קייטרינג לאירועים עסקיים – במה מדובר?

מאת: או-מד מדיקל ● 9/8/2016 12:00 ● ערב ערב 2770
אירועים עסקיים רבים נערכים בישראל, והם מבטאים קשת רחבה של העדפות קולינריות, כמו גם פורמטים שונים של מתכונת אירוע. לכל אירוע כזה מותאם קייטרינג משלו, כאשר הוא עונה גם על הדרישות המחמירות לאיכות ואנינות, וגם על נוחות ואלגנטיות כובדת. אירועים עסקיים מתקיימים במקומות שונים ולכל מקום יש להתאים את ההסעדה המתאימה לה.
קייטרינג לאירועים עסקיים – במה מדובר?

כך שאירועים כמו ימי חברה וימי כיף לעובדים בלוויית משפחות ידרשו קייטרינג לאירועים עסקיים שונה מאשר קייטרינג לאירוע עסקי של חברה שמארגנת יום עיון, השקת מוצר או שירות, כינוס מקצועי או תערוכה כלשהי.

 

התאמה לאירוע

 

הדגשים לכל אירוע שונים ולכן יש להתאים את ההסעדה לסגנון ולפורמט שבו נערך האירוע העסקי. בזאת מתמחים שירותי קייטרינג טובים. כשהם יכולים להתאים עצמם לביקוש ולדרישות בשטח, להיות מדויקים בתפריט ובכמויות, לענות על כל הטעמים המגוונים ועל הקריטריונים של מזון גורמה, ועדיין לתפעל את הכל במגבלות המקום ולפי תנאי האירוע והמוזמנים הבאים אליו.

אירועים עסקיים שמתקיימים באוהלים המיוחדים והארעיים שמוקמים לרגל המאורע ייהנו בדרך כלל מהסעדה שמוגשת בסגנון בופה, כך שיידרש פחות מקום למתקני הבישול וההגשה השונים. במקרים כאלה אנשים גם יעדיפו לרוב לגשת למזנון שיש בו אוכל אצבעות, פינגר פוד איכותי, כדי שיוכלו להקדיש את מרב זמנם למה שמוצג בביתן או בתערוכה.

יום עיון או השקת מוצר מלווה בדרך כלל בהרצאות, מצגות ונאומים של בעלי תפקידים. זה משאיר מעט מאוד מקום להקדיש זמן לארוחה דשנה שאורכת זמן רב. במקרים כאלה, דוכני מזון מסוימים שאפשר להכניס לאולם מרווח או לאוהל גדול במיוחד יכולים לפתור את בעיית ההגשה לשולחנות, שאין הרבה מקום להכניס אותם לשם, בגלל הכיסאות של המאזינים. המתקנים לבישול והגשה יכולים להיות מצומצמים בשטחם מבלי להפריע לזרימה של האירוע ובכל זאת להשביע את רצון כולם ולהשאיר אותם שבעים ומוכנים להמשך האירוע.

 

אירועים עסקיים בערבים

 

קייטרינג לאירועים עסקיים מכובדים ואלגנטיים שנערכים בערבים ואליהם באים מוזמנים מכל העולם הם אתגר מעניין ומכובד לכל שירות קייטרינג שכזה. זוהי ההזדמנות להצטיין ולהפוך את האירוע לשילוב של אירוע עסקי עם אירוע שמתקיים בערב, ולכן נראה מתאים יותר לארוחה של מנות ליד השולחן.

אירועים אלגנטיים שכאלה הם בדרך כלל פסגת ההסעדה של קייטרינג, ויש בו המון מקום ליצירתיות ולמקוריות בתכנון תפריטים ובהמצאת מנות שיתאימו לטעם המגוון של האורחים באירועים כאלה. אנשי העולם הגדול גם יעדיפו טעמים מסוימים, וגם שם חשוב לא לקפח אף אחד בהעדפות שלו. מגבלות כמו גלוטן, חלב, בשר או טבעונות נלקחים בחשבון ויש אפשרות למצוא פתרונות לכל. קייטרינג לאירועים עסקיים יכול להיות הפתרון הנפלא לכל מי שמארגן גם יום כיף לחברה, ורוצה להביא דוכני מזון להנאה הגדולה של עובדי החברה ומשפחותיהם. זה נשמע אידיאלי לכולם.

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש