בארדו גריל בר - עושים כבוד לאוכל

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 3/8/2016 11:35 ● ערב ערב 2770
צילום: יוסי דוס סנטוס / הכירו את הגריל בר החדש שנפתח לפני 3 חודשים באזור התעשיה (מול  ה'ביג')  על ידי שני שותפים וחברים: אליהו כץ, בן 26, אוטוטו בן 27, מבעלי ה'ביטלס' ושלומי מאמו – המוכר מ'אבניו' וכן בעל תוכנית רדיו בימי ראשון בה הוא מפרגן לכל בעלי העסקים בעיר, שני חברים ששמחים ואוהבים לפנק ולתת שירות מכל הלב. השניים החליטו לפתוח את המקום כדי לעשות מהפכה באיזור התעשיה – ולתת בשר איכותי במחירים שווים לכל נפש, לדוגמה: 180- 200 גרם אנטרקוט + פיתה + תוספת + 3 סוגי סלטים, שזו המנה הכי יקרה במקום, תעלה לכם רק 56 ₪ (כל יתר הארוחות – ב- 45 ₪).
בארדו גריל בר - עושים כבוד לאוכל

מדובר במסעדת בשרים על האש באווירה של בית וכיף, שעוצבה לעילא ולעילא בצבעי לבן, אדום, שחור ואפור על ידי השניים יחד עם אביו של אליהו, והיא כוללת מתחם פנימי ומרפסת מפנקת חיצונית. תוכלו לאכול כאן שבעה סוגי בשר: אנטרקוט, מעורב, שניצל, חזה עוף, פרגיות, קבב, כבד ולילדים – שניצלונים ונקניקיות ילדים. לבשרים מתלוות תוספות כמו: צ'יפס, אורז ותפוחי אדמה ביתיים. מעבר להם, תוכלו למצוא את פינת הסלטים הכוללת 13 סוגי סלטים המיוצרים במקום ביניהם: חומוס, טחינה, אריסה ביתית, לימון כבוש ביתי, סלט טורקי, חציל מטוגן, פלפל מטוגן, כרוב אדום במיונז, כרוב לבן, תירס בשמיר וחמוצים, סלט ירקות קצוץ דק ועוד, את כולם מכינים כאן טרי טרי מדי יום. הפיתות במקום מגיעות מ'ד"ר פיתה' והבאגטים הקריספיים הטעימים – של פילסברי, אלא מה? כמו כן, תוכלו לאכול כאן גם מנות בצלחת.

לארוחות תוכלו להוסיף שתיה קלה או בירות.

'בארדו גריל בר' מקיים אירועים של עד 40 איש במקום וכן יוצא החוצה עם קייטרינג לאירועים וכן מספק מנות לקבלנים.

תוכניות לעתיד: להכניס תבשילים ולפתוח קייטרינג בימי שישי.

'בארדו גריל בר' חרטו על דגלם: טריות, שירות, טעם, אווירה ביתית, המון אהבה ללקוחות: "מספיק לנו לראות שלקוח יוצא עם חיוך על הפנים אחרי הארוחה, וזה עושה לנו את היום", אומרים שניהם פה אחד.

ולסיום - כולכם מוזמנים ליום ההולדת של אליהו ב'ביטלס' ב- 25.8.16, יהיה מואי כיף.

 

 

 

 

 

בארדו גריל בר, כשר בהשגחת הרבנות, רחוב המוצר 11 (ד"ר פיתה לשעבר), מול החניה האחורית של ה'ביג'. שעות פתיחה: א-ה 11:00-20:00, יום שישי – 11:00-16:00. משלוחים לכל העיר בטלפון: 0775016690. אתר אינטרנט: http://www.bardo.iseek.co.il/, ובפייסבוק: בארדו גריל בר אילת.

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש