודה ולצאת לחופשה קיצית בצפון איטליה. מדובר ביעד מושלם לבלות בו בכל עונה, ועל אחת כמה וכמה במהלך חודשי הקיץ החמים. באזור זה מזג האוויר נוח ונעים מאד ואפשר לבלות יחד עם הילדים, בן או בת הזוג או עם החברים הקרובים. אזור האגמים נחשב ליעד תיירותי בולט בצפון איטליה, אליו ניתן להגיע לאחר טיסה ישירה למילאנו או לוונציה. מומלץ לשכור רכב ולטייל אתו בסביבה, תוך עצירה בעיירות שבצדי הדרך. אפשר ללון באחד מבתי המלון או בדירות הנופש שסמוכות לאגם גארדה הגדול ולבקר בסירמיונה, עם הרחובות הצרים שבה והסמטאות המקסימות. אם מגיעים עם הילדים, כדאי לשלב ביקור גם בגארדלנד, פארק שעשועים גדול עם מבחר רחב של מתקנים, המתאימים הן לגדולים והן לקטנים. וכמובן לא לשכוח את העיר קומו, שנמצאת בסמוך לאגם קומו, שבה מוזיאונים מעניינים, מבנים עתיקים ולא מעט בתי קפה ומסעדות טובות.

איה נאפה, קפריסין

מי שאוהב את אילת, יאהב מאד גם את איה נאפה. מדובר בעיירת נופש קיצית, תוססת ומהנה מאד, שיש בה את כל מה שצריך לחופשה קיצית של כמה ימים, או קצת יותר. הטיסה אליה קצרה מאד ויש בה שפע של מקומות לינה בדרגות שונות: מלונות פאר יוקרתיים ומלונות זולים יותר. אפשר לבלות את החופשה על אחד מהחופים המקסימים שבה ובשעות הערב לצאת לבילוי בפאבים או במועדונים השונים שבה. אפשר לשלב לא מעט פעילויות מים מאתגרים וגם לצאת לטיולים בטבע בסביבה הקרובה. העיר מתאימה לצעירים שמחפשים אקשן אבל גם למשפחות שמעוניינות בחופשת "בטן גב" ובמלון במתכונת של "הכול כלול".

לונדון, אנגליה

הקיץ הוא תקופה טובה לבלות בלונדון, ובעיקר בשל תנאי מזג האוויר שבה. גם אם יורד גשם לעיתים ומעט מעונן, נוח ונעים בלונדון ואפשר לבלות בה כמה ימים מבלי לסבול מחום כבד (למעט במקרים קיצוניים). חופשה בקיץ בלונדון היא הזדמנות ליהנות משפע של אטרקציות נהדרות. אפשר לבקר במוזיאונים שבה, בשווקים התוססים והצבעוניים שלה, אפשר לצאת בערב להצגה טובה או למחזמר וגם לעצור בבתי הקפה ובמסעדות הנחשבות שבה. חובבי הכדורגל יוכלו ללכת למשחק כדורגל וחובבי הקניות יוכלו לבלות ימים שלמים ברחובות עמוסים בחנויות ובקניונים גדולים. מי שרוצה לראות את לונדון מזווית קצת אחרת, London Eye היא האטרקציה המתאימה לו וגם שייט על התמזה. כדאי כמובן לא לפספס את טקס החלפת משמר המלכה שבארמון בקינגהם וגם לבקר ברחוב אוקספורד המפורסם, רחוב הקניות הארוך עם שפע של אפשרויות.

איסלנד

חופשה באיסלנד היא חופשה מסוג אחר וללא ספק חוויה של פעם בחיים. חודשי הקיץ, יולי ואוגוסט, הם התקופה המתאימה ביותר לביקור באיסלנד ובעיקר כדי ליהנות ממזג אוויר נוח ונעים, בניגוד לקור הגדול, האופייני לחודשי החורף. איסלנד היא אי. אי גדול עם נופים בראשיתיים עוצרי נשימה, תופעות טבע ייחודיות ותצורות נוף, כמותן אפשר לראות אך ורק בה. אפשר ללון בבירת איסלנד, בעיר רייקייאוויק ולבקר באתרים השונים שבה. כדאי לעצור לביקור בכפרי הדייגים, שנמצאים לא רחוק ממנה ולא לפספס המפלים המרשימים שבה, כמו מפל סקוגפוס למשל. מומלץ לעצור בשמורות הטבע הייחודיות שבה, כמו השמורה המפורסמת סקפטפל, שבה לגונת קרחונים גדולה. כדאי גם להגיע לחצי האי סנייפלסנס, הידוע בפעילות הוולקנית העשירה שבו ובצוקי הבזלת המרשימים.

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש