טור מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 3/8/2016 11:55 ● ערב ערב 2770
מאת: הלורד אריסטו
טור מיסטיקה

לורד אריסטו שלום.

אני כותבת אלייך, כי אני מאוד מודאגת לגבי בעלי. הוא בן 68, חולה סרטן לשעבר וסוכרת קשה, ועכשיו גם גילו לו משהו בלב, אבל לצערי הוא שוקל מאה וחמישים ק"ג וכלום לא עוזר. הוא לא ממושמע, לא אוכל נכון, המילה 'טורף' יותר מתאימה. אבא שלו היה גם הוא כזה ונפטר צעיר, אז הוא אומר לי- "אני כמו אבא שלי, וגם אני אמות צעיר, אז תניחי לי לפחות להנות מהאוכל עכשיו".

לורד הוא כבר בקושי זז. מהעבודה פיטרו אותו, הוא כל היום יושב בבית מול הטלוויזיה עם אימא שלו שהיא בת תשעים וחמש, יותר בריאה וצלולה ממנו וממני ביחד תודה לאל. אני עוקבת אחריך בפייסבוק ורואה שאתה עושה שינוי להטיב עם הבריאות שלך, באמת כל הכבוד לך, אז בבקשה אשמח להביא אותו אלייך והלוואי שלך הוא יקשיב.

 

 

סוזי יקרה.

תודה שפנית אלי. אכן, תודה לאל, סוף סוף תפסתי שכל ואת עצמי. האמת בזכות הילדים שלי שפנו אלי ביום שכבר ממש הרגשתי רע מאוד ואמרו לי- אבא, אתה אימצת אותנו, נתת לנו חיים הרבה יותר יפים, יש לך בן זוג צעיר, נכדים מקסימים, ועכשיו כשאתה עדיין כל כך צעיר (אני כמעט בן 60), אתה רוצה למות לנו? אתה עוזר לכולם, בעולם אנשים עדין זקוקים לך, אתה מאמין באלוקים, אז בבקשה, תתאמץ עוד קצת. ופתאום אלוקים נתן לי אות משמים- פתאום התקשרו אלי מקופת חולים 'מאוחדת' ואמרו לי שמעיין שלוסר הדיאטנית המקסימה שלהם, פתחה קורס של 10 מפגשים והם מעניקים לי אותו, כי הבדיקות שלי כבר 'על הפנים'. כאן התעוררתי על עצמי. עשיתי אחד ועוד אחד, ומשהו בי אמר לי- אלוקים קורא לך מר אריסטו להתעורר, העולם במצב קשה, אתה איש רוחני ובני אדם כמו המשפחה האוהבת שלך זקוקים לך כאן עוד שנים. ואז קמתי, האהבה של אלוקים חיזקה אותי, האהבה של המשפחה ובן הזוג שלי עודדה אותי, והמסגרת של המפגשים עם הקבוצה בקופת החולים ומעיין שלוסר עשו את שלהם. היום אני כבר 10 ק"ג פחות ממשקלי. אני אוכל בריא ונכון. היום, ובלי עין הרע, אני לא יכול לתאר לך כמה חיי משתנים. אני תופס את הראש ושואל את עצמי היכן היה הראש הזה עד עכשיו? הייתי בצעדי ענק אל המוות, בדיוק כמו בעלך. הקלפים שלו בכלל לא טובים, והמצב הבריאותי שלו הרבה יותר גרוע ממה שהוא חושב. סוזי, אני לא אתן לו לעשות את זה לעצמו. הוא וכל מי שרוצה לחיות ולחיות בריא וטוב יותר, מוזמנים אלי הביתה לבית לורד אריסטו, בית פתוח לקהילה, להצטרף אלי ולהתחיל לצעוד ביחד בדרך הנכונה לחיים. תאמינו לי אומרים תמיד שאנשים שמנים הם בני אדם מצחיקים וטובים, אתם תרגישו הרבה יותר בטוב עם כל ק"ג שתורידו, וכל קילוגרם כזה רק יוסיף לכם אושר לחיים .אפשר אפילו ק"ג אחד לחודש. אין מה למהר, ואפילו עדיף לאט, אבל חובה להפסיק להזניח את עצמכם. יש לנו אחראיות, יש לנו משפחה שאוהבת אותנו וזקוקה לנו. אני מושיט לכם יד, קחו אותה והצטרפו לקבוצה אצלי בבית. בואו אנשים טובים, נתמוך אחד בשני, הרי אוכל זה יותר גרוע מסם, וגם מימנו אפשר למות. תבחרו בחיים ובחיים נכונים יותר.

סוזי יקרה. אמרתי לבעלך את המציאות שלו, והסברתי לו שהוא צעיר ויש לו אפשרות לפי הגורל שלו לחיות המון שנים, הרי אימא שלו בת 95. אבל אם הוא לא יפסיק, יכול להיות שגם אמא שלו תשתתף בהלוויה שלו. גם אתם הקוראים היקרים שלי, עדיף שתתעוררו ועכשיו. למות על אוכל  זו לא סיבה למות בגלל האוכל. אפשר לחיות עם אוכל בריא ובכמויות מתאימות, ואז תאמינו לי, תמותו על החיים החדשים שלכם הרבה יותר.

שלכם לורד אריסטו.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש