חגיגות החזרה לבית הספר ב'מיקסר' בעיצומן וכולם מוזמנים

מאת: אביבה דקל ● 3/8/2016 16:07 ● ערב ערב 2770
צילום: חיים דוד / החנות המקסימה 'מיקסר', קיבלה את שמה, משום שהיא מציעה מיקס ענק של מוצרים לכל הגילאים. החנות השכונתית הצבעונית והחביבה, שמבחינת העיצוב הצבעוני, העכשווי והמוקפד שלה ומגוון הפריטים הרחב שהיא מציעה, יכולה להתחרות בחנויות המפוארות ביותר בעיר וגם בחנויות רבות בארץ. ולמרות היופי, ההשקעה בכל פרט, כולל באריזה והשירות המצוין, המחירים ב'מיקסר' מתאימים לכל כיס – החל בחמישה שקלים ועד מאה שקלים ויותר.
חגיגות החזרה לבית הספר ב'מיקסר' בעיצומן וכולם מוזמנים

הפתעות לכל אירוע וחג

'מיקסר' מוגדרת כחנות מתנות לילדים, לבית, למשפחה ולחברים בכל הגילאים, אבל המיוחד בה הוא שבכל חג או אירוע, משנה החנות פניה ומתאימה עצמה לחגיגה אותה חוגגים: בפורים מסכות רעשנים תחפושות, בחנוכה סביבונים, חנוכיות ונרות, בחג האהבה  נשטפת החנות באדום - דובוני אהבה, שוקולדים בלונים ופרחים מפלסטיק ועוד המון פריטים. ואם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין או כל מסיבה אחרת, ב'מיקסר' תמצאו בלוני הליום, בלונים רגילים, נרות, הזמנות, הפתעות, שקיות להפתעות וזרים, כל מה שצריך כדי שהחג או החגיגה הפרטית שלכם יהיו מושלמים.

 

ועכשיו- חוזרים לבית הספר

כעת כשהחופש הגדול נכנס למחציתו השנייה וכל ההורים והילדים עסוקים בהצטיידות לקראת שנת הלימודים הקרבה, ב'מיקסר' החגיגה גדולה עם מגוון מוצרים לקראת החזרה ללימודים: ילקוטים, מחברות, קלמרים, עטים, עפרונות וצבעים מסוגים שונים, מחקים, סרגלים ומחוגות, קלסרים ואוגדנים, בקבוקים וקופסאות אוכל – כל מה שתרצו לקראת החזרה לבית הספר תמצאו כאן במבחר גדול . אתם רק צריכים להגיע ולבחור את מה שמתאים לכם ביותר.

על קירות החנות תלויים ילקוטים מכל הסוגים: ריפ קורל, אאוט דור, IN WAY,  במבחר עיצובים (נוצות, כוכבים, עוגנים), תיקי פול פרנק, אולסטר, אקספלור ועוד, כשמרבית תיקי ביה"ס מגיעים עם קלמרים תואמים. ב'מיקסר' הנחות שונות על ילקוטים, ועל הילקוטים מקולקציות קודמות ניתנת כאן הנחה של 30%.

על המדפים מחכים לילדים הקטנים בקבוקים, קופסאות אוכל ומפיות: המיניונים, פרוזן, סמי הכבאי הנוקמים ועוד – כל ילד ימצא כאן את הגיבור או הגיבורה שאיתם הוא מעדיף להגיע לגן או לבית הספר. לגדולים יותר מוצעים מוצרים של המותג 'ניקי' ובנוסף בקבוקים וקופסאות של 'אימוג'י' או בקבוקים וקופסאות חלקים.  הצעה נוספת ומפתה היא מארז של בקבוק וקופסת אוכל במחיר 39.90 ₪.

לקראת שנת הלימודים הבאה תמצאו ב'מיקסר' מגוון רחב של מבצעים מיוחדים:

*כל הרוכש חמישה פריטים מתוך מכשירי הכתיבה הרבים המוצעים בחנות מקבל 25% הנחה.

*בקניית ילקוט 'גאליס' מקבלים קלמר במתנה.

*מגוון רחב של תיקי אוכל החל  מ- 19.90 ₪ ועד -35 ₪

* קלמרים (שני תאים) 19.90 ₪.

ויש עוד מבצעים רבים שעמוד זה אינו יכול להכיל.

בחנות מחכות לכם בנות 'מיקסר':  ירדן, נאוה, לירן ועדי, שיקבלו אתכם תמיד בחיוך ובחום, יעניקו לכן יחס אישי ומפנק, יעזרו וייעצו בכל נושא. ולא רק בשירות ובמגוון המוצרים – גם באריזה היפהפייה משקיעים כאן את כל הלב. ל'מיקסר' מגיעים לקוחות מכל רחבי העיר, ובמיוחד גאים בחנות תושבי השכונה שלא צריכים לנסוע רחוק כדי ליהנות משלל הדברים המקסימים שיש ל'מיקסר' להציע. אז רגע לפני שכבר יהיה מאוחר מדי, בואו ל'מיקסר' ותשלימו את הקניות לבית הספר. לא תתאכזבו.

 

 

 

מיקסר-

מיקום: רחוב יהל 16, צמוד ל'מכולת שלי'.

טלפון: 08-6333100

פתוח: ימים א'-ה' 09:00-2100, ימי שישי וערבי חג 09:00-15:00

חניה יש בשפע, גישה לנכים יש ויש גם חניה לנכים.

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש