מעלות – קירור ומיזוג אויר

מאת: אביבה דקל ● 27/7/2016 15:14 ● ערב ערב 2769
צילום: מהאלבום הפרטי של איתי הראל  / 'מעלות' נוסדה בשנת 2012 על ידי איתי הראל, ומאז הקמתה צברה לקוחות רבים ביניהם 'אלביט מערכות', הסתדרות העובדים, משרד הביטחון ועוד, ועל לקוחותיה נמנים גם לקוחות פרטיים רבים.
מעלות – קירור ומיזוג אויר

בשנת 2015 פתחה 'מעלות קירור ומיזוג' את אולם התצוגה החדש ובו ניתן לראות את דגמי המזגנים השונים, לקבל ייעוץ והצעת מחיר בין אם לקניה בלבד ובין אם לקניה כולל התקנות ברמה מקצועית ביותר לפי התקן המחמיר של מכון התקנים הישראלי.

 

בנוסף, מאגדת בתוכה 'מעלות' את הסניף האילתי של 'ענק המזגנים' - רשת הקיימת כשלושים שנה וחוברת לארבעים סניפים ברחבי הארץ.

 

בין שרותיה של 'מעלות קירור ומיזוג': מכירה של כל סוגי המזגנים מכל הדגמים, שירות תיקונים עד הבית תוך שעתיים מרגע הקריאה, טיפול ותחזוקה של מתקני קירור והקפאה ובניית חדרי קירור והקפאה.

 

באולם התצוגה של החברה הממוזג להפליא והאסתטי מאד תפגשו את איתי, תקבלו הסברים, תתרשמו מהדגמים השונים של המזגנים התלויים על הקיר ותקבלו הצעת מחיר אותה תוכלו להשוות עם מחירים שתקבלו במקומות אחרים.

 

המחירים הם סבירים והוגנים, השירות חם, אדיב ומאד מקצועי, שכן בעל העסק וששת אנשי הצוות העובדים לצדו הם כולם מקצועיים ביותר ובעלי ניסיון רב בעולם המזגנים, והם יתקינו עבורכם את המזגן שבחרתם באופן המקצועי והאסתטי ביותר.

 

במקום  מלאי גדול של מזגנים מכל הסוגים וברוב המקרים ניתן להשיג את המזגן שבחרתם במיידי - לקנות ולקחת אם אתם קונים מזגן ללא התקנה, או לקנות מזגן כולל התקנה, והצוות יגיע אליכם ויתקין עבורכם את המזגן.

 

ב'מעלות' מלאי גדול של חלקי חילוף לתיקונים ולטיפול בבעיות שונות. שירות התיקונים פועל 24/7

בטלפון 08-8527011 - צלצלו ותוך שעתיים יגיעו אליכם ויפתרו את הבעיה.

 

מדיניות התשלומים במקום נוחה ביותר. ניתן לשלם באשראי או בצ'קים עד שנים עשר תשלומים ללא ריבית.

 

מעלות, מיקום: התבונה 14 אזור התעשיה אילת, טלפון: 08-8527011, פתוח: א-ה 08:00-20:00, שישי 08:00-14:00.

 

 

 

לטיפול בתקלות ובמקרים דחופים 'מעלות' לשירותכם 24/7 בטלפון 08-8527011.

 

  חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש