אסטרולוגיה מאת צילה שיר-אל

מאת: או-מד מדיקל ● 25/8/2016 15:21 ● ערב ערב 2773
אסטרולוגיה מאת צילה שיר-אל
תחזית לתאריכים שבין ה –25.8.16-31.8.16

טיפ לילידי  מזל השבוע

כוכב התקשורת מרקורי המזוהה עם המזל שלכם עובר השבוע לבית הכספים שלכם ומאחר ויבצע אצלכם את נסיגתו הנוכחית, מומלץ לכם להיות זהירים כלכלית.

 

בתולה

מרבית הכוכבים נמצאים הפעם במזל שלכם, ואתם גם ילדי יום ההולדת. זה בדיוק הזמן שלכם לחשבונות נפש כיוון שגם התחלות חדשות מגיעות לחייכם, ואתם מאוד מרוצים מהתנהלות העניינים עד עכשיו. עליכם להיזהר מנוקשות יתר ביחסים שלכם עם המשפחה הקרובה כיוון שאתם צריכים להבין שגם דעתם חשובה והכרחית גם אם אתם בטוחים שאתם הצודקים.

 

מאזניים

אתם נמצאים בתקופה שנקראת טרום יום ההולדת, והיא תקופה שבה חשבונות הנפש מתגברים ובמקביל תיתכן גם חולשה פיזית. מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת המודע, ובאופן טבעי אתם מרגישים צורך להתכנס פנימה עם עצמכם ופחות לשתף אחרים ברגשותיכם. גם אם אתם נמצאים בקבוצה, אתם עדיין מרגישים בדידות מסוימת.

 

עקרב

קשה לכם! אתם הולכים אחרים המחויבות הפנימית שלכם ופחות מרגישים צורך לעשות עבור עצמכם. עובדה זו גורמת לכם לתסכול כיוון שאתם מרגישים שאתם יכולים לפספס דברים שהם מאוד חשובים לכם במהלך התנהלות זו. מאחר וכוכב סטורן עדיין מצוי בבית תת המודע שלכם, אל תנסו לדחוק את המתרחש על ידי כך שתכריחו את עצמכם להגיע להחלטות.

 

קשת

אתם המזל שהכי קשה לו מכל גלגל המזלות בעובדה שכוכב סטורן נמצא במזל שלכם ולא מניח לכם. כוכב זה מנוגד מאוד לאנרגיה הטבעית שלכם ולכן הוא מאוד בעייתי עבורכם. הכוכב יצא השבוע מהנסיגה אך עדיין משפיע ורק לקראת ספטמבר נראה שנוכל להגיד שעברה התקופה הקשה. ילידי המחצית השנייה של המזל יחוו אותו בשלב מאוחר יותר.

 

גדי

החששות והפחדים שאתם חשים יכולים לעזור לכם במיתון הרצון הטבעי שלכם לרוץ קדימה. זה בדיוק הזמן שחשוב לכם מאוד למצות את מקסימום התועלת שיכולתם מהתוכניות שהיו לכם עד עכשיו ומכך שעירבתם אנשים נוספים בחייכם שיעזרו לכם לראות ולהבין מה אתם עושים שלא תמיד נכון על מנת שאחר כך תוכלו לפעול במהירות לתיקון נזקים.

 

דלי

זוהי תקופה די טובה עבורכם על מנת למצות את מקסימום ההבטחות שהובטחו לכם על ידי הקרובים לכם ובעיקר המשפחה הקרובה. מבחינה כספית, אתם נכנסים לתקופה יותר טובה ותקבלו עזרה עבור כל מה שתבקשו. גם מבחינה חברתית זוהי תקופה מאוד טובה ונראה שאנשים חדשים נכנסים אל חייכם ולמשך זמן רב. הגיע הזמן גם להחזיר אנשים שמזמן לא הייתם איתם בקשר.

 

דגים

זוהי התקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, ולכן אתם נמצאים בזמן שבו אתם עושים חשבונות נפש משמעותיים במיוחד. אתם מתקרבים אל המשפחה הגרעינית שלכם, ועובדה זו מצוינת לאחר תקופה ארוכה של נתק כלשהו בגלל שייתכן והקרובים לכם לא עמדו בציפיות שלכם. נסו להבין שלכל אחד יש סולם ערכים שונה וייתכן שלא מתאים לשלכם.

 

טלה

אתם רגישים בתקופה הזו יותר מאשר כרגיל ומנסים לאזן את עצמכם בין עבודה רבה שמחכה לכם ובין רגישות בריאותית שאתם חשים, ואתם יודעים שאתם חייבים להאט את הקצב. כדי לעזור לעצמכם, אתם חייבים לקחת לעצמכם איזה שהוא פסק זמן ולנסות לעשות סדר בתחומים שלאחרונה אתם מרגישים שאתם מאבדים שליטה בהם.

 

שור

אתם מאוד מחוברים אל הסביבה הטבעית שלכם וילדים גורמים לכם לרגעים של נחת. בשבוע הקרוב תצטרכו למצוא דרכים יצירתיות על מנת להשאיר את החשובים לכם במעגל הקרוב אליכם, כיוון שנראה שהם מחפשים את העצמאות שלהם. החשיבה שלכם חייבת להיות רגשנית ופחות תועלתנית כיוון שרק בדרך זו תוכלו להגיע ללב של מי שיקר לכם.

 

תאומים

אתם נעים עכשיו על הציר שבין השותפויות שלכם בחיים לבין הצרכים של האנשים במעגל הקרוב לכם שסביר להניח שהוא המשפחה הקרובה לכם. נראה שאתם מאוד מתלבטים מהו סדר העדיפויות הנכון לכם כיוון שנראה שאתם מנסים לספק את רצון שני הצדדים וכל פעם יש לצד אחר דרישות חדשות מכם. אל תנסו להיות בסדר עם כולם – תעשו רק מה שנכון לכם.

 

סרטן

נראה שאתם עסוקים מאוד בכל המתרחש בסביבה הקרובה שלכם ואנשים קרובים מעסיקים את דעתכם. זה בדיוק הזמן הנכון לקחת אחריות שממילא אתם מבצעים אותה ולהחליט על סדרי עדיפויות שיהיו נכונים לכם על מנת שהתוכניות שלכם יצליחו. נראה שנושאי עבודה ובריאות נמצאים על הפרק, ואתם מנסים לגשר בין שני עולמות אלה לפי סדרי עדיפויות.

 

אריה

השמש ומרבית הכוכבים בשמיים עברו לבית הכספים שלכם ולכן במהלך כל החודש הקרוב, חשוב שתהיו מאוד ערניים בכל מה שקשור לתחום הכספי שלכם, כיוון שייתכן ואתם יכולים להפסיד כסף כתוצאה ממהלך לא תקין שלכם בנושאים אלה. מומלץ לכם לקבל ייעוץ מקצועי ולא לפעול על דעת עצמכם. רק התנהלות מחוכמת, אך לא מניפולטיבית, תעזור לכם בתוכניותיכם.

 

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש