שלטים מוארים לדים : הטרנד החדש

מאת: או-מד מדיקל ● 12/7/2016 12:00 ● ערב ערב 2766
שלטים מטבעם שהם אמורים להיות כמה שיותר בולטים לעיין ושכל מה שמופיע על גביהם יהיה ברור וקריא.
שלטים מוארים לדים : הטרנד החדש

אחת הדרכים ליצור שלטים המשיגים היטב את מטרתם היא לשלב בהם גופי תאורה. באמצעות אור, במיוחד במקומות חשוכים יחסית ניתן לשפר פלאים את נראות השלט כמו גם את האטרקטיביות שלו.
בשנים האחרונות התפתחה מאוד טכנולוגית הלד (LED - Light Emitting Diode).  מנורות לד הן יעילות מאין כמותן, אחוז קטן מאוד, יחסית לגופי תאורה מסוגים אחרים, מן האנרגיה מתבזבז על יצירות חום ולפיכך הן פולטות כמות גדולה יחסית של אור תוך צריכת מעט חשמל. האפשרויות שפתחה בפנינו טכנולוגיית נורות לד הביאה לשינוי במגוון גדול של תחומים, כיום משמשות מנורות לד בפנסי רכב, בתאורה בבית ובבתי עסק ועוד. אחד השימושים החדשים והנאים ביותר בתאורת לד הוא בשלטים מוארים.

 

השלטים המוארים של פעם


שלטים מוארים אינם, כשלעצמם, דבר חדש. כבר בשנות הארבעים החלו לעשות שימוש בשלטים שהכתב על גביהם היה מורכב למעשה ממנורות ניאון שעוצבו בצורת האותיות. ניתן היה ליצור מנורות לפי הזמנה בדיוק בצורה, בגודל ובצבע הדרוש וכך עסקים רבים בחרו להציב שלטים מהודרים ומאירי עיניים. אולם לשלטים מוארים במנורות ניאון, כמו גם שלטים בהם נעשה שימוש במנורות ליבון רגילות, ישנם חסרונות רבים, אורך חיי הנורות קצר יחסית וברגע שנשרפת נורה השלט נפגע בצורה משמעותית, כך יוצא ששלטים כאלה דרשו תחזוקה גבוהה כאשר כל תיקון בהם היה צריך להיעשות במהירות יתרה.

 

יתרונות השלטים המוארים מן הדור החדש

שלטים מוארי לד הם בשורה אמיתית לתחום השלטים המוארים. באמצעות שימוש במנורות לד ניתן ליצור שלטים נאים מאוד, מדויקים ובשלל צבעים. אולם יתרונות שימוש בתאורת לד בשלטים הם לא רק דקורטיביים אלא גם פרקטיים. נורות לד הן מאריכות ימים, הן חסכוניות בחשמל ופולטות מעט חום. למעשה חסרונם היחיד של שלטים מוארים בלד הוא שהם עשויים להיות יקרים יותר משלטים מסוג אחר אולם אם לוקחים בחשבון את עמידותם, העובדה שישרתו אותנו נאמנה ללא תקלות וישמרו על מראה חדש לאורך שנים הרי שברור מדוע השימוש בשלטים מוארי לד הולך וצובר תאוצה.

 

טכנולוגית תאורת לד ממשיכה להתפתח ובמקביל מתרחבות האפשרויות גם בתחום שלטים מוארים. מחיריהם של שלטים כאלה מוסיף לרדת ככל שנורות לד הופכות זולות וזמינות יותר.
 

כיום כבר אין ספק, שלטים מוארים בנורות לד הם טרנד חדש שהוא רק בתחילת דרכו. עסקים המשכילים לעשות כבר עכשיו שימוש בשלטים כאלה קונים לעצמם יתרון, במקביל לאופן המוצלח בו ממלאים השלטים המוארים את התפקיד שנועד להם (פרסום, מסירת מידע, אלמנט דקורטיבי)  הם משדרים חדשנות, דבר חשוב לקהל הלקוחות היום. כששוקלים להזמין שלט מואר לד חשוב להשקיע בעיצוב נאה ותכנון מדויק, זאת משום שמודבר בשלט עם פוטנציאל גבוה ושיוכל לשרת אותנו לאורך שנים רבות. 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש